•  summer camp שולט

• מרכז: Y Country Camp
  • יצאתי בקיץ: 2010

ליעוז יצחק  (Lily :D)

היי (: , אני ליעוז יצחק ב14 ...

אלה לביא  (אלה לביא)

שללוםם D:   אני אלה ...

עדן בן שבת  (עדן בן שבת)

היי !!! קוראים לי עדן בן - ...

היי אנשים ,           קוראים ...

גיא אבידן  (גיא אבידן)

שלום, קוראים לי גיא אבידן ...

איתמר באום  (itamar)

סאמר סקול-"החוויה" יולי ...

היי (: ,
אני ליעוז יצחק ב14 מבית שאן בכיתה ט′ .

שנה שעברה טסתי לסאמר סקול באנגליה והשנה החלטתי לטוס למחנה קיץ , בקמפוס המליצו לי על קנדה והחלטתי לטוס לשם :) .

למחנה טסתי עם החברה הכי טובה שלי - רותם בניסטי .

ככל שהזמן התקרב אז לא ממש התרגשתי אבל ביום הטיסה רציתי כבר להגיע לקנדה !!

כשהגענו לשדה התעופה ב2 בלילה , התברר שהטיסה שלנו שהייתה אמורה להיות ב5 בבוקר נדחתה ל3 בצהריים .. בספונטניות ענקייייית אירגנו לנו אוטובוס למלון בכפר המכבייה ושם העברנו את הזמן.

האמת, בתחילת העיכוב ממש ממש התבאסתי !!

חשבתי שהטיסה שלנו נדחית ושלא נגיע בזמן למחנה וממש התבאסתי אבל אח′כ , מאווד נהנינו בכפר המכבייה והבנתי שהכל הכל הכל לטובה!!!!

וזה מה שהיה :) העיכוב הזה היה פשוט חוויה ענקית !! נסענו בחזרה לשדה התעופה והגענו לשם ב11 בצהריים ..

הטיסה שלנו מסתבר בסוף יצאה ב6 , ותודה לאל יצאנו לדרך !!

הטיסה עברה לי מאוד מהר ,בעיקר בגלל כל החברים והצחוקים :)

הגענו לשוויץ בערב בלי המזוודות שלנו שהמשיכו לקנדה Smileys .. אכלנו ארוחת ערב במלון , התקלחנו ועלינו לישון.. אם מסתכלים על המלום מבחוץ זה נראה כמו בית כלא אבל האמת החדרים היו מדהימייייים !!!!! Smileys

אני ורותם היינו בחדר לבד ואחרי לילה מצחיק עלינו לישון Smileys ! למחרת בבוקר נסענו לשדה התעופה לאחר ארוחת בוקר במלון , וסופסווף - אנחנו בדרך לקנדה !!!!!!!!!

Smileys לאחר טיסה של 8 שעות שעברה בטייייייייייל נחתנו בקנדה בשלום :)

בשדה תעופה בקנדה חיכה לנו סקול באס מהסרטייייים ! צהוב מגניב כזהה , כמו בסרטים בדיוווקק !! אני תכלס ממש התרגשתי ! עלינו על האוטובוס, העמסנו מזוודות ויצאנו ! נוסעים למחנננננננה ! כל הדרך עברה בשירים מהרדיו , שירים באנגלית כמובןןןןןן ( :

לאחר נסיעה של שעתיים וחצי הגענו למחנה ! מקום מדהייייים מדההים מדההיםם !! אין מיליים ! הכל ירוק וגדול ויפה !

המדריכים קיבלו אותנו בחיוכים , הכרנו אותם והם אותנו והלכנו לארוחת ערב , לאחר מכן הלכנו להתקלח ואז עלינו לישון :)

השם האמיתי שלי הוא ליעוז אבל מהרגע שנולדתי המשפחה והחברים קוראים לי לילי , אז במחנה אמרתי לכולם שייקראו לי לילי וככה כל המחנה ועד עכשיו אני לילי D:

בימים הראשונים לי ולרותם היה דיי קשה אבל כבר ביום ה 4 הכל הסתדר ! הרגשנו בבית [אני לפחות] ונהניתי מכל רגע !!!! במשך השבוע כבר הכרנו חלק מהמחנה כי תכלס ? אי אפשר להכיר את כוווולם ! זה מלללאא ((:

חחחח עם הזמן הכרנו עוד קצת ועוד קצת עד שהכרנו ממש הרבה ! התנסינו בהמון דברים שבארץ לא הייתה לנו גישה אליהם לפני כן ..

חלק מן הפעילויות היו כדורסל , הוקי , סקי מים , כדורגל , טניס , קאנו , יצירה , דרמה , קיר טיפוס , מוזיקה , התאבקות , בישול בחוץ , פוטבול ועוד ועוד ועוד !

ואיך שכחתי - הייתה לנו פעילות שכל יום היינו בה היא נקראת GS שזה אומר בעצם general swimm .. אנחנו סתם יושבים על החוף שם ומשתזפים [יש תמונה שלי משתזפת שם חח] מקוום מדההיםם !!

מי שרוצה נכנס גם למים באגם - קפוואים דרך אגב !

בכל ארוחה - לפני הארוחה ואחריה היו ברכות כאלה שמברכים על האוכל , כמובן בעברית ובשירה :) חחחח אלה ברכות מיוחדות של המחנה , בזמן ששרים אותן אנחנו עומדים על הכיסאות ומוחאים כפיים או מרעישים על השולחן וכל מיני כאלה D:

כל יום שישי בערב -כללללללללל המחנה בחולצות לבנות -חובה !

והיינו אוכלים ארוחת ערב ואחריה הייתה לנו פעילות ערב ,

לישראלים הדתיים הייתה גם קבלת שבת שהם הלכו אליה במקום הפעילות ערב .. את הקבלת שבת הייתה עורכת אבי - הרבי של המחנה ! כן כן , אישה :)

ימי שבת לא היו לנו פעילויות ובארוחות ישבנו עם מי שאנחנו רוצים ולא בהכרח עם הקבוצה שלנו .. בימי שבת בבוקר לא היינו צריכים לקום וללכת לאכול בחדר אוכל, היו מביאים את האוכל למבנה כזה שיש ליד כל האוהלים והיינו אוכלים שם ארוחת בוקר והיינו מתעוררים ב10 או מתי שבא לנו (((: ..

בימי שבת בערב היו מסיבות של כל המחנה :) שירים באנגלית , ריקודים , ג′אנק פווד , וכמובבבבבן שלא הפסקנו להצטלם !!

לקבוצה שלנו [של הישראלים] היה גם יום קניות שלםםםםם כל היום ! אני אישית בזבזתי את כל הכסף שלי בטיול :) וכמובן בשופינג המטווורף שעשיתי ! מה לא קניתתיי מה לאא !!

גם נסענו לפארק מיים והיה מדהההההההההים ! Smileys

הנה יום שגרתי במחנה :

קמים בבוקר בסביבות 7 וחצי .. ב8 ארוחת בוקר

אח′כ קצת זמן התארגנות באוהלים והולכים לפעילויות

אחרי 3 פעילויות פחות או יותר הולכים לארוחת צהריים בשעה 12.

אחרי ארוחת צהריים יש לנו זמן מנוחה באוהלים ואז שוב פעילויות ואח′כ ארוחת ערב בשעה 6.. אחר כך נותנים לנו שוב קצת זמן באוהלים או שנותנים לנו זמן להתקלח ואז פעילות ערב .. הפעילות ערב מסתיימת בסביבות השעה 10 .. Smileys

לפני כל ארוחה היינו מתרכזים במקום גדול שנקרא ′מרכז′ .. כנראה שרק הישראלים באמת הבינו את המשמעות של המילה Smileys , במרכז היו מודיעים דברים חשובים ובימי שישי בערב בזמן המרכז היינו שרים את התקווה :)

בכל בוקר במרכז כולם היו שרים את ההמנון של קנדה , שאנחנו לא ידענו אותו Smileys .

את השבוע האחרון ניצלנו כמה שיותר והצלטמנו ולקחנו פייסבוקים ומסנג′ר מכל אחד מהמחנה Smileys .. ביום שהיינו צריכים לעזוב היינו מאוד עצובים , אני בכיתי :/ לא רציתי לעזוב, כלכך אהבתי [ועדיין אווהבת כן?] את המקום המדהים הזה !! הכל שם היה גדול יותר , ירוק יותר , כיף יותר , פשוט מקום מדהיייים ! היה ערב אחד שהלכנו לווילג′ שנמצא בסוף המחנה ושייך ל2 השכבות גיל הגדולות של המחנה וראינו שם שקיעה , וזה היה הדבר הכי מדהיייים שראיתי בחיים שליי!!!! באממת שאין מילים מספיק כדי לתאר את המקום הזה !

מחר [20.9] יעבור בדיוק חודש מאז שחזרנו לארץ ..

הראש שלי האמת עדיין בקנדה , ואני עדיין רוצה לחזור לשם מאווד ! ואני מקווה לחזור לשם בע′ה שנה הבאה :)

מי שחושב לטוס לשם , שלא יחשוב פעמיים ושיירשם מיייייד ! מבטיחחחה לכם שזו תהיה החוויה הכי מדהיייממה שתהיה לכם בחיים !! האנשים שם כלכך נחמדים ועוזרים ומבינים , ואם אתם לא טובים באנגלית אז אל תדאגוו הם יעזרו לכם ! ואל תשכחו שזה מחנה יהודי והאוכל כשר והכל אז ברור שיש אנשים שיודעים עברית Smileys .. אתם באמת לא תתחרטו על החוויה הזו ! על כל הצחוקים הספונטניים והשטותיים שתעשו שם , כל הכיף והפעילויות וההתנסויות בדברים חדשים , ותכירו מלא חברים חדשים ותכירו סגנונות חדשים ומנטליות אחרת .. אתם תהנו הכי בעעוווללם !!! חוץ מהקנדים אתם תכירו גם את הקבוצה של הישראלים שאתם טסים איתם לפני הטיסה ויהיו לכם 2 מפגשים ואתם תהיו שם ממש משפחה !! מבטיחה לכם :):):)

אתם תכירו חברים חדשים והררררררררבה , וכמוני , אתם תחזרו לארץ ותתגעגעו , כמה שזה כוואב זה נכון ..

הכרתי שם בנות מדהייימווות שבאמת אני הכי שמחחה בעולם שהכרתי אותן !! הן עד עכשיו כמו אחיות שלי ((: , וגם המדריכות שבאו איתנו מהארץ שתיהן היו כמו אימהות בשבילי !!, עזרו , ייעצו , תמכו והיו חלק בלתי נפרד מהחוויה המדהימה הזאת!! מהרגע שהחלטתם לטוס הכל משתנה - אבל לטובה !!

אתם לא תצטערו אם תרצו לטוס לשם ! אם תשאלו אותי ? תרימו ע-כ-ש-י-ו טלפון לקמפוס ותירשמו ! אין אין איןןן בחיים ולא יהיה לכם קיץ יותר כיף מזה !! באחריווווות Smileys

אם יש לכם שאלות אז אתם יכולים להוסיף אותי לפייסבוק או למסן ולשאול אותי אני אשמח לענות !! ((:

MASADA GIRL - in my heart F-O-R-E-V-E-R !!!!!!!!!!!!

YCC - THE BEST SUMMER EVER !!