מאי אפרים  (מאי)

קודם כל לפני הכל .. שלום קוראים ...

איב דמארי

היי שמי איב דמארי, אני בת ...

טל פייטליכר

קוראים לי טל, אני בת 14 וחצי ...

אריאל מוסיוף

קוראים לי אריאל, אני בת 15 ...

שני יעקב  (שני)

איך מתחילים בכלל לספר על שבועיים ...

לי אור דנה  (לי-אור)

היי שמי לי-אור דנה וזאת הייתה ...

קודם כל לפני הכל ..

שלום קוראים לי מאי אפרים אני בת 14 מיוקנעם ..

הגעתי לסאמר סקול עם חברה טובה שקוראים לה נטע ..

ביום הראשון הגענו לשדה התעופה כל הילדים עם ההורים ..

עשינו בערך 476438673 תמונות וניפרדנו מההורים בלי בעיה .. תקתקנו את כל הבדיקות הבטחוניות ומהר מאווד הגענו לדיוטי פרי ..

בדיוטי פרי נתנו לנו המון זמן לשופינג .. אבל מי אני שאתלונן ?? ניצלתי כל רגע ורגע !!

הגיע זמן הטיסה .. עוד לא באמת הכרנו אחד את השני וכולם רצו להחליף מקומות אבל תוך כמה דקות מזמן ההמראה כבר לא היה אכפת לנו אם נחליף מקומות או לא כי התחלנו לדבר ולהתחבר עם כולם .. כמובן שהיה חשוב לנו , הישראלים , להראות לכל הטסים לאנגליה שאנחנו על המטוס ולכן התחלנו לעמוד להסתובב ולשיר שירים .. וכן אחרי הטיסה ניתן היה לומר שאין מישהו במטוס שלא ידע שאנחנו שם ...

נחתנו בלונדון בשלום ונסענו לקולג' בברייטון ( לא זוכרת מה היה במהלך הנסיעה .. ישנתי ) ... כשהגענו החלה חלוקת החדרים ( איך אפשר לשכוח ) אני ונטע הסתערנו על החדר הזוגי קיבלנו את המפתח ורצנו בהתרגשות ..

לאחר שכל הילדים קיבלו את המפתחות לחדרים ראינו את החדרים של כולם והתבאסנו .. יום למחרת החדר הנידח והקטן בקומה השלישית של נטע ושלי קיבל במהרה את הכינוי החדר של אנה פרנק .. אבל לא נורא גם ככה אני ונטע לא היינו בחדר הרבה .. התנחלנו הרבה אצל אחרים ..

קמנו בבוקר היום הראשון ו"אכלנו" (אולי רק חלקים מאיתנו כגון דן וברק) את ארוחת הבוקר הראשונה שלנו בברייטון הלא אכילה בעליל .

לאחר הארוחה נבחנו במבחן הרמות ..

הלך לי טוב ושובצתי ברמה השניה ( אחת לפני ההכי גבוהה ) ..

הכרתי את המורות אווה ואפרודיטה נקשרתי אליהן מאוד ובאמת שנקשרתי גם לכל הילדים בכיתתי ..

במהלך הלימודים נקשרתי גם מאוד למיכל ומור אותן לא הכרתי ולא הספקתי להתחבר אבל בכיתה התחברנו וצחקנו המון !!

כל יום למדנו אך הלימודים לא היו דומים כלל ללימודי הבית ספר ..

אלו היו לימודים מעניינים וכמו שכבר ציינתי עם מורות אהובות וחביבות שדאגו שנעשה כיף בכל שיעור ...

כמובן שבין שיעור לשיעור הייתה הפסקה של חצי שעה ואותה תמיד ניצלנו .. לאכילת שוקולדים !! (אמממ טעים)

כמובן שאחרי הלימודים אכלנו צהריים ואז יכולנו לבחור לאילו פעילויות ללכת ... הייתה פעילות אחת מאוד ספורטיבית שאהבנו מאוד .. לשבת לנוח ולרבוץ בצ'ילנג רום  .. מעייף קצת !

אחרי כמה ימים ראשונים ענת המדריכה הוציאה אותנו הישראלים לטיילת כדי להנות ולאכול כמובן ..

היה יום שביקרנו במוזאון השעווה מדאם טוסו היה מדהים .. מאוד יפה . לאחר הביקור הלכנו לצפות במחזמר מלך האריות היה מאוד יפה למרות שהייתי בהצגה הזאת כבר ..

היה יום שלמדנו בבוקר וכשהסתיימו הלימודים נסענו ללונה פארק בלונדון היה מדהים .. היו מתקנים יפים ומפחידים אך בגלל מגבלת הזמן נאלצנו לבחור האם נחכה בתור ונספיק למתקנים בודדים אבל מפחידים או שנעלה על כל המתקנים הכייפים ..

כמובן שמיכל מור עמית נטע (הסתובבנו ביחד ) ואני בחרנו לחכות שעה וחצי בכל תור אבל להספיק למתקנים הכי מפחידים .... עשינו את זה !!

היה יום שנסענו ללונדון ושטנו בשייט .. כמובן שכולם הבינו מהר שאנחנו שם בגלל הרעש וכמות התמונות בלתי פוסקת , בשייט ראינו את הלונדון היי הביג בן והיה בן אדם שהסביר ..

לאחר מכן לקחו אותנו להסתובב בשדרות היוקרה בלונדון .. כמובן שלא היינו יכולים לקנות שם הרבה בגלל בעיות תקציב קלות ..

היה יום שביקרנו בקתדרלה מפורסמת היה יפה .. זהו היה השופינג האחרון שלנו .. קנינו בעיקר מזכרות אבל גם הספקנו לקנות כמה בגדים בשארית הפאונדים שנשארו לנו ..

את הסאמר סקול הזה אני לא אשכח בחיים ..

נהנתי המון הכרתי מלא ילדים מארצות שונות צחקתי כעסתיייי עשיתיי חיים והכי "חשוב" למדתי אנגלית והשתפרתי ..

רציתי להגיד תודה למדריכות המדהימות ענת ונעמה על זה שתמיד הייתם שם בשביל כולנו ודאגתם שיהיה לנו כיף ... וכן שסבלתן אותנו למרות כל האיחורים וההערות הלא מצחיקות (L) תודה על הכל באמת !!

היה לי קיץ מושלם וסאמר סקול מושלם ואני מצפה כבר לשנה הבאה !!