מיקה

• מרכז: רויאל סקול
  • יצאתי בקיץ: 2018

מיקה לוסקי

אני מיקה לוסקי בת 13 והשנה ...

אדוה אלנוף  (אדוה במלעיל)

היי   קוראים לי אדוה ...

אלה וילף

היי ! קוראים לי אלה, אני בת ...

אמרי אדרי

קוראים לי אמרי אדרי וחגגתי ...

רז כהן  (רז)

אז הסאמר סקול שלי התחיל ככה, ...

מאי קורן  (מאיצוק)

היי ! קוראים לי מאי, אני בת ...

אני מיקה לוסקי בת 13 והשנה נסעתי לסאמר סקול באנגליה במרכז רויאל הוספיטל סקול.

הסאמר סקול התחיל כבר בשדה תעופה, התחלתי להכיר את כל הקבוצה תוך שעה מרגע שהגעתי מצאתי חברות.כל הטיסה התרגשנו, דיברנו והכרנו.

אחרי שנחתנו ויצאנו מהשדה עם המזוודות נסענו למרכז. כשהגענו למרכז אחרי שעתיים וחצי נסיעה הגענו למקום פשוט מושלם, הכל מעוצב יפה ויש אגם וגבעות של דשא והמקום פשוט ענק וממש מדהים.

אחר כך הלכנו להסבר לארוחת ערב ואחר כך לקבלת החדרים, החדרים היו בסדר בהתחלה וכל יום הם הפתיעו אותנו מחדש, אם מיטה נשברת ואם 40 מעלות בחדר או חרקים או שאין מים בכלל או שאין חשמל או שאין מצעים או כל דבר אחר אבל הם היו לפשוט חוויה אחת ענקית והכי מצחיקה שיש.

אין דבר יותר כיף מלקום כל בוקר עם חברות שלך וללכת לישון איתן, להתארגן למסיבות להראות קניות ולספר חווית ולרכל גם בכל דקה שיש.

בשבוע השני היינו כל הבנות ביחד באותו בניין , באותו מסדרון של חדרים וזה היה הדבר הכי כיף שיש, כל בוקר כל הבנות היו מתארגנות אצלינו בחדר והיינו יוצאות בלילה לחדרים של אחרות (במקרה שלנו כולן בואו עלינו כי היה לנו את החדר הכי גדול) וזה היה הדבר הכי כיף שיש בעולם.

כל בוקר התארגנו ויצאנו ביחד לארוחת בוקר ואחריה ללימודים או לפעילות אקטיביטי (כל שבוע זה משתנה מה קודם לימודים או אקטיביטי)הלימודים היו ממש נעימים והיה כיף ללמוד באנגלית ולדבר אנגלית עם אנשים מכל העולם. השיעורים והפרויקטים בכיתת בריסטול היו הדבר הכי מצחיק בעולם.

הפעילויות אקטיביטי היו ממש כיפיות, הם היו פעילויות חברה של ספורט, אמנות, בריכה, צילום, משימות ועוד, תמיד זה היה ממש מצחיק וכיף, כיף להיות עם אנשים מהעולם ודרך הפעילויות והלימודים הכרנו אותם ועכשיו הם חברים שלנו לכל החיים.

הארוחות היו אוכל אנגלי, טעימות הן לא היו אבל חוותיות ומצחיקות הן כן, אין יותר מצחיק מלשבת ולצחוק על סיפורי טבסוסי או קולבים וכאפות. וגם בגללן הזמנו פיצה כל ערב.

כל ערב הייתה פעילות מיוחדת, לדוגמה טורניר, לראות את המונדיאל עם הצרפתים, ערב כשרונות, קריוקי, תצוגת אופנה משקיות וקרפים והכי כיף המסיבות שאנחנו הרמנו כמו ישראלים טובים עם טוי, קומסי קומסה עם הצרפתים וחברות שלך.

המסיבות היו הדבר הכי כיף בעולם ואני הכי נהנתי מהן, התארגנו יפה וגם ההתארגנות עצמה הייתה כפית ברמות, והמסיבה כולם הצטרפו לכל מה שעשינו וזה היה כיף ברמות, הרימו איתנו והרימו אותנו וזה היה פשוט מושלם והכי כיף בעולם.

בסופשים יצאנו לטיולים של כל היום ובאמצע שבוע יצאנו לטיולים קצרים יותר, הטיולים היו במקומות ממש יפים ותמיד נורא נהנינו, גם הנסיעות עצמן היו כיפיות ונהנינו ממששש.

היינו בשופינג במקומות ממש שווים (ניצנוץ אין עלייך עם ברנדי) .

אין דרך לכתוב אפילו בכל המילים שיש את החוויה הזאת, זה הדבר הכי טוב שהיה לי בחיים ואני יזכור את זה לתמיד, כל מה שכתבתי זה ממש ממש טיפה ודגימה קטנה מכל מה שהיה שם, ירדן ומורן את המדריכות הכי טובות שיש והקבוצה שלנו זאת הקבוצה הכי מגובשת שתמצאו, הכרתי שם חברים לכל החיים מהארץ ומכל העולם, אני אזכור אותכם לנצח כאפות שלי.