neta :)

נטע קורן  (neta :))

היי לכם!    אז אני נטע ונרשמתי ...

נעמה גולן  (naama)

וואוו.. כבר חודש עבר מאז שהחוויה ...

מיכאל דיק  (מישה)

טסתי לסאמר סקול לבד ועם כל ...

טליה ולדינגר  (טליה :*)

HEYY!!   קוראים לי טליה ...

עמית ונונו

לפני שלושה שבועות עמדתי בשדה ...

דניאל שאקי  (דניאל:))

היי אני דניאל שאקי בת 14 והייתי ...

היי לכםSmileys

אז אני נטע ונרשמתי למחזור הראשון של ברייטון ביחד עם החברה הכי טובה שלי . אז זו הייתה הפעם הראשונה שלי בסאמר סקול והפעם הראשונה שהייתי בלי הורים בחו"ל אז לפני הטיסה היו לי הרבה חששות אבל האמת שהיה לי מדהייים!!!

לפני הטיסה קראתי המון סיפורים שילדים אחרים כתבו וכולם כתבו שהיה להם מדהים אז השתכנעתי. בגלל זה חשוב לי לכתוב את החוויה שהייתה לי.

אז בלילה שלפני הטיסה לא הצלחתי לישוןSmileys(כי כל כך התרגשתי!) ואז ב3 לפנות בוקר הגעתי לשדה התעופה וראיתי את כל ה30 ילדים שמתרגשים בדיוק כמוני וכמובן שחיכו לנו שתי המדריכות המדהימוווות שלנו-שחר והילה :)

אחרי שכולם הגיעו לשדה נפרדנו מההורים, לי אישית היה קצת קשה אבל בסוף נפרדנו מהם והמשכנו לכל הבדיקות המשעממות האלה אבל אחרי זה היה לנו מלא

זמן חופשי בדיוטי פרייי ואז... הטיסההה!Smileysאז עלינו למטוס, ויצא שהתיישבתי ליד 2 בנות  שהיו איתי בקבוצה אבל לא הכרתי אותן. אז בהתחלה רציתי להחליף מקום ולשבת ליד חברה שלי אבל בסוף זה לא הסתדר ואני שמחה שזה יצא ככה כי בטיסה של 5 שעות יכולתי להכיר קצת את 2 הבנות החמודות האלו והיה ממש כיף

אז נחתנו בשדה התעופה של לוטון, לקחנו את המזוודות שלנו ונסענו באוטובוס שלקח אותנו לברייטון

ירדנו מהאוטובוס למזג אוויר קצת קריר אבל כבר קיבלו אותנו בשמחה המדיריכים הנחמדים של הקולג

הם עשו לנו סיור בקולג' ואז שיחקנו איתם במשחק הכרות ואז כולם התארגנו בחדרים שלהם. אני קיבלתי חדר עם חברה שלי ועם עוד שתי בנות שלא הכרתי. אז רק התמקמנו בחדר וכבר אני וחברה שלי הצלחנו להכיר אותן ולהתיידד איתן והן היו ממש ממש חמודות! (שמו אותנו בחדר הכי למעלה, בקומה שלישית כשבדרך היינו צריכות לעלות 70 מדרגות!-ספרנו. אבל לפחות זה היה ספורט טובSmileys).  אחרי זה היה לנו סרט ואז אחרי היום המתיש הזה כולם ישר הלכו לישון.

ביום השני הייתה לנו בבוקר פעילויות הכרות עם האיטלקים והרוסים (שהגיעו גם הם קצת אחרינו) והיה ממש מצחיק. אחר כך עשינו סיבוב קצר בברייטון. בדרך ראינו את הים המדהים של ברייטון ואת השחפים המעצבנים וכולם ישר התחילו להוציא מצלמות ולהתלהב מחוף הים היפה הזה.

אחרי זה חזרנו לקולג' ועשו לנו מבחן כדי לחלק אותנו לרמות (ובאמת שאין ממה להלחץ ממנו) בערב הייתה לנו פעילות בליינד דייט ממש מצחיקה.

ביום שאחרי זה בבוקר הייתה לנו פעילות, ואז למדנו ואחרי הצהריים  ואז הייתה לנו פעילות כיפית בערב שהמדריכים אירגנו לנו. ככה בערך היו השבועיים הכיפים שלנו בבייטון.

חוץ מהשגרה הזאת, הלכנו לsee life ושם ראינו דגים יפים, היינו באיסטבורן היפה, ואיך אפשר בלי לונדון. אז בלונדון היינו במוזיאון מדאם טוסו שממש אי אפשר להאמין שכל המפורסמים שם עשויים משעווה, היינו בשייט בנהר התמזה שם ראינו את הביג בן ולאחר מכן את הארמון המדהים של המלכה, והיינו גם במחזמר המהממם של מייקל ג'קסון! שם כולנו רקדנו ושרנו ביחד עם הזמרים והיה ממש כיף!Smileys

ובימי שישי, המדריכות המושלמות שלנו אירגנו לנו קבלת שבת יפה וגם פעילות. וכל הילדים מהארצות האחרות הסתכלו עלינו בסקרנות Smileys.

ולבסוף, צריך לחזור הבייתה Smileys אז אחרי השבועיים המדהימים שהיו לנו בברייטון כולנו היינו עצובים אבל אני לפחות חזרתי הביתה עם זיכרון שאזכור לכל החיים! ואני כבר מחכה בקוצר רוח לשנה הבאה שאוכל להרשם שוב Smileys