ליהי בן ארוש

היי   קוראים לי ליהי ...

מרינה ליסוטה  (מרינה ליסוטה)

איך אפשר לסכם חוויה כזאת בלתי ...

גפן בן פורת   (-)

אין אין היה מושלם אין מילים ...

דנה סלצ'ובסקי  (דנה)

אז איך אפשר להתחיל לתאר חוויה ...

מיקה בד  (מיקה)

אוקיי, אז איך הכול התחיל?   כבר ...

סוף לוי

החוויה שלי בסאמר סקול החלה ...

היי

קוראים לי ליהי בן הרוש אני בת 16 וזאת השנה השנייה והאחרונה שלי בסאמר סקול של קמפוס בברייטון קולאג'..

שיצאתי שנה שעברה מהקולאג ידעתי שאני אחזור לשם כי אם אפשר להגדיר מקום כבית זה רק ברייטון קולאג!

החברים שלי אמרו שאני אהרוס לעצמי את "הטעם של עוד" מהמקום אבל להפך , מיציתי את החוויה בצורה הכי מושלמת שיש , יצאתי עם חברים לחיים ומדריכים שהפכו למשפחה ותמיד פה לצידך.

השנה יצאתי עם חברות אחרות ששמעו על החוויה שלי משנה שעברה ומהרו להרשם גם , יצאנו חמש בנות אני , רותם בוארון ,דנה רודיטי , ליאור זגורי , ומורן חיו ואם כמה שזה נשמע הרבה ושככה אי אפשר להכיר חברים מחול או לדבר אנגלית זאת טעות.

הגענו לשדה תעופה 16 ילדים ובשניות כבר התחברנו והפכנו לקבוצה אחת בלי יוצאי דופן.

הגענו לברייטון וסטוריאט סגן המנהל וזואי המדריכה חיכו לנו שם וערכו לנו סיור בקולאג לאחר מכן נחנו , התארגנו והתפצלנו לחדרים
כל ערב יש פעילות והערב הזה היה גמר היורו ולקחו את כל הקולאג לראות אותו על חוף הים ליד המזח המפורסם של ברייטון
כל בוקר קמנו בבוקר ב7:50 נפגשנו בכניסה לחדר האוכל אחכ המשכנו לפעילויות הפסקות ולימודים.

ביום שני חגגנו יום ההולדת ליעל. אחרי היום הולדת הגיע הרגע שחיכיתי לו שנה שלמה וזה לראות את אולי המדריך שלי משנה שעברה

בערב הייתה לנו פעילות בליינד דייט וכמובן שסיימנו בריקוד ארדמור
12.7עברנו את מבחן הרמה , ממש פחדתי אם אני לא אשתפר משנה שעברה אבל לשמחתי עליתי לרמה הכי גבוהה וקיבלתי מורה מדהים לשבוע בשם ריצרד עם כיתה מדהימה שכללה חברים משנה שעברה שהשנה יצא לי להכיר לעומק יותר.

13.7 יצאנו בבוקר למזח ולsea life שהיה מדהים, אחר הצהריים למדנו .

יום חמישי הצגנו את הפרוייקטים שעבדנו עליהם כל השבוע בכיתה , אומנם זה קצת מפחיד אבל זה עובר מהר והתחושה שעשית את זה משפרת את המצב.

יום שישי הראשון שלנו התחיל בבוקר בכיתות ובפעילויות והמשיך בכך שבערב עשינו קידוש כל הישראלים וזה נתן תחושה משפחתית אחר כך,נפרדנו ממקבוצת ילדים בgraduation שמתרחש כל שישי בקולאג וכולל טקס חלוקת דיפלומות , תעודות הצטיינות ומסיבה.

יום שבת יצאנו בבוקר לportsmouths עיר נמל של ספינות הצאי האנגלי הסתובבנו בין הספינות ועלינו לנקודת תצפית על אחד הבניינים ומשם ל4 שעות שופיניג

יום ראשון הגענו לחצי וביום שחשבנו שהכי נהנה ביחד חמישתנו נשבר על ליאור חלון והיא פונתה לבית החולים, בכל מקרה יצאנו לפארק THROPE PARK . בערב הלכנו למזח ולשבת על החוף והמצב רוח השתפר

יום שני הגיעו אנשים חדשים לקולאג ועברנו בחצי היום פעילויות גיבוש ובחצי השני לימודים עם כיתה חדשה ומורה חדש בשם ג'ונה היינו כיתת בנות גרמניות וישראליות ותוך כמה ימים כבר נהפכנו לחברות והשיעורים הפכו לכיפיים,מצחיקים וישבנו ביחד בחד"א,בהפסקות או בקפיטריה.

בערב עשינו תחרות בנים מול בנות אחד הערבים המצחיקים שהיו וכמובן שהבנות נצחו..

בשלישי הוציאו אותנו לשופיניג כי איך אפשר בלי?!
בערב עשינו תחרות egg protector שבסופה הקבוצות המנצחות זורקות על המדריכים ביצים

ברביעי יצאנו לarundel לביקור קצר וכמובן שגם בזמן הקצר הזה נאבדנו עם בן (שנוזל) המדריך . בערב לקחו את כל הילדים 16+ למרינה לזמן חופשי של באוליניג\ סרט\ מסעדה עם טובי וסטוריאט.

בחמישי הצגנו את הפרוייקט הכיתתי השני שלנו ardnews חדשות ארדמור עם רכילויות וחיקויים על המדריכים. בצהריים יצאנו ללונדון רק קמפוס עם אולי, דריה, מריה ואליס וכמובן סתו וחן התחלנו במאדם טוסו ועברנו למחזמר אלדין שהיה חוויה  מדהימה, קינחנו בפיצות וחזרנו באמצע הלילה לברייטון חזרה.

בשישי האחרון שלנו קמנו כרגיל למבחן יציאה , לפעילויות ובערב לקידוש אחרון לgraduation שלנו! ומשם למסיבה לא חשבתי שזה מה שיקרה לי אבל זה קרה וברגע שראיתי את המדריכים התחלתי לבכות וזה לא נגמר במשך שלושת הימים האחרונים שלנו, אך זה לא מה שמנע ממני להמשיך להנות ולנצל את הימים האחרונים ככל שאפשר.

ביום שבת האחרון יצאנו ללונדון, רגע השיא של הסאמר סקול , טיילנו בלונדון איי, עברנו ליד הביג בן, שטנו בנהר הטמזה והלכנו לקובנט גרדן המקום האהוב עליי בלונדון עשינו קניות ובשעות הערב חזרנו לקולאג ללילה אחרון.

בגלל שזה היה הלילה האחרון החלטנו כל הבנות לישון ביחד ומצאנו חדר מלא ספות בבניין וישנו כולנו ביחד אך לפני זה יצאנו החוצה ליפרד מכל המדריכים ומרוב שהייתי עסוקה בלבכות על זה שאני עוזבת פה את כל החברים והמדריכים וחוזרת לישראל פיספסתי את ההזדמנות ליפרד מאולי וטובי שילוו אותי השנתיים האחרונות בחוויות המטורפות האלה בברייטון.

בלילה שהלכנו לישון כל הבנות עשינו סיכום של שבועיים והבנו שאין איך לסכם את זה ,הסיפורים בחיים לא יגמרו , הבדיחות החרושות בחיים לא יפסיקו להצחיק ואנחנו בחיים לא נפרד ונמשיך לשמור על קשר וכבר שבוע הבא אנחנו נפגשות כי הגעגועים אוכלים את כולנו!
קמנו לבוקר אחרון בקולאג ויצאנו לים לשיחת סיכום עם חן וסתו ואחר כך לשופוניג אחרון בצרציל סקוואר המקום הכי שווה לקניות בכל הטיול הזה!

קניתי לכל 7 האקטיביטי לידר המושלמים שחלקם מלווים אותי כבר שנתיים וחלקם הכרתי השנה מתנות ומכבתי פרידה שלא משנה מה לא יצליחו להכיל את כל הערכה , אהבה , געגועים וחוויות שחייויתי עם המדריכים האלו.

לסיכום אני עדיין לא חושבת שמכל הסיפורים האלו תצליחו להבין איזה חוויה עברנו שם כי באמת מילים לא יכולות לתאר את הטירוף הזה , מקום מושלם עם אנשים מדהימים שנשארים איתך לכל החיים ושאתה לומד מהם כל כך הרבה, חוויות שבחיים לא ישכחו לי. באמת מודה לכל מי שלקח חלק בחוויה הזאת שתלווה אותי כל הזמן הלוואי שהייתי יכולה לחזור לשם עוד פעם.