ליאור

• מרכז: ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17
  • יצאתי בקיץ: 2017

ליאור עקה זוהר

החוויה שלי בסאמר סקול השנה ...

גונן תומר  (תומר)

Hey my name is Tomer but i ...

בן לוי  (בן)

היי קוראים לי בן ואני בן 17.תמיד ...

יעל בר-חיים

החוויה שלי בסאמר סקול הייתה ...

מאי לוזון  (מאי)

קצת מתקשה להאמין שאני אחרי ...

ניקול קידר  (ניקול)

קוראים לי ניקול קידר בת 16 ...
החוויה שלי בסאמר סקול השנה הייתה בלתי נשכחת!  Smileys
ועכשיו אספר לכם קצת עליה...

קוראים לי ליאור ואני בת 16 ממכבים והשנה יצאתי לסאמר סקול בניו-יורק ובוסטון.

החוויה התחילה עוד הרבה לפני יום הטיסה, כל ההתלהבות, הציפייה וההכנות ליום הטיסה הם חלק בלתי נפרד מהחוויה המדהימה. Smileys

אז לאחר שנפגשנו בשדה התעופה ונפרדנו בעצב מלווה בשמחה מההורים, חרשנו את הדיוטי פרי מספר פעמים טובות וישבנו לנשנש משהו מתוק, עלינו על הטיסה שאליה כולנו חיכינו, הטיסה לבוסטון! Smileys

נחתנו בבוסטון בחמש וחצי לפנות בוקר שכולנו איכשהו מלאי אנרגיה למרות הטיסה הארוכה והמעייפת, מלאי ציפייה לראות את האוניברסטיה ואת החברים מכל העולם שאיתם נבלה את השבוע הקרובSmileys

בוסטון שקטה, רגועה ועוצרת נשימה ביופיה הפסטורלי והמיוחד Smileys
במהלך שהותינו בבוסטון טיילנו בפארק, צפינו במשחק של הרד סוקס שהיה מלא באנרגיות, עשינו סיור באיצטדיון של הרד סוקס, אוניברסיטת הארוורד וMIT (ששם תפסה אותנו אזעקת שריפה ), בקניונים של בוסטון, קווינזי מרקט, מוזיאון, ניוברי ושייט צפייה בלוויתנים. SmileysSmileys

בבוסטון הכרנו חברים מיוחדים מכל העולם מטיוואן, סין, רוסיה, צרפת ואיטליה.
הסינים אפילו חילקו לנו מתנות פרידה כשעזבו את בוסטון Smileys
ללא ספק נהנינו בבוסטון Smileys

כשחלף לו השבוע המיוחד והכייפי בבוסטון, בהתרגשות גדולה עשינו את דרכינו לניו יורק באוטובוס VIP מהמם, שכללה עצירה באאוטלט ענק ומדהיםם!Smileys

עם הגעתנו לניו יורק ובצפייה לראות את המקום החדש, קצת התאכזבנו אבל מהר מאוד זה עבר לנו תודות לחוויות המדהימות שאספנו במקום!Smileys

ניויורק פשוט מדהימה, והיינו בה בכל מקום שרק ניתן לדמיין, סיקס פלאגס שאליו נסענו באוטובוס בית ספר צהוב, עלינו על כל המתקנים הכי שווים ומפחידים וכמובן שיצאנו עם הפתעות מגניבות, אמפייר סטייט שממנו ראינו את כל הנוף המדהים של ניו יורק, רחוב 34, טיימס סקוור המדהים, הופעה בברודווי שהייתה פשוט מדהימה, טופ אוף דה רוק, מוזיאון האומנות ומוזיאון ההיסטוריה והטבע, גוברנורט איילנד, וול סטריט 9/11 סנטרל פארק פסל החירות, סוהו, צ'יינה טאוון, ליטל איטלי וגשר ברוקלין. SmileysSmileysSmileys

במהלך השהות שלנו גם בבוסטון וגם בניויורק למדנו אנגלית בצורה חוויתית ומהנה, השילוב שבין לימודי האנגלית בבוקר יחד עם טיולים בצהריים הינו שילוב מעולה, אני מרגישה שהאנגלית שלי השתפרה מאוד תודות לשיעורים בהם ניהלנו שיחות באנגלית, הצגנו עבודות וערכנו דיונים כיתתים.Smileys

ואיך אפשר בלי להזכיר את המדריכות המדהימות חן ומיכל, שעשו בשבילנו הכל כדי שנהייה שמחים ודאגו לנו כל כך! בלעדיהן הכל היה נראה שונה! Smileys

החוויה שלי בסאמר סקול הייתה מדהימה, הכרתי חברים חדשים מהארץ ומהעולם וראיתי מקומות מהממים!Smileys

ממליצה לכולםם להירשם ולא לוותר על החוויה!