מיקמיק

• מרכז: שיפלייק

מיקה רנן  (מיקמיק)

היוווווששש!!! קוראים לי מיקה ...

שקד נבט  (shaked)

היי D:    אני שקד, אני בת ...

רואן אגבאריה  (רואני)

הייי לכולם:) קוראים לי רואן ...

לירון פלח  (רוני)

היי לכוווווולם!! קוראים לי ...

דניאל רויטמן

היי   שמי דניאל אני הלכתי ...

סהר גבאי  (אין לי)

במפגש הראשון שהיה, הכרנו את ...

היוווווששש!!! קוראים לי מיקה רנן, אני בת 15 מסביון וטסתי לשיפלייק לשבועיים.

אז עוד הרבה לפני שטסנו, לאחר שהכרנו קצת מהקבוצה בוואטצאפ הזמנתי את כל מי שכבר נרשם אליי ובהתחלה כל אחד חיפש את עצמו ועבר מאחד לשני אבל אחרי כמה דקות כולנו ישבנו ביחד... בעיקר הכרנו אחד את השני ודיברנו על מה הולך להיות הקיץ אבל עכשיו שמסתכלים על זה אף אחד לא באמת ידע מה הולך להיות בקיץ הזה!!!

יום הטיסה הגיע! ההתרגשות עצומה ואחרי שאספתי את הדברים האחרונים אני בהחלט מוכנה ומזומנת לצאת לשדה.

איך שהגעתי הלכתי בצעדים גדולים לניצן לקבל תדריך ואת השרשרת שהיינו אמורים להסתובב איתה כל הזמן ומיד אחרי זה נפרדתי מהוריי.

כולם מתקדמים לאט לאט למטוס וכולנו נרגשים... שהגענו למטוס כולנו לא הצלחנו להרדם ורק עשינו רעש במטוס.

לאחר שנחתנו עלינו על האוטובוס ולאחר כשעה הגענו לשיפלייק!

ראינו את הילדים של השלושה שבועות נרגשים לראות אותנו וישר חיבוקים ונשיקות.

הם רצו לעשות לנו סיור במקום אך מכיוון שהגענו בלילה ניצן לא הסכימה ובעטה את כולנו לחדרים להתארגן לשינה... מה שהיה קצת קשה כי רק הגענו ורצינו לחקור את המקום ולהשלים פערים מהשבוע הקודם.

שיפלייק מקום מדהיםםם!!! המבנים נראים ממש כמו בהארי פוטר, הכל ירוק, אגם ענק, בריכה ממש גדולה גם כן וברור שלא תמצאו בית ספר כזה בארץ!

השבועיים שלי בשיפלייק היו השבועיים הכי כיפיים שהיו לי בחיים! כל היום היינו או בפעילויות (לרוב משחקי כדור)  או בשיעורים החוויתיים לא פחות  ששם הכרתי עוד ילדים שונים מכל העולם. הכי אהבתי את הפעילויות ערב בשיפלייק כמו כשרונות צעירים, קריוקי דיסקו וכ'ו... הן בהחלט היו משעשות. אההה ואיך אפשר לשכוח את הויי דאנס בזמן החופשי בחדר המשותף!

כמו כן, נהנתי מאוד מהטיולים מחוץ לשיפלייק. אני חושבת שטיילנו בהרבה מקומות יפים ומעניינים שהייתי שמחה לבקר בהם שוב (ועל הדרך לעשות סיבוב שופינג נוסף)!

גם הילדים מחול וגם מהארץ היו מדהימים וחברותיים שאני לא יכולה לשכוח מהם! לאחר שבועיים שהיינו ביחד 24 שעות ביממה ממש נקשרנו אחד לשני ואני ממש ממש מתגעגעת אליהם וחשוב לי לשמור על קשר איתם.

הרגשתי תחושת סיפוק אדירה לאחר השבועיים האלה! אז לכל מי שמתלבט לאיזה מרכז ללכת ברור שאני ממליצה על שיפלייק! תלכו ולא תתאכזבו!

מקווה לראות את כל החברים המדהימים שלי צועדים איתי למטוס גם שנה הבאה....אז ביי ביי לבנתיים Smileys