רוני

• מרכז: שיפלייק

לירון פלח  (רוני)

היי לכוווווולם!! קוראים לי ...

שחר שמאלי  (שחר)

היי,   שמי שחר שמאלי ...

רואן אגבאריה  (רואני)

הייי לכולם:) קוראים לי רואן ...

שון אוקדה  (שון)

שלום קוראים לי שון אני בן ...

ענת אקסלרד

היי, אני ענת והשנה הייתי בסאמר ...

שביט אלקיים

שלום,   קוראים לי שביט ...

היי לכוווווולם!!

קוראים לי לירון פלח, אני בת 14 מיהוד ואני טסתי לשבועיים מדהימים בשיפלייק.

אז כמובן שהכל התחיל לפני הקיץ... לאחר שפתחנו קבוצה בוואטצאפ עשינו מפגש של כל חברי הקבוצה שכבר נרשמו אצל אחת מאיתנו בבית.

מיד התחברנו והכרתי כמה בנות מדהימות במיוחד.

לאחר המפגש הראשון שלנו כבר לא חששתי וידעתי שאני לגמרי לא הולכת להיות לבד בלונדון הרחוקה, אלא להפך אני הולכת להיות כל היום מוקפת בהמון ילדים מדהימים מהארץ וכמובן שגם מחול... יש יותר כיף מזה??

בשבוע שלפני הטיסה כבר לא יכלתי להתאפק יותר וכ"כ רציתי לטוס כבר ולהגיע לשיפלייק בגלל שכל יום ראיתי תמונות באינסטגרם ובפייסבוק שהילדים של השלושה שבועות (שנסעו שבוע לפנינו) העלו... היה אפשר לראות דרך התמונות כמה כיף להם וכמה הם מאושרים וזה בהחלט עשה לי עוד יותר חשק!

כל חברי הקבוצה שלי ואני חפרנו להם בשבוע הזה ושאלנו אותם כל כך הרבה שאלות על המקום, על האוכל, על הפעילויות, על הטיולים, על המזג אוויר, על המדריכים אבל כיוון שבמשך כל הימים הם היו עסוקים הם לא ממש התפנו לענות לנו....

אז לאחר שארזתי את המזוודה לבדי בלי טיפים מהילדים של השלושה שבועות.... הגיע יום הטיסה!!!!

וואוו איזו התרגשות!!! כולנו שמחים לראות אחד את השני ולאחר שגומרים את הבדיקות ואת השופינג בדיוטיפרי עולים למטוס!!

לאחר טיסה של חמש שעות נחתנו בלונדון!! כולם לקחו את המזוודות העלו אותן לאוטובוס ויאלה נוסעים לשיפלייק!!!

סוף סוף הגענו לשיפלייק! כאשר ירדנו ליווה אותנו המנהל למבנה מגורים שלנו. הוא עוד לא ממש הספיק לדבר וכבר כל הילדים של השלושה שבועות מתנפלים עלינו בנשיקות וחיבוקים. אנחנו ניצלנו אותם בעזרה עם המזוודות הכבדות ותוך כדי שומעים מהם סיפורים על השבוע שחלף בלעדינו... מכיוון שכבר מאוחר ובשיפלייק כבר כיבוי אורות, אנחנו הולכים לישון בהתרגשות לבוקר ראשון בשיפלייק.

בבוקר כבר יכלנו לראות יותר טוב את המקום המדהים וחקרנו כל פינה! הכל מדשאות ירוקות ענקיות, אולם ספורט גדול, בריכה ענקית, אגם שמשרה אווירה פסטורלית וחדר אוכל שנראה כמו כנסיה.

מכיוון שלספר את כל החוויות שהיו לי שם זה בלתי אפשרי אני רק אספר שמאוד נהנתי בפעילויות עם המדריכים המקסימים, מאוד אהבתי את האוכל בשיפלייק (אפילו את המנות הארוזות שהביאו לנו בימים שיצאנו לטיולים), היה לי לא מעט כיף בזמן הפנוי שבו יכולנו להשתולל ולעשות צחוקים כל חברי הקבוצה, היה לי העונג להכיר את כל הילדים מחול שכמובן שלא היה לי סיכוי להכיר אם לא בסאמר סקול, לא אשכח את המורה המהממת שלי (שדומה קצת הרבה לנני מקפי) שנקשרתי אליה כ"כ עד כדי כך שבכל פעם שראיתי אותה צעקתי לה: " sara, i love you so much! אני גם ממש מתגעגעת למדריך הצרפתי שקראנו לו קושקושון ורדפנו אחריו כל היום, וכשעזב היה לנו מאוד עצוב :(

בנוסף, אני רוצה להודות למדריכה המושלמת ניצן שעזרה תמכה והייתה תמיד שם עבורי בכל שעה!

סאמר סקול זאת חוויה מדהימה, חוויה של פעם בחיים! במיוחד אם הולכים לשיפלייק עם לירון פלח האחת והיחידה! חחחחחח סתאאאאאאאם רק צוחקת.