טלאור

• יצאתי בקיץ: 2016

• התקשר אלי בסקייפ

טלאור דוד

שלום קוראים לי טלאור זה הפעם ...

איברהים ריאן  (מג'ד איברהים)

הי   אני אבראהים' הלכנו ...

נוגה-אל וייס

שלום   שמי נוגה-אל וייס ...

טל בן יוסף

היי, קוראים לי טל ואני בת ...

עמית כץ

היי   אני עמית אני יצאתי ...

דביר דנן  (דביר)

הטיסה הייתה טובה וכיפית וכשהגענו ...

שלום

קוראים לי טלאור זה הפעם הראשונה שלי בסאמר סקול הסיפור שלי מתחיל כך:
קמתי בארבע וחצי בבוקר של ה- 3.7 היתארגנתי ויצאתי בחמש בבוקר נסענו והגענו לנתב״ג אני ואמא שלי,  לא מצאנו את הטרמינל אמא שלי חשבה שהטיסה בטרמינל 1 ואני אמרתי לה שהטיסה בטרמינל 3 היא לא הקשיבה לי ובסוף כשהגנו לטרמינל 1 הסתבר שזה לא שם אז היינו צריכים ללכת בחזרה לטרמינל 3.

כשהגנו לטרמינל לקח לנו קצת זמן עד שמצאנו את נקודת המפגש כשהגנו לנקודה אנחנו אלכנו לבדיקת דרכונים ואז אלכנו לדיו טיפרי ואז הלכנו למטוס חיקינו כ30 דקות וטסנו בטיסה הייתה משעממת אחרי שנחתנו הלכנו לאוטובוס ואז נסענו לשיפלייק כשהגענו אחד המדריכים בשם ארצ׳י הראה לנו את המקום ואז ראינו את המשחק של צרפת נגד איסלנד והלכנו לחדרים

ביום השני הלכנו להאנלי בהאנלי עשינו שופיניג ואז חזרנו בדיוק לזמן של המבחן המבחן הייה בסדר אחרי שסיימנו ללמוד היתרגנו לארוחת ערב כשסיימנו הלכנו לפעיליות של הערב אחרי הפעילות הלכנו להתקלח ולישון ביום השלישי היה לנו את הפילויות וחילקו אותנו לכיתות בנוסף הורידו את הבנים קומה כדי שהקומה למלע תהיה רק של בנות

ביום הרביעי הלכנו לרידיינג לפריימארק בשביל שופינג היינו גם במידרחוב שליד
ביום שישי עשינו קידוש היה כף וצחוקים

ביום שבת הלחנו לאוקספורד ראינו כל מיני ביניינים ואת האוניברסיטה של אוקספורד היינו שם גם במידרחוב ועשינו שופינג

ביום ראשון הלחנו לת׳רופּ פארק זה הלונה פארק הכי גדול בבריטיה היה לנו שם כף וזכיתי בקובייה הונגרית כמחזיק מפתחות

כשחזרו מהפארק גילינו שהוסיפו לנו מישהו לחדר אבל עם הזמן זה נהייה בסדר
ביום הרביעי הלכנו לווינדזור הטירה של המלכה ראינו את הטירה מבפנים ומבחוץ
ביום החמישי הלחנו למאדם טוסו זה מוזאון של בובות שעבה וראינו גם את המחזמר של מלך האריות

ביום שבת אנחנו הולכים ליום שלם בלונדון אני מתרגש וביום ראשון אנחנו חוזרים לבית אני ממליץ מאוד ללכת לסאמר סקול