נדב

• מרכז: לונדון Harrow Discovery
  • יצאתי בקיץ: 2016

נדב דורון עטיה

הייייאז אני נדב דורון מרחובות ...

עילי שטכמן

שלום, אני עילי שטכמן בן 15 ...

אליסה פרוצקי  (Alisa)

היי,   אני אליסה בת 16 ...

תמר ציבלין

היי לכולם! קוראים לי תמר ציבלין ...

יובל קרמר  (yuval)

איך אפשר לסכם בכמה מילים את ...

ניצן לוין

השבועיים שלי בלונדון היו מדהימים.אחת ...
היייי
אז אני נדב דורון מרחובות ואני בן 15 (ושבוע). Smileys
אני יצאתי למרכז Harrow בלונדון ופה תשמעו על כללל החוויות שלי :)
אז הכול התחיל ביום של הטיסה. אני באתי לפה עם בת דודתי (ליהי) ככה שבהתחלה היינו ביחד כזה עד שהצלחנו להשתלב ולאלה שחושבים שזה קשה, אז לא. כבר בשדה התעופה באחד התורים מצאנו המון חברים ואת החמש שעות של הטיסה העברנו צ'יק צ'ק בכיף ובהנאה.

הגענו לשדה התעופה והכול שם היה מגניב וכולנו התרגשו להיות סוף סוף בלונדון (או לפחות אני) כי בכל זאת פעם ראשונה לונדון ועוד סאמר סקול.Smileys
אחרי שעתיים שלוש כבר הגענו לאוניברסיטה, קיבלנו חדרים והתכוננו לארוחת הערב (עדיף שלא אפרט לגביה... :/ )

אז הימים שלנו היו ממש מגניבים. זה התחיל בארוחת בוקר משמונה עד תשע ואז שעה וחצי לומדים קצת אנגלית (יותר כיף מבבצפר). אחר כך קיבלנו חצי שעה הפסקה ולאחר מכן חוזרים לעוד שעה וחצי שבה אנחנו מכינים פרויקט כלשהו. בכל יום הכנו פרויקט אחר והצגנו אותו מול שאר הכיתות או רק מול המורה שלנו תלוי...

אחר כך השעה כבר 12:30 ומשום מה ארוחת הצהריים כל כך מוקדמת אז הולכים לארוחת צהריים. בערך באחת אחת וחצי כבר יוצאים מהמרכז ומטיילים בלונדוןןןן Smileys. אז בהתחלה כמובן הלכנו ליום קניות ברחוב אוקספורד ובזבזנו שם ארבע שעות ותאמינו לי, לא הספקנו עשירית של עשירית מהרחוב המדהים הזה.

אז חזרנו בערב לארוחת הערב וכמובן, לפי הלוז המתוכנן יש פעילות בשעה שמונה עד עשר עם ג'וש וג'וש (המדריכים שלנו) D:
בגדול היינו בהמון מקומות... היום הכי אהוב עליי שהוא גם היום שמן הסתם ניהנתי בו הכי הרבה הוא היום שבו היינו במאדם טוסו, אחר כך בלונדון איי ואז במחזמר של מאמא מיה (היר איי גו אגיין Smileys)

היינו בין היתר בעיר אוקספורד עצמה וביקרנו באיזו ספרייה שבה צילמו את הארי פוטר או משהו בסגנון... היינו בעוד מלא מקומות מגניבים באוקספורד ובערים נוספות כמו Bath או בתוך לונדון עצמה.
כמובן גם היינו במרכזי קניות נוספים או לונדון אאוטלט או קובנט גרדן (פעמיים).

בקיצור, לכל אלו שדואגים, יש המוןןן הזדמנויות לשופינג, לפחות פעמיים שלוש בשבוע. אז לכל אלו שדואגים שהם לא ימצאו חברים או שלא יהיה להם כיף או שהם יתגעגעו להורים, אז תשכחו מכל הדאגות כי הן נשארות בארץ ובלונדון רק תיהנו :)