יעל

• מרכז: ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17
  • יצאתי בקיץ: 2017

יעל בר-חיים

החוויה שלי בסאמר סקול הייתה ...

גל עמירב  (גל)

שלום   קוראים לי גל בת ...

נויה קרבצ'יק  (נויה)

היייי אני נויה ואני אספר לכם ...

גונן תומר  (תומר)

Hey my name is Tomer but i ...

ליאור עקה זוהר

החוויה שלי בסאמר סקול השנה ...

בן לוי  (בן)

היי קוראים לי בן ואני בן 17.תמיד ...

החוויה שלי בסאמר סקול הייתה מדהימה.

התחלנו את הטיול כשהגענו לבוסטון וישר היה אפשר להרגיש את הרוגע והפסטורליות של העיר.

הלכנו לטיול בפארק וישבנו לדבר על שפת הנהר באזור.

בהמשך השבוע הספקנו גם לראות משחק בייסבול של הרד סוקס, לקבל סיור באותו אצטדיון, לטייל ב Quincy Market ,newbury street, וב Boston common.

יום אחד בבוסטון נתקלנו במבול פתאומי ומצאנו את עצמו רצים בגשם לכיוון תחנת הרכבת כשבדרך אנחנו לא מפסיקים לצחוק.

בבוסטון הכרנו ילדים מטאיוואן, סין, צרפת ורוסיה.

התחברנו מאוד לילדים מהעולם, נהינו חברים טובים וקרובים שצוחקים ביחד, מדברים ומבלים.
מעבר לחברויות מהעולם, בשבוע הראשון התגבשנו המון בתוך הקבוצה של הישראלים והיתה הרגשה כאילו אנחנו מכירים המון שנים.

בשבת הראשונה יצאנו לשיט לצפייה על לוויתנים שהיה מהמם ויום אחר כך התחלנו את הנסיעה לכיוון ניו יורק. הנסיעה היה כייפית ונוחה במיוחד ועצרנו בדרך באאוטלט woodbury שהיה נחמד.

אחרי האאוטלט הגענו למרכז החדש בניו ג'רזי, התמקמנו מעט וירדנו לפעילות הערב, לפגוש את הילדים שנמצאים כבר במרכז.

בבוקר למחרת יצאנו לSix Flags ונהנינו לעלות על כל המתקנים ולטייל בפארק.
בהמשך השבוע התחלנו לצאת לעיר ניו יורק.

ראינו את הEmpire State Building, Rockefeller center, Top of the rock.

באחד הימים יצאנו להצגה בברודווי בשם Kinky Boots שהיתה מרשימה ומיוחדת ונהנתי ממנה המון.

מיד אחרי ההצגה המשכנו לTimes Square שהיה אחד המקומות היותר יפים שהייתי בהם.

בהמשך הספקנו גם להיות בסנטרל פארק שהיה מהמם ביופיו. ראינו את האגם בפארק, את המזרקה, את המדשאות המטופחות ונהנינו מקפה על הדשא ביום מושלם. אחר כך הלכנו לרחוב 34 לקצת קניות וחזרנו למרכז לפעילות ערב נחמדה.

יצאנו לראות את פסל החירות, לטייל ב-Governors Island ואפילו ללכת שוב לTimes Square ולרחוב 34.

ביום שבת האחרון יצאנו ל-China town ו-Little Italy שם הספקתי לקנות המון מזכרות כמו שרציתי ואחר כך המשכנו לגשר ברוקלין משם יצאנו עם תמונות מדהימות של המקום המהמם.

בטיול התגבשנו המון והתקרבנו מאוד. היה הווי משותף, המון צחוקים ומלא כייף ביחד.

לסיכום, החוויה שלי בסאמר סקול הייתה מדהימה. נהניתי מהחופש, הכייף, הטיולים והחברים וגיליתי את בוסטון וניו יורק המהממות שאליהן אני כבר מחכה לחזור.