תאי

• מרכז: שיפלייק
  • יצאתי בקיץ: 2016

תאי בן משה

היי, אני תאי השנה יצאתי לסאמר ...

נוגה-אל וייס

שלום   שמי נוגה-אל וייס ...

איברהים ריאן  (מג'ד איברהים)

הי   אני אבראהים' הלכנו ...

בל אריקה גורטין  (marina)

יצאתי לסאמר סקול 2016!    כבר ...

דביר דנן  (דביר)

הטיסה הייתה טובה וכיפית וכשהגענו ...

טלאור דוד

שלום קוראים לי טלאור זה הפעם ...

היי,

אני תאי השנה יצאתי לסאמר סקול בלונדון ורציתי לספר לכם קצת מכל החוויות המדהימות שחוויתי.

אחרי טיסה ארוכה שאת רובה ישנתי הגענו למרכז שפלייק המהמם המתנו לחדרים ובנתיים הלכנו לשחק כדורגל עם הספרדים וחלק ישבו בחדר טלוויזיה וראו צ'רלי בממלכת השוקולד.

למחרת כבר הכרנו ילדים חדשים השתתפנו בפעילויות ספורט מגוונות ואכלנו ארוחת בוקר מפנקת. עברנו מבחן מיוון ובערב אכלנו פיצה טעימה.

ביום השלישי יצאנו לטיול הראשון בהנלי שם עשינו שופינג ואכלנו כולנו במסעדה ביחד עם ארצ'י המדריך המקומי חזרנו אחר הצהריים בדיוק בזמן להתחלק לכיתות לפי הרמות השונות.

ביום הרביעי נסענו לשופינג ברידינג בערב שרנו קריוקי הספרדים מאוד התלהבו מהשיר "על כביש החוף" וביקשו אפילו את השם של השיר.

ביום החמישי בבוקר היו פעיליות ספורט ואתגר הביצה (עוטפים את הביצה בחומרי יצירה שלא תישבר ואז זורקים אותה מגבוה מי שהביצה שלו לא נשברה זרק אותה על אולי המדריך. אחר הצהריים שחינו בברכה הקבוצה שלנו.

ביום השישי כרגיל למדנו, היו פעילויות ספורט. בערב התלבשנו יפה ועשינו קידוש היה ממש מרגש, מיד לאחר מכן הלכנו למסיבת דיסקו רקדנו השתוללנו, הוצאנו הרבה אנרגיות ונהננו.

ביום השביעי יצאנו לטיול באוקספורד עשינו שופינג קצר במדרחוב. בארוחת ערב אכלנו על - האש טעים מאוד, ראינו סרט בנים וסרט בנות היה כיף מאוד.

ביום השמיני נסענו ל- Thorpe park עלינו על רכבות מפחידות, נסענו במכוניות מתנגשות, זכינו בפרסים, קנינו שטויות, נהננו מאוד היה ממש מגניב חזרנו מרוצים. בערב ראינו את המשחק של פורטוגל מול צרפת. הילדים מפורטוגל עטפו את עצמם בדגל, והצרפתים ציירו על הפנים את הדגל שלהם.

היום התשיעי התנהל כרגיל למדנו צחקנו.....

ביום העשירי למדנו, מאוחר יותר חלק רקדו וחלק שיחקו רוגבי. בערב שיחקנו את המשחק ה"רוצח".

ביום הרביעי של השבוע השני נסענו לטירת ווינדזור ירד גשם אבל זה לא הפריע לנו להנות.
ביום החמישי של השבוע השני  יצאנו ליום שלם של טיול! היינו במדאם טוסו אחרי שסיימנו במוזיאון נסענו לקובנט גארדן, קנינו קצת מתנות והמשכנו ברגל למחזמר המדהים "Lion King".

ביום השישי של השבוע השני  למדנו (שיעור אחרון) קיבלנו את התעודות והייתה מסיבת דיסקו שווה רקדנו ונהננו בטירוף.

ביום השביעי של השבוע השני נסענו לראות את הביג בן, Tower Bridge, עלינו על הלונדון איי. חזרנו  בערב ואכלנו על - האש היה טעים במיוחד.

ביום האחרון יצאנו לעשות שופינג אחרון בעיר רדינג! היינו בOracle shopping center וגם במדרחוב מלא בחנויות והיה ממש שווה!