Lielonet

• מרכז: בידלס
  • יצאתי בקיץ: 2009

ליאל עוזיאל  (Lielonet)

ואוו, בידלס, מחזור שני 2009 ...

טל חורב  (טל חורב (:)

ואוו, אני בכלל לא מאמינה שהגעתי ...

עדן פורטוגל  (עדן=])

סאמר סקול, בידלס 2009 ...

מיכאל נחמיאס  (מיכאל)

היי ... בסאמר סקול הזה היה ...

גיא ציון  (גיאא :\)

היי,  סאמר סקול 2009 ...

סתיו קנטור  (סתיווש [:)

חוויות מהסאמר סקול (a)   ...

ואוו, בידלס, מחזור שני 2009 - היה פשוט מדהים !

אוקי, יום לפני הטיסה יש התרגשות והכל - זה בסדר, מתמודדים עם זה, שמגיעים לשדה זה ממש ממש מלחיץ, מה יהיה אם יהיה לי אוובר במזוודה? האם הכסף יספיק? האם כל יהיה בסדר?

שמגיעים למקום - ואוו. לפחות בידלס, מקום עצווום !!!!!!!!!!!!

היה כל כך מדהים, המדשאות הירוקות - מגרשי הכדורעף, הכדורגל, מגרשי הטניס, בריכת השחייה, האולם, חדר האוכל, המגורים - והחברים [הספרדים!]

היה פשוט מדהים, הכרנו כל כך אנשים חדשים, אם אתם מתכוונים לנסוע, תבואו עם עט וספרון קטן - לקחתי כל כך הרבה מסנג'רים, איימלים, פייסבוקים.

המקומות פשוט מדהימים, בפעם הראשונה ביקרנו בפורתסמות' והמקום היה ממש מגניב, ראינו ספינות מדהימות ועתיקות ואחר כך היה לנו זמן קניות,

ביום שבת הראשון ביקרנו בפיטרספליד ושם היה מדהים, היה לנו זמן קניות של שלוש שעות בערך - זה לא היה טיול שהיה בתכנון, זה היה טיול של לשבור את השגרה.

בימים הרגילים שם היה לנו ארוחת בוקר בשעה שמונה בבוקר, אחר כך לימודים ואז ארוחת צהריים ומיד אחריה פעילות צהריים, אחרי הפעילות יש קצת זמן חופשי ובשעה שש בערב ארוחת ערב,

בשעה שמונה פעילות ערב ובנתיים צריך להתקלח ולארגן את הדברים למחר, להתקשר להורים ולפגוש אנשים חדשים, להצטלם ולעשות כל כך הרבה דברים שפשוט הזמן טס.. ושמרגישים שעברו רק חמש דקות כבר צריך להיות באולם...

הטיול בלונדון היה פשוט מדהים, היינו ברחוב גורדון אם אני לא טועה והיו שם אנשים מוזרים שעשו מופעים וצילמנו אותם, קניתי חולצות של אי לאב לונדון והיה פשוט מדהים ביותר, ביקרנו גם בארמון בקינגהם של המלכה [מבחוץ] וראינו את החלפת המשמרות שבדיוק הייתה שם, הכיכר שליד הייתה מדהימה, אחר כך הלכנו לכיכר ששכחתי איך קוראים לה ובדיוק ארגנו שם הפגנה..
זה היה מצחיק ביותר, אחר כך הלכנו לקניות שסיפררתי על זה קודם ומשם הביתה, היה מדהים !

האוכל במקום היה סביר... למרות שהוא לא כשר - והשחיטה לא כשרה והכל, היה בסדר גמור, אני לפחות לא אכלתי בשר, עד שעשינו על האש...

החברים היו מדהימים... היה את הלחץ ההתחלתי של מה יהיה אם אני לא אפגוש חברים ולא אכיר אף אחד... אבל היה ממש מושלם !

הספרדים היו כל כך חתיכים ורדפנו אחריהם, הם כל כך נחמדים !

היה פשוט מדהים 3>

טיילנו וביקרנו גם בטירת ווינדזור המדהימה [אחד מהארמונות של המלכה] וגם בבפנים, המקום הזה פשוט מ=ד=ה=י=ם=!

אחר כך ביקרנו בעוד מלא מלא מקומות, כמו העיירה המדהימה ברייטון שם יש עוד ארמון של המלכה, וואו.

היה באחד הימים דיסקו, וערב בינלאומי ששרנו ורקדנו שירים בעברית.. עשינו הרצאה קטנה והיה כל כך נחמד ומגניב לעשות את זה.

הגעגועים קצת קשים.... והמקלחות קצת שקופות אז התקלחנו עם בגד ים... אבל סך הכל היה סאמר סקול מ=ד=ה=י=ם=!

אצלנו הלימודים היו נוקשים יחסית, ובאמת למדנו והמווון !

האנגלית שלי לפי דעתי עלתה בלפחות דרגה או שתיים, כי עכשיו אני לפחות מדברת ויודעת לדבר יחסית שוטף !
ואפילו הספרדית השתפרה, כי בזכות הטלנובלות דיברנו עם הספרדים קצת בספרדית XD

היה מצחיק, עצוב, מוזר, אבל הכי חשוב: היה מדהים !!

למרות שאסור בלילה לעבור מחדר לחדר והמדריכות שמרו עלינו, למרות שלא תמיד אהבנו את מה שהיה בארוחות, למרות כל הקשיים , המרחק והגעגועים,

זאת חוויה של פעם בחיים, ואני אפילו שוקלת לעשות את זה שוב, כי זה כל כך מדהים, שפשוט לא רוצים שזה ייגמר, כל כך הרבה ציטוטים מצחיקים, חברות חדשות, הרגשה שאלו חברות שהקרבה אליהן שונה מהקרבה אל חברות שמכירים יותר זמן, נוסעים ביחד לחו"ל, חווים כל כך הרבה דברים, מכירים אנשים מכל כך הרבה מקומות, וואו, סמר סקול בידלס מחזור שני 2009, היה פשוט מדהים !