אנסטסיה

אנסטסיה רזדובסקי  (אנסטסיה)

היי קוראים לי אנסטסיה רזדובסקי ...

יערה טביב  (יערה)

הייאני יערה טביב וטסתי השנה ...

מיכלי חולמיאנסקי  (מיכלי)

היי אני מיכלי חולמיאנסקי וטסתי ...

נועה קרן

היי אני נועה קרן אני בת 15 ...

תומר רודניצקי

היי, אני תומר רודניצקי והייתי ...

גילי הורוביץ  (גילי)

סאמר סקול קיימברידג 2014 היי ...
היי קוראים לי אנסטסיה רזדובסקי :)
אני בת 15 מנתניה וחזרתי אתמול מהקמפוס קיימבריג' אחרי 3 שבועות מדהימים באנגליה !
כנראה שאני הולכת לכתוב ממש מלא :)

שבוע לפני הטיסה אמא שלי כבר התחילה להכניס דברים למזוודה Smileys
ביום הטיסה לא יכולתי לשבת לשנייה קיפצתי בכל הבית ארזתי את המזוודה ונסענו לשדה תעופה !
כשהגעתי פגשתי את הקבוצה , היה בהתחלה קשה להיפתח  Smileys
עברנו את כל הבדיקות , הכרתי עוד כמה אנשים מהקבוצה ואת המדריכות .
הגענו לאנגליה והווהוהוהוהווהוה  SmileysSmileysSmileys
עלינו לאוטובוס והבנתי עד כמה שהכל ירוק ומושלם שם !
והנה הגענו לקמפוס המדהים  .Smileys
עשינו צ'אק הסתובבנו בקמפוס . אני ישר שמתי את המזוודה בחדר וטסתי החוצה להכיר אנשים,מדריכים ואת הקמפוס עצמו ! קיבלנו אוכל , ישבנו בספסל והכרתי עוד קצת מהקבוצה הישראלית :)
אחרי כמה זמן שעות בקמפוס זימנו אותנו למבחן כתיבה ודיבור ,  מאוד קל אין ממה להילחץ D:
ביום השני עשו לנו סיור בעיר קיימבריג' , מאוד התחברתי לעיר הזאת , היא קטנה ושקטה,מלאה בסטודנטים 3>
כשהגענו מהסיור הגיעו עוד אנשים ישר רצתי להכיר אותם .Smileys
הכרתי ילדה מדהימה מנורבגיה , בהתחלה סתם עמדתי שם ורציתי להצטלם איתה אבל מסתבר שאנחנו מאוד דומות ומאוד התחברתי אלייה!

אז ביום השני כבר התחילו השיעורים הכרתי את המורה שלי ואת הכיתה :)
היינו ילדים מכל העולם השיעור היה כיף והאווירה הייתה שונה לא כמו בשיעור בארץ :)
אחרי השיעור היה פעילות גם היא עם קבוצות מעורבות מכל העולם D:

סדר היום+שבוע  :

יום שני עד יום שישי -  בשעה 8:00 - ארוחת בוקר
                                 בשעה 8:45 - בוקר \ צהוריים - שיעור ( השיעור הוא 3 שעות בתוך כיתת לימוד )
                                 בשעה 12:00 - ארוחת צהוריים
* יש ילדים שיש להם שיעורי אקסטרה בין השעות 12:00 - 15:00 ( זה לא לכולם ) *
                                בשעה 15:00 - בוקר \ צהוריים - פעילות ( כל יום יש פעילות אחרת ) ( 3 שעות )
                                בשעה 18:00 - ארוחת ערב ,  הארוחה היא בקמפוס קינג קולג' ,  10 דקות הליכה :)

יום שבת+ראשון - טיולים כל היום D:
בדרך כלל חוזרים ב 18:00 - 19:00 *~* .

טיולים ומקומות בקיימבריג' :

ביום שבת שיצא שזה גם היום הולדת שלי הווהוה .
נסענו ללונדון בפעם הראשונה :)
ראינו את הביג-בן , ארמון המלכה , פארקים ענקיים , ראינו גם את השומרים האלה בלונדון שלובשים את הכובע הגבוהה הזה ועומדים שעות ולא זזים Smileys
ראינו גם את הגלגל הענק אבל לא נסענו לשם ( אני אספר על זה יותר מאוחר) ראינו גם את המוניות המגניבות שיש שם ואת האוטובוסים עם הקומותיים :O
נתנו לנו זמן חופשי , למרות העומס של האנשים בלונדון היה מהנה , ראינו את לונדון !

יום אחרי זה נסענו ללונה פארק בלונדון והוהוהוהוהו  Smileys
היה שם מלאאאאאאא אנשים חכיתי בתור למתקן שעתיים O:
עליתי רק על מתקן אחד , הוא היה כלכך גבוה ומפחיד אבל נהנתי ;)

באמת מהפעילויות שהיו לנו הלכו לנהר התמזה ושטנו בסירה הזאת ( שוב שכחתי איך קוראים לזה )
זה נראה הדבר הכי קל , אבל איך שניסיתי להרים את המקל הזה פשוט לא הצלחתי הוא היה כלכך כבד וכלכך קשה לנווט עם זה , השטתי בזיגזגים חחחחחחחח :) בזמן שהיינו בנהר  מ2 צדדי הנהר היה אפשר לראות את העיר ואת כל הקולג'ים זה היה מדהים !

מקום בקיימבריג' שבאמת אהבתי בו , זה היה הפארק הענקקקקקי שהיה ממש ליד הקמפוס שלנו !
ואואווא הוא היה פשוט ענקי ,  הכל כלכך ירוק , הדשא רך בטירוף , פשוט רציתי לישון שם D:
הפארק הזה פשוט מדהים ! דרכו עובר גם נהר התמזה , ולידו גם יש קולג' נוסף ומגרשי טניס,פשוט מ-ד-ה-י-ם-!

כמובן שהייתי בסטארבקס , השייקים שם כלכך טעימים !  Smileys
מול זה יש שוק כזה , יש שם כל מיני פסלונים קטנים כאלה וכו' אני ממש אוהבת את זה D:

בשבוע השני בשבת ובראשון נסענו למחזמר בלונדון , ללונדון EYE למרכז קניות , ולמאדם טוסו .
למחזמר איחרנו בשעה וחצי אבל לא נורא ,  בכללי המחזמר היה מדהים והתפאורה פשוט מדהימה השחקנים הזמרים התלבושות הכל הכל הכל !
 אוקי אז ממש אהבתי את מאדם טוסו , מאווווד ! אני נכנסת לשם ואני פשוט בשווק ! הכל שם כלכך אמיתי והבובות כלכך אמיתיות !!!!! הצטלמתי כמעט עם כווווולם ! הכי חיכיתי להצטלם עם ג'וני דפ וליידי גאגא ♥
 היה שם מן מוניות כאלה שאתם יושבים וזה פשוט נוסע מהצדדים זה מראה לך את ההיסטוריה של השנים משנות ה 20 נראלי עד שנות ה- 80 וזה ממשיך ! ממש אהבתי את זה :) היה שם גם מיני נייטמר חחחחח ממש פחדתי אפילו שלא היה שם משהו מפחיד ,  אבל הצפייה לאיזה בובה נופלת או משהו היה מלחיץ !
הלונדון EYE היה מדהים היינו על הגלגל הענק ראינו את כל לונדון פשוט יפה !  Smileys
המרכז קניות היה מאוד ענקי , הוא היה בעיר אחרת שאני לא זוכרת את השם , אבל הוא היה ענקי !
הלונדון EYE זה היה הזמן האחרון שלנו להיות ביחד עם הקבוצה של השבועיים !
ישר אחרי זה נסענו לשדה תעופה עם הקבוצה של השבועיים , לא היה לנו זמן להיפרד בגלל איזה משהו עם הנהג , זה היה באמת מאוד מבאאאאס ובאסה שלא נתנו לנו את ה 10 דקות האלה בשביל להיפרד מהם .

בשבוע השלישי בשבת וראשון נסענו לעיר ברייטון וקניון סופר דופר בופר גופר ע-נ-ק-י-!
אז היינו ביום שבת  בעיר ברייטון , יש שם ים אבל במקום חול כמו בארץ יש אבנים , יש שם גם כמו מזח כזה ממש מדהים , הוא על הים והוא ממש מגניב , והיינו בארמון \ בית שלך מלך היה ממש מגניב ,  הביאו לנו סוג של מכשירים כאלה שלכל חדר יש מספר , אתם לוחצים במכשיר ואז זה מסביר על כל חדר ולמה הוא שימש !
ביום ראשון ( היום האחרון שלנו) נסענו לקניון וויספילד , מסתבר שהוא מממממממש ענקי !

אז בסך הכל אני ממש מאושרת בהכרתי כלכך הרבה אנשים מונצואלה ,  שוויץ , הולנד , רוסיה , איטליה ועוד מלאמלאמלאמלא מדינות ! האנגלית שלי ממש השתפרה ,  בדיבור ובאוצר המילים  !
אממ מה עוד להגיד .  בנוגע לאוכל , כן נו הוא לא בשמיים אבל זה אוכל של קפיטריות מי אמר שזה יהיה גורמה ?!
 אני כלכך שמחה שהכרתי את כל האנשים האלה . האווירה שם כלכך שונה באמת שהתאהבתי בעיר קיימבריג' היא הרבה יותר מיוחדת מלונדון !

אז מה עוד יש לספר ? נראלי סיפרתי על הכל .
אז היה מדהים , מדהים , מדהים , מדהים . נהנתי מכל שנייה , לא רציתי לעזוב אף פעם .
שנה הבאה אני חוזרת לשם , כבר סיכמתי עם ההורים שלי חחחח D:

אני ממש ממליצה לכל אחד לטוס לשם לפחות פעם אחת ! חוויה בלתי נשכחת !

- באלי להגיד תודה למדריכות לנה , ענת וניצן , תודה שהייתן שם כשהיינו צריכים ♥
- למדריכים הסופר יפים ומדהימים בקמפוס , היה מדהים !

וזהו ♥  Smileys

- אם באלכם לשאול משהו בנוגע לסאמר סקול הפייסבוק שלי : https://www.facebook.com/anastasia.razdovski