•  סאמרסקול סבבה סקול

עדן אלקיים  (עדנוש :))

הייווש!  איך לסכם את ...

משי אסולין  (משמש)

היוש (p) טוב אז ככה הכול התחיל ...

ענבל גרדשטיין  (ענבלי)

היווש כולםדבר ראשון זה הדבר ...

מורל גואטה  (מורלי)

הייייייייייייייייייוש :) אוקי ...

שרון יבא  (שרונהה)

וווווואייייייייייייי סמארר ...

רחל דרכלר  (רייצ′ל)

אוקיי , איך אפשר בכלל להתחיל ...
הייווש!
איך לסכם את החוויה הענקית הזאת של הסאמר סקול השנה..
טוב, אז קודם כל זה היה הקיץ הכי טוב שהיה לי !Smileys אני בחיים לא ישכח אותו ואת החברים המדהימים שמצאתי פה!
מה לא עשינו בשבועיים האלה- צחקנוSmileys בכינוSmileys התפדחנו  Smileysהתאהבנו Smileys
ובעיקר נהנינו הכי שבעולם!Smileys
הכל התחיל בזה שחברה שלי ואני תמיד מחפשות כל מיני דברים מגניבים לעשות בקיץ,
והיא סיפרה לי על הסאמר סקול ואמרה שזה יהיה כל כך מגניב אם נלך ביחד! Smileys
בהתחלה ההורים שלי לא היו כל כך בקטע, אבל בסופו של דבר לי הסכימו ולה לא..
אז יצא שהלכתי לבד לסאמר סקול, ואני חייבת להגיד שבהתחלה פחדתי שאני לא יסתדר שם, ושלא יהיו לי חברים, אבל מהר מאוד כולנו התחברנו והכל היה פשוט מווושלם!
טוב בקיצור,
הגענו לבידלס- מקום מדהים בדיוק כמו בסרטים, התארגנו בחדרים ואכלנו ארוחת ערב-האוכל..טוב הוא...שונה. אבל אחרי כמה ימים כבר מתרגלים אליו ;) Smileys
אחר כך עשו לנו סיור בבידלס וראינו כמה שהמקום הזה באמת קסום, מרגיש לגמרי אתה כאילו בתוך איזה סרט

ביום השני עשו לנו את המבחן שדימיינתי שיהיה הרבה יותר מלחיץ, אבל הכל עבר בשלום... ובזכות טל והקסם המדהים שלו- אף פעם לא היה משעמם! טוב-היה אבל עדיין לא היה שיעור שלא עבר בצחוקים Smileys
אחרי הארוחת צהריים היו לנו פעילויות: כדורגל, כדורסל, הוקי, טניס, כדורעף, כדור נוצה, אומנות ועוד הרבה...ובערב היה כדורגל כדורסל ואומנות :) . תאמת שספורט זה לא ממש הצד החזק שלי אבל היה מצחיק אעעש XD

ביום השלישי כולנו קיבלנו התקף לב מתרגיל אש בשבע בבוקר! Smileys
כולם רצו לדשא, Smileysלבשתי גופייה ומכנסיים קצרים והייתי יחפה על הדשא הרטוב בקור
של אנגליה רועדת מקור אבל היה מצחיק !
בהמשך של היום נסענו לצ′יצ′יסטר באוטובוס קומותיים מגניב ביותר :)
ובערב היה קזינו עם כסף מונופול, אבל לצאת לטיול בבילדס זה יותר כיף (לפחות למישהי כמוני שלא סובלת פוקר)
אני לא יספר על כל יום בבידלס, כי זה פשוט יקח נצח, אני רק יכתוב ש..

היינו גם במחזמר על מייקל ג′קסון.פגשנו שם קבוצה ישראלית אחרת מקיימברידג′ וישר כולנו העלנו חוויות מהסאמר סקול Smileys
בזכות הכישרון שלי הצלחתי לאבד שם את הפלאפון שלי

היו לנו שני ערבי דיסקו-באחד מהם השמיעו את בא לך עלי! חלק מהבנות (ואני) היינו בחדר באותו זמן ופספסנו Smileys אבל עדיין היה כיף !
והטורקים רוקדים כמו מפגרים חח זה היה משהו כזה >> Smileys
הלכנו ברגל לפיטרספילד ועשינו שופינג! ומצאתי בית קפה שקוראים לו עדן

גם היינו בברייטון יום שלם- עיר מדהימה! היינו בארמון הפאוויליון והיה לנו גם זמן להסתובב בקניון
ביום הולדת שלי כל הקבוצה העירה אותי בצרחות ושרו היום יום הולדת (יאיי איזה כיף לי! D: ) ודאגו לעשות לי יופי של פדיחות בארוחת צהריים! במקום הארוחת ערב אכלנו פיצות קולה ואחרי האוכל של בידלס אין משהו יותר טוב מזה !
אחר כך היה מופע כישרונות עם כישרונות מדהימים !
עשינו עוד כל כך הרבה כיף שפשוט אי אפשר לכתוב את הכל!
אז הקבוצה מושלמת,המדריכים מושלמים (אראן לוק ולוק השמקסייםם!)