עמית

• מרכז: ברייטון
  • יצאתי בקיץ: 2013

עמית ונונו

לפני שלושה שבועות עמדתי בשדה ...

נטלי דומטוב  (נטלי)

היי אני נטלי דומטוב בת 15 ...

נטע קורן  (neta :))

היי לכם!    אז אני נטע ונרשמתי ...

רובין קביאטקובסקי

הייי   אחרי שבועיים מהנים ...

נויה הראל בוכריס  (נויה :))

טוב אז...קוראים לי נויה הראל ...

הדר צרפתי  (הדר)

הייייי (:  אז לפני משהו ...

לפני שלושה שבועות עמדתי בשדה התעופה עם שתי החברות הכי טובות שלי , נועה ושירי , והתכוננו לשבועיים מדהימים של סאמר סקול בברייטון.

לא יכולנו לצפות לחוויה מהנה יותר מזאת שחווינו יחד .

בשדה התעופה כבר התחברנו עם הילדה הראשונה , אודליה , שגרה גם היא באותה העיר שבה אנחנו גרות , רמת גן , כך שהיו חברים משותפים .

במהלך הדרך למטוס הספקנו להכיר חלק משלושים ואחד הילדים האחרים שעמדו לחוות איתנו את השבועיים האלה ולא יכולנו לתאר לעצמנו כמה אנחנו הולכים להתחבר בהמשך וכמה שנתגעגע אליהם לאחר שניפרד ביום הפרידה שיהיה בעוד שבועיים.

כשעליתי על המטוס , התכוונתי לשבת ליד נועה אך האישה שהמקום על יד נועה היה שלה , לא הסכימה שנחליף מקומות אז נאלצתי להתיישב במקום שלי.

מזלי היה שלידי ישבו שתי בנות מקסימות שהיו איתי בשבועיים האלה , מירי והדר , שהספקתי להתחבר אליהן קצת בחמש שעות טיסה הארוכות האלה שברובן ישנתי Smileys .

כשנחתנו בשדה התעופה של לוטון ועלינו על האוטובוס לברייטון , כולם היו נרגשים עוד יותר , צילמו תמונות של הנוף המדהים של אנגליה , וחלק - ישנו . כאשר נכנסו לעיירה ברייטון , עינינו נפערו ! העיירה הייתה מדהימה , על חוף הים , מלאת קניות ובתים יפים וחמודים .. ואז האוטובוס נעצר מול הקולג' בו נשהה שבועיים. ראינו את מדשאת הכדורגל הגדולה וישר ציפינו לראות את כל הילדים האחרים מהמדינות השונות אבל הם עדיין לא הגיעו אז עלינו לחדר המחשבים בו שיחקנו משחק שהמדריכים הבריטים הכירו לנו.

בפעילות הערב ראינו סרט שאף אחד לא ממש התרכז בו ויותר התעמקנו בחברים האחרים שאנחנו עומדים להכיר בסאמר סקול.

ביום למחרת בארוחת הבוקר כבר ראינו את כל הילדים שיהיו איתנו.

בפעילות ניסו לחבר בין כולם ע"י משחקים מגוונים וחדשים לכולם , ואז בצהריים היה המבחן שיחלק אותנו לכיתות.

לאחר מכן בפעילות הערב , אני חושבת שזה היה הבליינד דייט , בו בחרו כל פעם בת או בן אחד שיסתתר מאחורי לוחות ועל הבמה העלו בהתאם שלושה בנים או שלוש בנות שיצטרכו לעשות דברים מביכים ולבסוף האחרון שישאר ישב עם מי שמאחורי הלוחות ויכיר אותו יותר , כמו דייט !

ביום השלישי התחילו הלימודים בצהריים , בכיתה זכיתי להיות עם נועה ושירי ועוד שלוש בנות מישראל , וגם זכיתי להכיר שם ארבעה איטלקים מדהימים ושלושה רוסים חמודים שהצלחתי מאוד להתחבר אליהם. Smileys

במהלך השבוע היו מלא פעילויות ושיעורים מהנים מאוד ! אבל בסוף השבוע תמיד נהנים יותר !

בשישי בערב עשינו קבלת שבת שגם באנגליה לא מוותרים עליה ואז הייתה המסיבה הראשונה , שם היה קצת מביך ששני איטלקים רצו לשדך לי איטלקי אחר ביישן Smileys .

ביום שבת יצאנו בפעם הראשונה ללונדון !!!!Smileys

הספקנו לעשות קניוווות שזה הכי חשוב , וגם לעבור בכמה מקומות יפים מאוד !

ביום ראשון יצאנו הישראלים והרוסים ללונה פארק ענקי עם מתקנים שווים ומפחידים מאוד ! Smileys

אבל ביום שני , נאלצנו לקום לשבוע חדש ואחרון בברייטון קולג' :(

ביום חמישי , יצאנו שוב ללונדון ! הפעם למאדאם טוסו ולמחזמר בברודווי - ט'רילר של מייקל ג'קסון ! אבל בגלל התור הארוך שהיה בכניסה למוזיאון השעווה נאלצנו לוותר על הכניסה ביום הזה ובמקום זה זכינו להיות בפיקדילי סירקס ולהיות בעולם האם אנד אם הענקי שהיה שם !

אחרי שהיינו שם , הלכנו סוף סוף להצגה המדהימה , שממנה יצאנו עם חוויה ונפתחנו לשירים היפים והמלהיבים של מייקל ג'קסון המלך !

יום שישי , זה יום שאני לא אשכח Smileys !

במהלך השהייה שהיינו עד ליום הזה , הספקתי לשים עין על אחד האיטלקים שבכיתה שלי וביום הזה סוף סוף היה לי את האומץ לעשות עם זה משהו ובסוף הוא נישק אותי Smileys והספקנו להעביר ביחד את שלושת הימים האחרונים שלנו שם ביחד !

בערב יום שישי הייתה עוד קבלת שבת ועוד מסיבה , הפעם מסיבת הסיום שלנו Smileys .

ביום שבת יצאנו לקטנרברי היפה שם היינו בקטדרליה מדהימה והספקנו להסתובב בעיר .

ויום ראשון , היום האחרון שלנו , היה מלא בפרידות קשות .

נאלצתי לראות את החבר שלי בפעם האחרונה , ומאוחר יותר אחרי שהספקנו להיות בלונדון במאדאם טוסו , ואחרי שנחתנו בשדה התעופה בארץ אחרי טיסה קשה ועצובה , נאלצתי להיפרד משלושים הילדים ששמחתי ונהניתי להכיר וכמובן משתי המדריכות המדהימות שעזרו לי כל כך - שחר והילה , שאני כל כך אוהבת !

אני ממליצה לכל אחד לנסוע לסאמר סקול מתישהו ! זאת חוויה מדהימה עד כדי כך שחוויתי אותה כבר בפעם השלישית ואני לא מתחרטת על שום רגע !