*_*_*

• מרכז: ליטל קנדה

• התקשר אלי בסקייפ

מיכל שינה  (*_*_*)

היוש!!! אוקיי אז קוראים לי ...

תמר נצר   (תמר)

היי אני תמר, אני בת 13 מצפון ...

אלעד כהן  (אלעד)

היי, קוראים לי אלעד כהן מתל ...

קסם אסולין  (קסם)

היי ,  אני קסם אסולין ...

תמיר ברקת  (תמיר ברקת (חמו))

היי קוראים לי תמיר ברקת אני ...

שיר פחימה

היי   קוראים לי שיר אני בת ...

היוש!!!

אוקיי אז קוראים לי מיכל ואני בת 13 מפתח תקווה  ואני הייתי באמר סקול ליטל קנדה Smileys

אז אני יתחיל כמו כולם הכל התחיל לפני ארבע שנים (כן כן זה נשמע הרבה אבל זה נכון זה באמת המון זמן!) אז ככה אחותי הגדולה קרן הלכה לסאמר סקול באנגליה כשהיא הייתה בת 12. היא חזרה עם כל כך הרבה קניות מתנות כביסה ובעיקר ובעצם הכי חשוב חוויות! מאותו היום שהיא חזרה התחלתי לחפור להורים שלי שכשאני אהיה בגיל של אחותי אני כם ירצה ללכת לסאמר סקול!

לפני שנה החלום שלי כמעט התגשם והייתי אמורה ללכת עם שתי החברות הכי טובות שלי לסאמר סקול אבל לצערי זה לא קרה ונאלצנו לחכות עוד שנה שלמה חברות שלי לצערי לא יכלו להגיע איתי לסאמר סקול ונאלצו להישאר בארץ אז נרשמתי לבד  Smileysאבל אחרי שבוע אחת החברות שלי החליטה שהיא גם רוצה להירשם ונרשמנו ביחד! התחלנו לספור ביחד את הימים אני חושבת שהתחלנו את הספירה ב-117 ימים... זה היה מתיש Smileysאבל לפחות זה חיזק את הקשר שלנו Smileys

כשהגענו ליום של המפגש התחלנו כבר ממש להתרגש Smileys"את קולטת שעוד 19 יום אנחנו בטיסה?!" אחרי המפגש פתחו קבוצה בוואטס אפ למעשה הקבוצה נפתחה ממזמן עוד שרק אני חברה שלי ליהיא ועוד שני בנות שהכרנו בפייסבוק התחלנו להכיר.

הקבוצה גדלה כל יום אבל עדיין לא היה בקבוצה את כולם!

ביום של הטיסההיינו צריכים להגיע בשלוש וחצי לפנות בוקר לשדה תעופה וכמובן שהחברה הכי טובה שלי נועה לא תפספס את ההזדמנות לאחל לי נסיעה טובה Smileys אני קצת מרחמת על האנשים שהיו איתנו בטיסה אוקיי לא קצת הרבה אבל בסך הכל הטיסה הייתה ממש כייפית היה מעיין מלחמת כריות במטוס החלפת כובעים כזאת ובקיצור מה שהאנשים ראו זה ארבע שעות של כריות מעופפות וכובעים מרחפים Smileysחחח אופס! הגענו לאנגליה ולמען האמת לא ממש הרגשנו בהבדל כנראה שארבע שעות ביחד גרמו לנו פשוט להרגיש בבית :)
יום למחרת אני מצאתי את עצמי בחדר עם עוד חמש בנות כשאני לא מבינה מה אני עושה במיטת קומותיים ואיפה הכלב שלי Smileysאבל בסופו של דבר הבנתי הכל ובבוקר כשהתארגנו ללכת לארוחת הבוקר העברנו את החוויות ומסתבר שכולן לא הבינו מה הן עושות באנגליה! (אני לא היחידה שמוזרה!) את מה שעשינו בשאר הימים אפשר לראות ביומן מסע אז אני פשוט יעבור את זה היה לי מזל ענק שהיה לי אינטרנט בשביל לדבר עם החרות שלי ובמיוחד עם המשפחה שלי ואי אפשר לשכוח את נועה שכל הזמן דיברנו ביחד!Smileys אבל לצערי השיחות האלו היו רק לשבוע כי לא שמתי לב והאינרנט נגמר לי אבל לא דאגתי כי אני הלכתי והכרתי חברים ממקומות שונים בעולם Smileys

בסופו של דבר השבועיים האלו עברו די מהר! וזה היה דיי מבאס לגמור חוויה כל כך מושלמתSmileys אבל היי עכשיו אני מבינה למה אומרים שכשנהנים הזמן עובר מה יותרSmileys

אבל עכשיו נשאר רק לשבור את הראש ולחשוב איך הופכים את שאר החופש למהנה כמו הסאמר סקולSmileys

ולסיכום הסאמר סקול זה הדבר הכי _______(כיף, טוב, מדהים, מושלם) שיכול להיות!