מירה אבר

מירה אברבוך  (מירה אבר)

טוב אז אני באמת לא יודעת מאיפה ...

ירין חיים חג  (didi)

היי לכולם! אני ירין דדון ממחזור ...

מאיה אוריאלי  (מאיה אוריאלי)

שלום, קוראים לי מאיה אוריאלי, ...

נטע קורש  (נטע 3>)

היי קוראים לי נטע, אני עולה ...

עמית פרידמן  (amit124)

היי   קוראים לי עמית ...

שרון ולייב  (שרונה)

היי קוראים לי שרון ולייב אני ...
טוב אז אני באמת לא יודעת מאיפה להתחיל לכתוב על השבועיים הכי מדהימים שהיו לי בחיים אבל ננסה להתחיל מאיפשהו..Smileys
אני מירה אברבוך מקריית אונו בת 15 וחלמתי לנסוע לסאמר סקול כבר משהו כמו שלוש שנים ..
הכל התחיל בערך בנובמבר נרשמתי וישר התחלנו לדבר בפייסבוק ובוואטסאפפ מלא כל יום עד שהגיע היום של המפגש ..Smileys
הכרנו את כל הקבוצה המדהימה והמדריכים המושלמים שלנו דניאלה ויואב !

ביום של הטיסה נפגשנו בשדה נפרדנו מההורים וכבר התחלנו להתחבר והיה ממש כיף ! Smileys

היום הראשון-
הגענו לקמפוס התארגנו וישר ירדנו למטה להכיר מלא אנשים ממלא ארצות טייוואן, ברזיל, ארגנטינה, רוסיה, איטליה, ערב הסעודית, טורקיה, שוודיה והולנד ומה לא?! אחר כך הלכנו לפארק ליד הבית ואז לארוחת ערב Smileys

היום השני-
בבוקר קמנו למבחן רמות ואז עשו לנו סיור בקיימבריג׳ ואיך אפשר בלי קצת שופינג ;) בערב חגגנו לדניאלה ונועם יום הולדת ..מזל טוב!Smileys

היום השלישי-
קמנו ליום רגיל, ארוחת בוקר שיעורים כרגיל ופתאום פרצה שריפה!Smileys חחחחחח פינו אותנו לפארק והיינו שם כל היום ואז חזרנו והכל היה בסדר ..חוויה Smileys

היום הרביעי-
הלכנו לשיעורים עשינו פנטינג בנהר ולינוי איבדה את הטלפוןSmileys  אחר כך הלכנו לפארק ואני ונעם עשינו פדיחות למרטי המדריך המושלם כרגיל Smileysחחחח

היום החמישי-
בבוקר יצאנו לפעילות בפארק, שיחקנו כדורגל ואקווקווה עם הפורטוגלים ואז חזרנו לשלוש שעות של שיעורים:( אחר כך אני ונטע דיברנו מלא בלי לשים לב לזמן עד שהבנו שפספסנו את הארוחת ערב וכולם כבר הלכוSmileysאז התחלנו לרוץ בכל העיר עד שהגענו וכולם כבר סיימו חחחחח אחר כך חזרנו והייתה מסיבת הוואי ממש מצחיקה שברור שרק בזכות הישראלים היה כייף ;)
היום השישי-
בבוקר הלכנו לפעילויות ולשיעורים אבל יצאנו באמצע כדי להתארגן לקבלת שבת ..כולנו התלבשנו ממש יפה וחגיגי והלכנו לחדר אוכל, עשינו קידוש אפילו עם הפורטוגלים וחלק מהמדריכים והיה כל כך כייף! Smileys

היום השביעי-
נסענו ללונדון והיה ממש כייף ראינו את הביג בן, ארמון המלכה שקצת שברנו אבל לא נורא ;), הלונדון איי, והיינו בקובנט גארדן שזה אחלה מרכז קניות אבל עדיין אין על קיימבריג׳! בלילה עשינו לילה לבן אני, נועה, רות, מור ובר והיה ממש מצחיק Smileys

היום השמיני-
נסענו לסטרטפורד המדהימה והסתובבנו שם יום שלם עם מלא זמן חופשי שרוב הזמן אני ונעם שכבנו על הדשא והשתזפנו חחחחחח Smileys

היום התשיעי-
היום התחיל כרגיל עם לימודים ופעילויות ובערב הייתה מסיבה שהלכתי באמצע כי הייתי עם ההולנדים המטורפים האלה שהתחילו לרקוד על מנורות ושברו אחת חחחחחחSmileys

היום העשירי-
הלכנו לפארק ואני ונעמה היינו מבואסות אז דניאלה לקחה את כל הישראלים למרכז לאכול קרפים ואז הסתובבנו במרכז ובשוק ובקניון ועשינו כאילו נעמה מפורסמת ואנשים התחילו לצלם אותהSmileys אחר כך אני רות ואופיר עשינו שופינג ובערב הייתה תחרות כשרונות שמאי המדהימה השתתפה בה Smileys

היום האחת עשרה-
נסענו ללונדון והיינו במדאם טוסו אחר כך נסענו לטרפלגר סקוור ונתנו לנו זמן חופשי שבמקום לנצל אותו לקניות אני נעם ונטע סוף סוף קנינו מלפפונים חמוצים אחרי שבועיים של חפירות  Smileysהם היו ממש מגעילים אבל אני ונעם המשכנו לאכול אותם למרות שנראלי שנטע עוד בטראומהSmileysחחחח אחר כך הלכנו למחזמר וויקד המושלם ! היה כל כך יפה ומצחיק !Smileys

היום השתיים עשרה-
היה יום רגיל עד שאני עומר ונטע הברזנו והלכנו להסתובב במרכז ;) בערב הלכנו לבאולינג והיה ממש כייף!Smileys

היום השלוש עשרה-
בבוקר היו השיעורים האחרונים שלנו אז נפרדנו מהמורים והכיתה והיה ממש עצוב ואז הלכנו לפרימרק וקנינו מלא כרגיל..Smileysכשחזרנו איחרנו לפעילויות וכולם ראו אותנו עם השקיות וקינאו (כרגיל) חחחח אחרי הפעילויות הלכנו לבית חבד לארוחת שישי שממש הרגישה כמו בית ואז נפרדנו מהפורטוגזים שעשו מלחמת מים ובלילה תפסו אותנו מנסות לברוח החוצהSmileysוהתחלנו להתחבא במסדרונות עד שהלכנו להתנחל אצל יואב שלוש שעות בחדר ;)Smileys

היום הארבע עשרה-
נסענו לטורפ פארק שזה לונה פארק מטורף וענקי עם מתקנים לא מהעולם הזהSmileys היה מושלם! אחר כך נסענו לארוחת ערב האחרונה ואז נפרדנו מכל המדריכים המושלמים ומרטי נתן לי חולצה של הצוות וכל המדריכים כתבו לי הקדשות Smileys

היום החמש עשרה-
בבוקר הלכנו בפעם האחרונה למרכז אני, עומר, רות ונעמה..שתינו שוקו ואכלנו פנקייקים ואז חזרנו לקחנו את המזוודות נפרדנו מכולם בפעם האחרונה ונסענו לגריניץ׳ ביום הכי חם בעולם !Smileysטיילנו שם עלינו על הרים הלכנו למוזיאון וראינו את קו המשווה אחר כך נסענו לשדה תעופה עברנו את כל הבדיקות ועלינו על המטוס אחרי הטיסה בכינו ונפרדנו מכולם והלכנו להורים והביתה Smileys

אז קשה מאור לסכם את החוויה הזאת אבל בחיים שלי לא עברתי שבועיים יותר מושלמים מאלה ..מצאתי חברים לכל החיים גם מהארץ וגם מחול, היו לי את המדריכים הכי מושלמים שבאמת היו כמו אחים בשבילי ובחיים לא נהניתי ככה ועברתי כל כך הרבה בשבועיים!Smileys
אז דניאלה, יואב ' ef וקיימבריג׳ 2013 מחזור ראשון?! תודה על הכל! אני אוהבת אותכם הכי בעולם ובחיים לא אשכח אותכם ! SmileysSmileysSmileysSmileys
כל מי שמתלבט אם לנסוע או לא, חובה לנסוע! זאת חוויה מטורפת שתזכרו כל החיים ששווה הכל! תהנו ;)Smileys