נועה קרן

היי אני נועה קרן אני בת 15 ...

גילי בית עדה  (גילוש)

היי, אני גילי בית עדה מרמת ...

מיכלי חולמיאנסקי  (מיכלי)

היי אני מיכלי חולמיאנסקי וטסתי ...

ספיר מרץ  (ספירי)

היי   אני ספיר מרץ מחיפה ...

שיר ברימר

טובב אז אני שיר ברימר בת 15 ...

עמיד עווידה  (עמיד)

סיפור מאת עמיד עווידה ...
היי אני נועה קרן אני בת 15 ויצאתי לסאמרסקול במרכז קיימברידג' קלייר קולג'.
אני לא יודעת איך אפשר לתאר ולסכם שבועיים מטורפים וכייפים שכאלה אבל אנסה ;)

החלטתי להירשם לסאמרסקול לבד. בהתחלה היו חששות כי לא הכרתי אף אחד אבל בכל זאת החלטתי וסיכמתי שחוויה כזאת אני לא אפספס.
נירשמתי ומייד מיהרתי להיכנס לפורום להכיר את כווולם !
תוך כמה דקות כבר הייתי בקבוצה בוואטסאפ שהתחלנו שם כולם להתחיל ולהתגבש ומאותו רגע הייתי בטוחה שאין בי שום חרטה שנרשמתי.
החבר'ה היו כל כך מדהימים וחברותיים וידעתי רק מההתכתבות שנתחבר וככה באמת היהSmileys

בקבוצה ספרנו ביחד את הימים למפגש ולא יכלנו להתאפק ולבסוף המפגש הגיע.
הופתענו להיות כזו קבוצה גדולה של כמעט 50! ולאט לאט הקבוצה שלנו גדלה והתחברנו והתחברנו ואני יכולה להגיד שעם כל אחד מה50 ילדים האלה יצא לי לדבר ולהכיר עד כמה שזה נשמע המון ילדים התחברנו ממש במהרה.
היום של הטיסה הגיע גם אם ניסינו ללכת לישון צהריים לא הצלחנו מההתרגשות ושיתפנו את ההתרגשות בקבוצה ככה שלא היה משעמם בכלל Smileys
הגענו לשדה עם מיליון ואחת הודעות בקבוצה שם פגשנו שוב לאחר המפגש את המדריכות המהממות ענת לארה וניצן Smileys נרשמנו שהגענו והתחלנו הכרנו והגיע הזמן להיפרד מההורים, נפרדנו מההורים והמשכנו למסירת מזוודות ובדיקת דרכונים :)
אחר כך בלי יותר מידי עיכובים הגענו לדיוטי פריSmileys !
בדיוטי פרי גם המשכנו להתגבש והסתובבנו ביחד וכמובן שגם קנינו דבריםSmileys
המדריכות נתנו לנו שעה מדויקת שניפגש לפני העלייה למטוס ואף אחד מאיתנו לא איחר , הרגשנו נורא דייקנים Smileys
ואז הגיעה השעה , עלינו למטוסSmileys !!!
כולנו ישבנו במטוס מאחורה והיו אנשים בודדים שהתערבבנו בנינו , איכשהו הם שרדו אותנו ואת ההתרגשות שלנו במהלך הטיסה Smileys
אחרי 5 וחצי שעות בערך נחתנו באנגליה אם כמה שחשבנו קרירה מזג האוויר היה לטובתינו והיה חמים Smileys
לקחנו את כל המזוודות שחיכו לנו ביחד בשדה והלכנו לאוטובוסSmileys
לאחר נסיעה של שעתיים בערך הגענו למרכז בקיימברידג' Smileys!!!!
כשנכנסנו למרכז היו כבר כמה ילדים ממדינות אחרות ששמחו לראות אותנו :)
ובנתיים כשחיכינו לחדרים שלנו עשינו סיבוב ולמדנו את המקום והופתענו לראות
עד כמה הוא גדול!
כשקיבלנו את החדרים אנשים מהצוות האנגלי פינקו אותנו ולקחו את המזוודות שלנו עד לחדרSmileys
התמקמנו ונחנו והלכנו לעשות את המבחן שיחלק אותנו לכיתותSmileys
כמובן שבסוף עברנו אותנו כמו גדוליים Smileys
יום אחרי שהגענו עדיין לא התחלנו את השיגרה והתרגשנו לכבוד המסיבת
פתיחה שהייתה גם לכבודינו!! קיבלנו גם את הלוז למהלך השבוע בניהם
הכיתות המסיבה הגיעה והופתענו שהקשיבו לבקשותינו ושמו שירים בעברית !!!
הלכנו לישון מרוצים ועייפים ;)
קמנו לבוקר ראשון של "שגרה " התעוררנו לארוחת בוקר ולאחר שסיימנו התפצלנו לשיעורים ולפעילויות.
בשיעורים ובפעיולויות היינו מעורבבים עם ילדים מהעולם וזה היה שווה ותרם לנו לפתח את האנגלית שלנו , כי בכל זאת אנגלית זאת השפה המשותפת שלנו
ובאנו לכאן גם לשפר אותהSmileys מכיוון שהיינו מספר יחסי של ישראלים גדול
לעומת שאר המדינות ( לא כולל הסינים שעקפו אותנו בהליכה Smileys ) היינו כמה ישראלים בכיתה והראנו להם מי אלה הישראלים  Smileys
לאחר מכן הלכנו לארוחת הצהריים שם נפגשנו כל הישראלים שוב והחלפנו חוויות ממה שעבר עלינו:)
לאחר מכן הייתה לנו הפסקה שבה יכלנו לנוח להיפגש ולהחליף חוויות.
מיד לאחר ההפסקה המשכנו בשגרה שלנו חלק הלכו לשיעורים וחלק לפעילויות (מה שלא היה לנו בבוקר ) .
לקראת הערב ניפגשנו כולנו והלכנו לארוחת הערב שהייתה בקצת זמן של הליכה :) בנתיים למדנו להכיר את מה שמסביב אלינו וגילינו שיש מרכז ממש קרוב
אלינו ומלא חנויות!!!!
אחרי הארוחת ערב חזרנו למרכז שלנו ונפגשנו לשיחה עם המדריכות
האהובותSmileys המדריכות אמרו לנו שבזמן ההפסקות נוכל להירשם ולצאת מהמרכז ולבזבז קצתSmileys (ממש שמחנו שיש מרכז קרוב אלינו שבזמנינו הפנוי נוכל לבלות בו :) )
ובעזרת הידיעה הזאת ההפסקות שלנו לא היו משעממות אף פעם Smileys
בלילה היה לנו כיבוי אורות לקראת השעה 10 אבל כמובן שאנחנו בתור ישראלים המשכנו להיות ערים גם מאוחר יותר וכך זה נהפך גם לשיגרה שלנו :)
בסופי שבוע היינו יוצאים לטיולים .
ללונדון עצמה אם זה לביג בן ,ללונדון אי נהר התמזה ,ארמון בקינגהאם, ללונה פארק המטורף! , למאדם טוסו, למחזמר wicked :)
גם ביום האחרון ביקרנו ברדינג ...
אז הגענו ליום האחרון . לא יכלנו להאמין ששבועיים טסו לנו!!
התעוררנו בבוקר לידיעה שזהו. זה נגמר
Smileys השמיים היו אפורים והתחיל הגשם Smileys
הרגשנו שאנגליה בוכה איתנו :)
עם הגשם הלכנו עם המזוודות אל האוטובוס וזה כבר הרגיש סוג של פרידה .
נסענו והגענו לרידינג נהננו מכמה שעות טובות של שופינג לפני הטיסהSmileys
לאחר כמה שעות שחזרנו עם קניות ומתנות חזרנו אל האוטובוס ומשם לשדה התעופה Smileys
בנסיעה לשדה התחלנו לעכל שאנחנו נפרדים מאנגליה וגם מהחבר'ה של
השלושה שבועות שהתחברנו מאוד מאוד!!
הוצאנו את הרגשות ... התחלנו לבכות ולצחוק והיו גם ילדים שהעבירו מחברות שנכתוב להם זכרונות ואז.. הגענו לשדה Smileys נפרדנו בחיבוקים קטנים מהחבר'ה של השלושה שבועות והמשכנו לנו אל תוך השדה שם עשינו שיחת סיכום
ופרידה והמדריכותת שהיו איתנו לאורך כל הדרך ואם היינו צריכים משהו
במהלך כל הטיול ידענו שיש לנו למי לפנות כיבדו אותנו בדברים מתוקים לפרידה Smileys
ולא האמנו שזה נגמר !!
שבועיים שעברו לנו במהירות מטורפת !
הכרנו חברים חדשים מהארץ ומהעולם ,שיפרנו את האנגלית והעברנו שבועיים מהחופש שלנו בכיף!!
לכל מי שמתלבט אם לנסוע לסאמר סקול אז ברור שכן !! זאת חוויה מטורפת וכיפיית וממליצה לכל אחד שיכול לעשות את החוויה הזאת שיעשה, חוויה שלא נשכחת !! Smileys