גלי

• מרכז: מדריד - ספרד
  • יצאתי בקיץ: 2016

גלי ישכיל

אני באמת לא יודעת איך אפשר ...

גלי ימין

היי, קוראים לי גלי בת 15 מאור ...

תמר גלעדי

שלום, אני תמר, אני בת 15 ואני ...

אילונה בלף

הייי   קוראים לי אילונה ...

דניאלה בלף

היי,   קוראים לי דניאלה ...

אני באמת לא יודעת איך אפשר לסכם את השבועיים האלה בכמה מילים.

קוראים לי גלי ישכיל אני בת 15 (עוד מעט), זאת הפעם השניה שאני יוצאת לסאמר סקול והשנה יצאתי לספרד, המרכז היה 15 דקות נסיעה ממדריד ככה שכמעט כל יום היה לנו טיול למדריד.

אני באמת לא זוכרת מתי נהנתי ככה, הכרתי כלכך הרבה אנשים מהרבה מדינות: אוסטרליה, אנגליה, ארצות הברית, קנדה, איטליה, צרפת, תאילנד, טאיוואן, טורקיה, ספרד ועוד מדינות שאני לא זוכרת וחלקם עכשיו חברים ממש טובים שלי.

בספרד, הפעילויות והטיולים התחלקו לפי שכבת גיל מה שהיה שונה מלונדון, היה את הסניורס (הקבוצה שאני הייתי בה), את הגוניורס ואת הקידס. הכיתות היו משותפות לכל הגילאים ככה שהכרנו ילדים מכל הגילאים, ואני מאוד התחברתי אליהם דווקא (A1 הרמה הכי טובהSmileys) .

הטיולים היו לכל מיני מקומות כמו לטולדו,סגוביה, מדריד ואפילו עשינו קיאקים. היה לנו גם דבר כזה שנקרא "פרמישן דיי" שזה יום שבו קיבלנו שעות ובהן יצאנו לבד בלי המדריכים לאן שאנחנו רוצים.

המרכז עצמו היה גדול ויפה, כל אחד קיבל חדר משל עצמו שבו היו שירותים, מקלחת, מיני מקרר ומזגן (שזה דבר די חשוב בספרד בקיץ).

עכשיו קצת על הסאמר סקול עצמו:
לפני הסאמר סקול נורא התלהבתי, התרגשתי, ספרתי ימים וכשהגעתי למרכז הבנתי למה.

הגענו לשדה תעופה עברנו את הבדיקות מהר ומשם קיבלנו 3 שעות בדיוטי פרי, קנינו שוקולדים והאריבו שיהיה לנו לסאמר סקול ואז עלינו על הטיסה,

הגענו לשדה במדריד ושם חיכו לנו המדריכים שכבר מההתחלה היו נחמדים אליינו, הגענו למרכז והכרנו כמה בנות נחמדות מאיטליה ומארצות הברית,

התארגנו על החדרים ויצאנו לפעילות ערב ושם באמת הכרנו את כולם שהיו נורא נחמדים.

ביום השני התחלנו כבר להכיר יותר אנשים מיותר מקומות שבאו בהמשך הערב ושלא הספקנו להכיר בפעילות, וכבר ביום השני היינו מחוברות לכולם וכולם היו נחמדים אליינו, ככה עבר השבוע הראשון כמעט בלי שהרגשתי שהוא עבר,

בשבוע השני כבר באמת התחלנו להתחבר לכולם וכבר נהינו חבורה גדולה עם עוד כאלה מטורקיה ומארצות הברית, היו לי עוד חברים ממדינות אחרות אבל הם אלה שבאמת התחברתי איתם, השבוע השני היה השבוע הכי טוב בסאמר סקול, בגלל שכבר היינו מחוברים לכולם ובעיקר למדריכים שהיו מצחיקים ונחמדים (דייגו וחאבי).

ואז כבר כלכך מהר הגיעה המסיבת סיום, בסוף המסיבה שמו SEE YOU AGAIN ושרנו במעגל כולם (אפילו כמה מהגוניורס), אני בכיתי כי לא רציתי להיפרד מכולם ושהמחנה יגמר.

בלילה נשארתי ערה ונפרדתי מכאלה שעזבו.
בקיצור נהנתי ברמות הכרתי אנשים מדהימים ואני מציעה לכולם לנסוע לסאמר סקול בספרד כי זה החוויה הכי מושלמת שיש.

והכי חשוב תודה לכרמית המדריכה הכי מושלמת שיש שתמיד דאגה לנו, והייתה כמו אמא שניה שלנו.

תודה רבה על הקיץ הכי מושלם בעולם, נהנתי ברמות.

ולבסוף כמה דברים שרק מי שהיה יבין: תאגדג, ה י י ד ן, רמון הקטן, פיטר,  הלבקן ותאילנד.