סולי

• מרכז: לוס אנג′לס
  • יצאתי בקיץ: 2018

סלימאן סלאמה  (סולי)

וואו, איך אפשר לסכם חוויה ...

אדם חטאר

קוראים לי אדם והייתי בסאמר ...

אלרום שעיבי  (רום)

אוקי אז אני רום, בן 14 והשנה ...

רוני מלכה  (רוני )

אז ההחלטה לנסוע לסאמר סקול ...

דן בן נון  (דן)

הייי, השנה יצאתי לסאמר ...

roi shay  (רועיקי)

היה לי מאוד מאוד כיף, זאת ...

וואו, איך אפשר לסכם חוויה כזאת מדהימה
אוקיי ביום הראשון נפרדנו מההורים בשדה תעופה עלינו על המטוס וטסנו 16 שעות ללוס אנגלס.

כשהגענו נסענו לאוניברסיטה התארגנו בחדרים, הזמנו כל הקבוצה פיצה וישבנו לאכול ביחד, שם הכרנו את כולם והתחלנו להתחבר אחד לשני

אחר כך התחלנו להכיר את המדריכים שעשו לנו סיור בכל האוניברסיטה ובכל החנויות והאזור מסביב, אחרי הסיור הגענו בערב לאוניברסיטה אכלנו ארוחת ערב עם כל הקבוצה ואז היה פעילות ערב שם התחלנו להכיר את כל הילדים מכל העולם. היו ברזילאים סינים יפנים טייוואנים וצרפתים. התחברנו בעיקר לברזילאים שהיו מלא מהם

אחר כך הלכנו לישון ויום למחרת נסענו למליבו, אחרי שהיינו בים כמה שעות הסתובבנו באזור שם של החנויות ולאחר מכן חזרנו לאוניברסיטה לפעילות ערב..

היינו בעוד מלא מקומות כמו הסיקס פלאג׳ , יוניברסל סטודיו, בוורלי הילס, הוליווד,  סנטה מוניקה, ווניס ביצ׳, ועוד מלא מרכזי קניות
כל יום שם היה כיף ברמה שאין לתאר!

שנגמרו השבועיים בלוס אנגלס היה לנו מסיבת פרידה וחלוקת תעודות, שם נפרדנו מכל הברזילאים שעזבו באותו לילה

יומיים למחרת נפרדנו מכל המדריכים, מהאוניברסיטה ומהילדים שעוד נשארנו ויצאנו ללאס וגאסס, הנסיעה הייתה ארוכה, באמצע הנסיעה עצרנו לשופינג ומשם המשכנו עד למלון בלאס וגאס. התארגנו מהר במלון ויצאנו לאכול במסעדה ואז להופעה. אחרי ההופעה חזרנו למלון והלכנו לישון.

יום למחרת קמנו התארגנו ויצאנו להוברדאם ולגראנד קניון, היינו שם עד אחר הצהריים בערך וחזרנו חזרה למלון, התארגנו ויצאנו לאכול במסעדה ומשם הלכנו להסתובב ברחובות לאס וגאס, חזרנו למלון בשתיים עשרה וחצי בלילה ונשארנו כל הקבוצה ערים ביחד עד חמש בבוקר, בחמש בבוקר יצאנו למיניבוס שלנו ונסענו חזרה ללוס אנגלס לשדה תעופה.

הגענו לשדה תעופה כמעט באיחור, ישר עלינו על המטוס ורובנו נשארנו ערים והיינו כולם ביחד בזמן האחרון שלנו..

הגענו לארץ נפרדנו מכולם בחיבוקים ובידיעה שניפגש עוד מלא פעמים ונשמור על קשר..

אני ממליץ לכל אחד לנסוג לסאמר סקול בלוס אנגלס כי זו באמת חוויה שאין לתאר אפילו במילים!!