מיקה

• יצאתי בקיץ: 2016

מיקה בד  (מיקה)

אוקיי, אז איך הכול התחיל?   כבר ...

נגה שליזרמן

אז, ואוו איך אפשר לכתוב ולסכם ...

יובל שוקר

יומן מסע YUVAL SHOKER 2016 ...

מרינה ליסוטה  (מרינה ליסוטה)

איך אפשר לסכם חוויה כזאת בלתי ...

ז'אנה מיניקס  (ז'אנה)

אוקיי, אז השנה נסעתי לסאמר ...

יעל דור  (יעל)

טוב אז אני יעל דור, בת 15 ...

אוקיי, אז איך הכול התחיל?

כבר כמה שנים שדיברתי על זה שאני אלך לסאמר סקול,

שני אחים שלי הגדולים היו בעבר בסאמר סקול, והבטחתי לעצמי שאני אלך בעתיד.

אני והחברה הכי טובה שלי דנה התחלנו לדבר שנה שעברה על זה שנלך ביחד ומפה לשם נרשמנו. כמובן שהנושא שיחה המרכזי מרגע ההירשמות ועד ההגעה לשדה תעופה היה הסאמר סקול. מה הולך להיות, האם נתחבר עם הילדים שבקבוצה, אם נכיר ילדים מארצות אחרות, אם יהיה קשה וכל שאלה לגיטימית שבאה לפני חוויה כזו.

בנוסף היו איתי בקבוצה אחותי התאומה ועוד חברה טובה. כשהגיע היום של הטיסה התרגשנו בטירוף.

הגענו לשדה, ראינו את כולם וכבר אחרי חמש דקות הכרנו והתחיל החיבור המטורף.

כשהגענו לקולג' המדהים בברייטון כמובן היינו בשוק כי באמת המקום מדהים ובאמת נראה כאילו לקוח מסצנה של הארי פוטר.

ביומיים הראשונים אם להגיד את האמת היה קצת קשה כי הם עברו די לאט ומה שעבר לי בראש זה שאני יודעת שיהיה כיף אבל שבועיים זה יותר מדי.

כבר ביום השלישי המחשבה הזו נעלמה ופשוט הבנתי שאני לא רוצה לעזוב בחיים.

הצוות היה באמת בלתי נשכח, אחד ואחד מהם באמת פשוט אנשים טובים שרק רוצים לעשות טוב ולעזור.

כבר מהיום השני התחלנו להתחבר לילדים מארצות אחרות והתחיל הקשר המטורף. ללא ספק אני בחיים לא אשכח את הילדים שהכרנו והם יישארו אצלי עמוק מאוד בלב.

הכרנו ילדות ברזיליאיות פשוט מדהימות, ילדים צרפתים שאני באופן אישי נקשרתי לאחד מהם מאוד, ילדות גרמניות חמודות בטירוף ועוד מלא.

בקשר ללימודים, אני מרגישה שבזכות השבועיים האלה האנגלית שלי השתפרה בטירוף, גם בגלל הלימודים בכיתות עם המורים המדהימים שפשוט מתאהבים בהם בשנייה, וגם בגלל שהשפה בה כולם מתקשרים היא אנגלית.

בקשר לשתי המדריכות המדהימות שלנו, סתו וחן אני באמת לא יודעת איך הכול היה נראה בלעדיהן! ללא ספק אם הייתי צריכה לפרוק משהו, לספר, לשתף ידעתי למי לפנות.

אני לא אשכח שאחרי שנפרדנו מהחברים מצרפת וברזיל שעזבו יום לפנינו, סתו (בלי י) לא הפסיקה לעודד אותי ובאמת הייתה לי פשוט כמו אחות גדולה.
ביום שהיינו צריכים להיפרד מכולם פשוט נשברתי, אתה באמת נקשר לאנשים בצורה מטורפת ופתאום אחרי רגע אחד נפרד מהם בידיעה שרוב הסיכויים שלא תיפגשו יותר.

אני באמת בחיים לא אשכח את כל החוויות שעברנו.

הלונה פארק המטורף, הסיור בלונדון, הפעילויות במרכז, ופשוט כל הרגעים המדהימים עם האנשים העוד יותר מדהימים שפשוט נחרטו לי עמוק מאוד בלב.

ללא ספק זו החוויה הכי מדהימה שעברתי בחיים

ואני מקווה ששנה הבאה אעבור אותה פעם נוספת!