משמש

• מרכז: בידלס
  • יצאתי בקיץ: 2011

משי אסולין  (משמש)

היוש (p) טוב אז ככה הכול התחיל ...

ענבל גרדשטיין  (ענבלי)

היווש כולםדבר ראשון זה הדבר ...

שרון יבא  (שרונהה)

וווווואייייייייייייי סמארר ...

מורל גואטה  (מורלי)

הייייייייייייייייייוש :) אוקי ...

רחל דרכלר  (רייצ′ל)

אוקיי , איך אפשר בכלל להתחיל ...

שרון מזור  (שרון ;)))))

היווווווווווווווש ! (:אם אתם ...

היוש Smileys

טוב אז ככה הכול התחיל

אני וחברה שלי ענבל רצינו להירשם לסאמר סקול ביחד
אז ביקשנו מההורים והם הסכימו (איזה הורים חמודים) Smileys
אחרי כמה חודשים של צפייה מתי נוסעים הגיע מכתב ובוא היה רשום שיש לנו פגישה קבוצתית לפני הטיסה Smileys

מרוב ציפייה התחלתי לספור ימים לפגישה ממש התרגשתי לא ידעתי מה הולך לקרות ולא ידעתי למה לצפות

אז הגענו למפגש הקבוצתי אחרי הסברים חילקו אותנו לקבוצות שלנו ואז הכל באמת קרה, אמרו לנו להתחלק לזוגות עם ילדים שאנחנו לא מכירים

אני הייתי עם שרון בהתחלה קצת התביישתי אבל אז נפתחתי רוב הזמן דיברנו על דמדומים ועל רוברט פטינסון החתיך Smileys
ואז הגיעה החלק  שבו היינו צריכים להכיר את שאר הקבוצה כל אחד סיפר על הבן זוג שלו  וכך למדנו להכיר אחד את השני

ואז עברו 12 ימים והגענו לשדה תעופה

הטיסה שלנו הייתה בשעה 10:15 אז היינו צריכים להיות בשדה התעופה בשעה 6:15 כל אחד עם ההורים שלו או מי שבא איתו ושם חיכתה לנו הההההמדריכה ססי (ססיליה).

בהתרגשות נפרדנו מההורים ועברנו לבדיקות הביטחוניות וכשגמרנו את הבדיקות הלכנו  להפקיד את המזוודות והמזוודה של שרון שקלה 32 קילו ואז אחרי שהיא הוציאה דברים מהמזוודה היא הגיעה למשקל 28 קילו .

ואז הלכנו לדיוטי פרי הוצאנו מצלמות התחלקנו לקבוצות והלכנו לקניות
אני הייתי בקבוצה עם ענבל שרון עדן ומאי (חדר חם בישראל) מהדיוטי פרי עלינו למטוס לטיסה של 5 וחצי שעות  ואז נחתנו אחרי כמה בדיקות וקבלת מזוודות הגענו לאוטובוס

באוטובוס נסענו שעה ורבע והגענו למקום מדהים וקסום בידלס, הכל היה ירוק ויש ראינו שזה הולכת להיות החוויה של החיים שלנו, עשו לנו סיור במקום ואז הכרנו את הילדים שנמצאו שם , היו איטלקים ספרדים טורקים צרפתים ואנחנו
התחברנו ישר עם כולם ,

לצרפתים היה מדריך קראו לו פייר וססי לימדה אותו מילים בעברית ובגלל שהמילה הראשונה שהוא אמר בעברית הייתה שקט אז כל הטיול היינו קוראים לו שקט

אחר כך לימדנו את כל מי שהיה בסאמר סקול בבידלס להגיד היוש ביוש וכל פעם שהם היו רואים אותנו הם היו אומרים לנו היוש אז אנחנו היינו עונות קושקוש
היה מלא חתיכים וחמודים

ואז הגיעו הלימודים עשו לנו מבחנים חילקו אותנו לקבוצות לפני רמות והתחלנו ללמוד

היו כמה פעמים בשבוע שיצאנו לטיולים חלקם ארוכים וחלקם של חצי יום
היה לנו טיול לפיטרספילד שזאת עיירה שקבורה לבידלס 20 דקות הליכה לרגל
ושם עשינו שופינג

היה לנו טיול ללונדון שבו היה שופינג וטיילנו בלונדון וראינו חילוף משמרות של חיילים בארמון המלכה
היה לנו טיול שבו הפלגנו בנחנל ליד לונדון אי (הגלגל ענק של לונדון) וראינו את הנוף

היה לנו טיול לפארק ימי בלונדון שבו ראינו כל מיני חיות מיים זה היה ממש מגניב כי הייתה שם מדוזה שזוהרת בחושך

היה לנו טיול לארמון בלונדון שמבחוץ הוא נראה הודי אבל מבפנים הארמון כולי בעיצוב סיני (היה משעמם)

היו לנו עוד הרבה טיולים לכל מיני מקומות אבל הטיול הכי שווה היה לפארק רכבות הרים שהיה בלונדון היו שם רכבות הרים מטורפות והפארק עצמו היה בגולדל של הלונה  פארק כפול 30

לפעמים בערבים היו לנו פעילויות ולפעמים היו לנו ערבים חופשיים והיו גם פעילויות חוץ מהלימודים שהם משחקי ספורט וכל מיני כאלה
הפחנו לקבוצה מגובשת ובפרידה מכולם היו כאלה שבכו כמוני כאלה שלא עיכלו וכאלה שהיו מתים כבר להגיע הביתה אבל זאת הייתה החוויה של החיים שלי ואני חוזרת שנה הבאה יחד עם כולם ואנחנו נפגוש שם את כל הילדים משאר הארצות בקיצור יהיה פצצה

אני רוצה להודות לססי המדריכה כי בלעדיה בחיים לא היה יכול להיות לנו טיול כמו זה  זה היה הדבר הכי גדול שיכול להיות