or ben-zion

• מרכז: Oxbridge קיימברידג+אוקספורד
  • יצאתי בקיץ: 2016

אור בן ציון  (or ben-zion)

קוראים לי אור אני בת 15 מראשון ...

שקד אברהם

וואו מאיפה מתחילים ? איך מסכמים ...

מאיה קיכלמכר  (מאיה)

קוראים לי מאיה ואני בת 15 ...

רונה אביאני

קוראים לי רונה. אני בת 14, ...

יגאל סוחולוצקי

קוראים לי יגאל, בן 16 מירושלים, ...

יאנה רשיטוב  (יאנה)

קוראים לי יאנה בת 16 מירושלים  יצאתי ...

קוראים לי אור אני בת 15 מראשון לציון והשנה יצאתי לסאמר סקול באוקספורד וקיימברידג עם בת דודה שלי יעל.

ממש התרגשתי מהטיול וחיכיתי ליום הטיסה שיגיע אבל היו לי גם המון חששות.פחדתי שאני לא אתחבר לשאר הילדים ושאני ויעל (בת דודה שלי) נשאר לבד.

הטיסה שלנו הייתה בבוקר ובלילה שלפניי לא נרדמתי מרוב התרגשות וחששות.
הגיע הזמן לצאת לשדה התעופה.

הגענו, ניפרדתי מההורים שלי אחריי לא מעט חפירות מצידם.וחיכינו שכל הילדים יגיעו , אחריי שכולם הגיעו עשינו סבב שמות והתחלת היכרות וכמובן שפגשנו את המדריכה המדהימה שלנו שחר.

כבר מהשדה תעופה התחלתי להתחבר עם כולם וגיליתי כמה הילדים שם מדהימים וכמה זכיתי בקבוצה מדהימה.

הגענו לאנגליה ונסענו לקולג שלנו בקיימברידג, קולג מהמם ביופיו עם המון מבנים מדהימים והמון ירוק.

לאחר שהתחלקנו לחדרים של זוגות ופרקנו את המזוודות יצאנו לפעילות הערב הראשונה שלנו שבא גם הכרנו את הקבוצה של ההונגקונגים שבילו איתנו במשך שבועיים וגם פגשנו את צוות המדריכים שלנו.

ככה העברנו את השבוע הראשון שלנו באנגליה. היינו קמים בבוקר אוכלים ארוחת בוקר ואו עושים פעילות במתחם או יוצאים לטייל בעיר ולעשות שופינגג. בצהריים היה לנו שיעורים לאחר מכן ארוחת ערב ואז פעילות ערב מגניבה וכיפית שהשתנתה מערב לערב.

האווירה בקיימברידג הייתה ביתית וחמה מאוד.

השיעורים היו ממש ממש מעניינים למרות שחשבתי שאני ממש הולכת להשתעמם בהם.

הקבוצות למידה היו קטנות וקיבלנו יחס אישי מהמורים שהיו מדהימים ומצחיקים . כל שיעור למדנו על נושא אחר במגוון דרכים כמו משחקים וסירטונים.
המדריכים שלנו ליוו אותנו לכל הפעילויות שהיו לנו והיו חמודים מצחיקים ומקסימים.

במהלך השבוע הראשון טיילו גם ב"windsor castle" טירה ענקית מהממתת ומרהיבה ביופיה . עם מלא חדרים וחדרי אוכל ענקיים ובתי בובות.

בנוסף היינו בלונה פארק אדיר, שהיו בו מלא מתקנים מגניבים ורכבות מפחידות.
בסוף השבוע הראשון הגענו לאוקספורד שם הקולג נמצא במרחק הליכה מהמגורים אז את כל היום היינו מבלים בקולג ובערב חוזרים למגורים.
בערב של היום הראשון באוקספורד הגענו מאוחר ולא הלכנו לקולג נשארנו בחדרים ופירקנו את המזוודות שלנו. הכרנו את הסביבה של המגורים . המגורים באוקספורד היו שונים מהמגורים בקיימברידג . היינו 6 בנות בדירה לכל זוג בנות היה חדר ובתוך הדירה היה מטבח וסלון.

שגרת היום באוקספורד הייתה שונה מעט מבקיימברידג. היינו קמים בבוקר והולכים לכיוון הקולג הליכה של כ20 דקות .

שם היינו אוכלים ארוחת בוקר והולכים לשיעורים . אחרי הארוחת צהריים היה זמן פעילויות או טיול ואחרי ארוחת הערב היה עוד פעילות . הפעילויות באוקספורד היו ממש מגניבות ומגוונות למשל באחת הפעילויות הלכנו לפארק ענק ומדהים באוקספורד וכל המדריכים התחבאו שם והיינו צריכים לחפש אותם ולעשות משימות שהם נתנו לנו.

המיקום של הקולג היה מדהים והיא במרכז רחוב של קניות ומסעדות וכל זמן פנוי שהיה לנו היינו יוצאים להסתובב בחוץ ולעשות קניות.

המורים באוקספורד כמו בקיימברידג היו מדהימים ושמחו ללמד אותנו דברים חדשים. ובשיעורי פרויקט באוקספורד עשינו וידיאו בלוגים מגניבים ומצחיקים על הנושא שבחרנו.

בכל הזמן שהיינו באנגליה עשינו מלא שופינג במקומות מגניבים גם בקיימברידג וגם באוקספורד.

המדריכה הישראלית שלנו שחר הייתה מדהימה ורצתה רק לטובתינו.

היא הייתה מסדרת לנו פעילויות שונות כרצונינו. מעבר למדריכה היא הייתה גם אוזן קשבת לכל בעיותנו וגם מעבר לתחום הסאמר סקול היא שמחה לעזור לנו בכל נושא שפנינו אליה.

עברתי בסאמר סקול חוויה מדהימה ומלמדת.

פגשתי אנשים מדהימים שאני בטוחה שאני אשמור איתם על קשר גם  בארץ.

השילוב בין שני קולגים היה מדהים במיוחד שיש המון שוני בין שני המקומות. זכינו לטעום משני מקומות ותרבויות שונים ושונות באנגליה.

בנוסף בזמן הסיורים באוקספורד ובקיימברידג ראינו המון קולגים ולמדנו דברים שונים ומוזרים על הסטודנטים באנגליה.

בסך הכל עברתי חוויה מדהימה שהייתי ממליצה לכל אחד לעבור אותה.
היום האחרון היה ממש קשה כולם היו עצובים לקראת החזרה לארץ והפריגה מכולם אבל היינו בטוחים שנשמור כולנו על קשר גם בארץ וכך היה ויהיה.