• שלום -  סמר סקול

• מרכז: בידלס
  • יצאתי בקיץ: 2009

עדן פורטוגל  (עדן=])

סאמר סקול, בידלס 2009 ...

סתיו קנטור  (סתיווש [:)

חוויות מהסאמר סקול (a)   ...

מיכל כרמלי  (מיכלוש ;))

הי ואו איך אני אתחיל ? דבר ...

גיא ציון  (גיאא :\)

היי,  סאמר סקול 2009 ...

ליאל עוזיאל  (Lielonet)

ואוו, בידלס, מחזור שני 2009 ...

מיכאל נחמיאס  (מיכאל)

היי ... בסאמר סקול הזה היה ...

סאמר סקול, בידלס 2009 ?

היה מדהים !!

לסאמר סקול יצאתי עם אחי עוז.

כבר בטיסה התחילו הצחוקים כאשר היינו במטוס עם שחקני מכבי חיפה וכולנו צחקנו עליהם איך הם ישנו Smileys

עוד לפני זה, אני ועוז התחברנו עם חן והסתובבנו איתה בדיוטי פרי, ובחדרים ביקשנו להיות ביחד [אני וחן].

מייד כשהגענו לבידלס, הבנים התלהבו ממגרשי הכדורגל והטניס הרבים והגדולים, והבנות הלכו ישר לספרדים החתיכים Smileys

מזג האויר בהתחלה היה קר, אך לאחר מכן התרגלנו וניצלנו את זה שהיה נעים לעומת החום בישראל.

בחדר שלי היו 5 בנות  - ליעוז, חן, מאיה, נועה ועינת, ואני.

ביום השני עשינו מבחני כניסה כדי שימיינו אותנו לרמות בכיתות ובזמן המבחן היינו כל הישראלים בכיתה אחת.

יום לאחר מכן התעוררנו עם אזעקת האש ב-7 בבוקר.

כולם נבהלו ויצאו החוצה בפיג'מות ויחפים ובסוף התברר שזה היה רק תרגיל.

אך במהלך הריצה החוצה, אני נפלתי במדרגות, ירד לי דם והאצבע התנפחה.

באותו יום היה לנו טיול לפורטסמות', אך מיכל המדריכה נשארה איתי בביה"ח כדי שיטפלו באצבע שלי כי היא התנפחה, ואז עשו לי צילום וגילו שהיא נשברה.

כל הזמן הזה מיכל המדריכה ועוד מישהי מהצוות הבריטי היו איתי ודאגו לי והביאו לי כל מה שהייתי צריכה.

בזמן הטיול בפורטסמות' עוז קנה לי שוקולד בגלל שנשארתי בבידלס בגלל האצבע שלי.

באותו זמן מיכל הייתה איתי בחדר ושיחקנו קלפים ולמשך כל הסאמר סקול היא דאגה לי, הקשיבה לי ועזרה לי.

ביום שישי בערב עשינו קידוש עם חלה ומיץ ענבים וחגגנו יום הולדת לעומר.

אחרי זה היה לנו ערב דיסקו עם היפניות, והאיטלקים והספרדים החתיכים :)

אפילו שיר בעברית שמו לנו ! :)

יום שבת היינו בפיטרספילד, ואיך שהבנות שמעו קניות - הן התלהבו Smileys

בפיטרספילד קנינו סוודרים של I LOVE LONDON ומתנות לאחים ולהורים שנשארו בארץ :)

יום ראשון היינו בארמון של המלכה ובלונדון !

הארמון היה ענק והיה ממש כיף לראות איך המלכה חייה עם כל הכסף שלה והארמון הגדול שלה !

בלונדון היינו בשייט בתמזה, ועברנו ליד הגלגל הענק - ה- LONDON IN ועשינו קניות ב- H&M החנות המפורסמת Smileys

שוב קנינו דברים למשפחה, וחשבנו על זה שמחר כשנלמד יהיה כבר אמצע הסאמר סקול!

יום אחרי זה המשכנו ללמוד, וחילקו אותנו לכיתות חדשות בגלל שהספרדים עזבו, ונהיינו פחות ילדים בבית הספר..

וגם שינו לנו את זמני הלימודים - בשבוע הראשון למדנו בבוקר, ובשבוע השני למדנו בצהריים.

כשזמני הלימודים התחלפו, בבוקר היה לנו פעילויות למשל בריכה, טניס, כדורגל, דרמה, סופטבול - הרבה ספורט!

לפני זה היה לנו פעילויות אחרי הצהריים.

ביום רביעי הלכנו לעיירה וינצ'סטר - ושם היינו בקתדרלה גדולה וממש יפה ונהננו למרות שלא היו קניות.

יום לאחר מכן היה לנו מבחני יציאה, והתחלנו להרגיש כבר את הסוף..

בערב ישבנו כמה ילדים מסביב לשולחן במסדרון עם מעיין המדריכה, סיפרנו סיפורים מצחיקים ובדיחות וצחקנו כולם ביחד :)

יום שישי בערב עשינו עוד פעם קידוש ועשינו חגיגה קטנה ליום הולדת של נועה [בהמשך חגגנו כמו שצריך].

מאוחר יותר היה לנו ערב בינלאומי, שכל ארץ עשתה משהו אחר.

אנחנו, הישראלים, רקדנו ומאיה ועומר הקריאו קטע באנגלית על ישראל - מאכל לאומי, מיקום גאוגרפי וכו'..

אחרי זה רקדנו הורה, וגם רקדנו בשיר "כל הילדים קופצים רוקדים"

ביום שבת היינו בארמון ויינדזור, אוקספורד סטריט המפורסם ומוזיאון השעווה של מאדאם טוסו.

לטיול הזה באו איתנו פרנק ומלקולם מהצוות הבריטי.

כל הזמן חפרתי לכולם איך מלקולם דומה לדיוויד בקהאם ואז כולם קראו לו בקהאם בגללי Smileys Smileys

הארמון היה מאוד יפה וגדול ונהננו מאוד לראות אותו :)

באוקספורד סטריט הייתה חנות H&M ועוד הרבה חנויות ושוב קנינו מזכרות לכווולם :)

במוזיאון השעווה נהננו והצטלמנו עם הרבה דמויות מפורסמות - למשל דיוויד בקהאם, ג'ורג' בוש, ברק אובאמה, להקת החיפושיות, מיילי סיירוס, זאק אפרון ועוד הרבה מפורסמים ואנשים חשובים.

בערב כנראה היינו מאוד רעבים והזמנו 10 מגשי פיצה ל- 20 ילדים!!!

אחרי זה היינו בסי לייף בברייטון וראינו חיות מאוד יפות וחלקן מוזרות, כרישים, חתולי ים וכו'...

אז היינו בארמון של המלכה שבנוי בסגנון הודי ועשינו [עוד] קניות ואחרי זה הלכנו לחוף הים היפה של ברייטון, שם היה משחקי וידיאו ועוד הרבה דברים מגניבים.

ואז כבר התחלנו לארוז :(

לכולם היה מאוד עצוב שאנחנו עוזבים וגם חשבנו שלא נראה יותר את האיטלקים, הספרדים והיפניות, אבל לקחנו מהם כתובות אימייל ופייסבוק.

היה לנו מאוד עצוב לעזוב את הצוות הבריטי ובקהאם :), את רוס המנהל הנחמד של המרכז, ובכלל את אנגליה עם כל החתיכיםD: .

כשהגענו לשדה תעופה הגדול כבר התחלנו להרגיש בבית כי היו דיילים שדיברו עברית :)

עוד לפני זה, כמעט ולא הצלחנו להפרד מפרנק, PJ ורוס שהיו איתנו עד שהאוטובוס עזב את המרכז.

במטוס כולם המשיכו להעביר פנקסים שילדים מהקבוצה יכתבו להם ברכה קטנה ופרטים למשל אייסיקיו, מסנג'ר, פלאפון וכו'..

איך שנחתנו, כולם רצו לרוץ להורים ולמשפחה ולראות אותם כבר אחרי שבועיים.

הפגישה עם המשפחות בנתב"ג הייתה מרגשת וכיוון שכולם שכחו להצטלם עם מעיין ומיכל, עשינו את זה בשדה תעופה.

אז -

עינת, נועה, ליעוז, חן, מאיה, טל, נועה, סתיו, בר, ליאל, מיכל, קים, פלג, אופיר, עמית, מעיין, עדן, עמית, אלה, ניב, אירן, מיכאל, אבי, רועי, עומר, גיא, רז, דייב, איציק, אלדר,עוז, המדריכות מיכל ומעיין וצוות הקמפוס -

היה פשוט מדהים!

תודה על חוויה של [כנראה] פעם בחיים:)