עדן

• מרכז: לונדון Harrow Discovery
  • יצאתי בקיץ: 2016

עדן בר אילן

היי אני עדן בר אילן ואני יצאתי ...

נדב דורון עטיה

הייייאז אני נדב דורון מרחובות ...

עדי רוזן

אני יושבת בחדר אחרי שבועיים ...

נטע סאננס  (נטע סאננס)

קוראים לי נטע סאננס אני בת ...

גלי קט  (גלי)

אני גלי קט ואני נסעתי לסאמר ...

עלי סולימאן

שלום קוראים לי עלי אני מרמת ...

היי אני עדן בר אילן ואני יצאתי למשלחת סאמר סקול harrow וממש התרשמתי אמנם היום הראשון היה קשה עם כל הביקורות והמזוודות אבל לבסוף הגענו לחדרים...
בשאר הימים היה לנו סדר יום די ברור ארוחת בוקר לימודים והעשרה, פרוייקט קבוצתי בו התבקשנו לעבוד בקבוצה על ילדים מכל העולם ואיתם להמציא משחק, ארץ דמיונית, הצגה ועוד... וכמובן הכל באנגלית.Smileys
לאחר מכן אכלנו ארוחת צהריים ויצאנו לטיולים מרשימים ברחבי לונדון כגון London eye , Oxford street, Big ben, London bridge, bakingham palace, London tower, Windsor castle ועוד...
קיבלנו הסברים על כל אתר ואתר ולמדנו על התרבות ועל העיר ולרוב גם ניתן לנו זמן חופשי לקניות, צפייה, אוכל ועוד... בערבים המדריכים המקומיים ערכו והכינו פעילויות שתרמו להווי החברתי, לשיתוף הפעולה בין תלמידי המדינות השונות ולמידה והעשרת האנגלית כגון: לשמור על ביצה שלמה עם אביזרים שונים כאשר היא תפול, לעצב שמלה משקיות, בלונים ובריסטולים, סרט, מסיבות דיסקו,
חידונים ועוד...Smileys

בלילה אחרי כיבוי האורות כל החברות היו נפגשות באחד החדרים ועושות מסיבת פיגמות, ריקודים וישנות אחת אצל השנייה. בסוף הטיול התקיים טקס חלוקת תעודות בו הוכח כי תלמידים שיפרו את ציונם במספר נקודות וניתן פרס לילד אחד מכל מדינה אשר קיבל את הציון הגבוהה ביותר )אצלנו
קיבלה יובל קרמר(.Smileys
לאחר הטקס התייקמה מסיבת פרידה מהנה וכיפית. בקיצור אני ממליצה לכל
אחד ואחת שפנוי בחופש הבא להגיע לסאמר סקול כי זו באמת חוויה של פעם בחיים, אתגעגע לכל