גיא אבידן

• מרכז: Y Country Camp
  • יצאתי בקיץ: 2010

גיא אבידן  (גיא אבידן)

שלום, קוראים לי גיא אבידן ...

איתמר באום  (itamar)

סאמר סקול-"החוויה" יולי ...

עדן בן שבת  (עדן בן שבת)

היי !!! קוראים לי עדן בן - ...

אלה לביא  (אלה לביא)

שללוםם D:   אני אלה ...

ליעוז יצחק  (Lily :D)

היי (: , אני ליעוז יצחק ב14 ...

עדן בן שבת  (עדן בן שבת)

היי אנשים ,           קוראים ...

שלום,

קוראים לי גיא אבידן אני בן 16 גר בהר אדר ישוב ליד ירושלים והייתי השנה בקאמפ Ycc בקוויבק שבקנדה.

בהתחלה לפני שטסנו היה לנו 2 מפגשים של המשלחת, אחד רק הילדים ואחרי זה עם ההורים.

ב26.7 הגענו לשדה התעופה והודיעו לנו שיש עיכוב בטיסה לקחו אותנו לכפר המכביה ללילה וחילקו אותנו לשלישיות בסוויטות בהתחלה כעסנו על זה שיש עיכוב בסופו של דבר יצא ממנו רק טוב התגבשנו יותר.

יום למחרת לקחו אותנו לשדה וטסנו בצהריים לשוויץ ובגלל שפיספסנו את הטיסה למונטריאול משוויץ שהייתה יום לפני, היינו עוד לילה בשוויץ ולמחרת טסנו למונטריאול אחרי יומיים ארוכים ואת האמת לא כאלה רעים.

הגענו למונטריאול שעתיים וחצי נסיעה מהשדה והיינו במחנה הגענו למקום שיש בו רק ירוק ואגמים, הגענו למחנה, המקום הכי יפה שיש.

אני ועוד שלושה חברים מהארץ היינו אמורים להיות בsinior cits (גילאי 16) אבל שמו אותנו בקבוצה של גילאי 15 בגלל שהקבוצה של גילאי 16 הייתה מלאה ורק שהגענו הודיעו לנו שאם היינו רוצים להיות בקבוצה הזאת היינו צריכים לבוא לחודשיים מלאים ולא לחודש.

בהתחלה התרגזנו אם הזמן זה רק עשה טוב. בקיצור הגענו למחנה כמה בנות מהקבוצה שלנו לקחו אותנו לvillage זה אזור במחנה שנמצא 20 דקות הליכה מהכניסה למחנה הגענו לוילג′ כפר נוער עם אוהלים של 4 עד 8 אנשים, אגם צמוד מזח ואנשים הכי טובים שיש.

הכרנו את המדריכים שלנו באותו ערב שהגענו לvillage  שעם הזמן הפכו להיות חברים מאוד קרובים שלנו.

שהגענו היינו רק הקבוצה שלנו גילאי 15 בכפר אבל אחרי 3 ימים שמתוחם יום אחד פארק מים ויומיים מטורפים במחנה עם פעילויות שיש בכל יום "רגיל" במחנה כמו כדורעף כדורסל כדורגל פוטבול סקי מים מוזיקה תאטרון קולנוע! ועוד הרבה מאוד דברים הגיעו הקבוצה של גילאי 16 הגיל שלנו.

מהר מאוד התחברנו אליהם הם אוהבים ישראלים אוטמטית ככה שלא היה הרבה בעיות נוצרו קשרים ממש חזקים.

הם הגיעו ביום שישי והיה village party מסיבה רק של כפר הנוער שאותה נראה לי אני לא ישכח בחיים. למחרת הייתה שבת רגילה במחנה קוראים בבוקר את פרשת השבוע הולכים לארוחת צהריים ואז לחוף ובערב מסיבה של כל המחנה שתמיד הגדולים יושבים ומדברים בצד צחוקים נהנים מכל שנייה.

למחרת היה יום רגיל במחנה ואז נסענו לארבעה ימים באוטווה, הגענו לאוטווה למקום שעושים בוא קרבות עם ליזר היה ממש כיף אחרי זה הלכנו לאכול בסוכנות היהודים ובערב הלכנו למקום של משחקים יום אחרי זה היה באולינג סרטים כל מיני דברים נהנים שם כל שנייה.

חזרנו אחרי 4 ימים עמוסים למחנה ועוד הפעם למחרת הייתה מסיבה פחות טובה מהראשונה אבל גם נהננו עוד הפעם שבת רגילה ואז התחיל שבוע שמתוכו הלכנו יום אחד לקרטינג ולמשחק בייסבול יום אחד ראינו משחק פוטבול הלכנו למקום שהוא אתר סקי בחורף ואתר תיירות בקיץ מקום מדהים. היו עוד הרבה חוויות ולא נראה לי שיש לי מספיק זמן ומקום לתאר את זה פה אז כל זה זה הכי בקצרה שיש.

אני מבחינתי נהנתי מכל שנייה במחנה הכרתי הרבה מאוד אנשים אני רוצה לחזור שנה הבאה.

הטיול לאוטווה היה מאוד כיף הכל היה מאוד כיף שווה כל רגע כולם היו מאוד עצובים שעזבנו, חוויה של יותר מפעם בחיים ומה שבטוח מי ששם יזכור את זה כל החיים, שיפר את האנגלית, הכרנו תרבות אחרת הכרנו אנשים הכי טובים שיש המלצה שלי לא צריך לחשוב פעמיים תסעו אתם לא תתחרטו אף פעם.