Camp Wise 18.7.2011

חזרנו היום בערב מטיול בווסט וירג'יניה !

חזרנו היום בערב מטיול בווסט וירג′יניה !

התחלנו את הטיול ביום שלישי בנסיעה של 7 שעות (!!!) - מאד מתיש !
הגענו למקום שבו שהינו בשני הלילות. זה פארק קמפינג עם אגם וכל מיני אטרקציות בתוך האגם כמו אומגה מיגלשה וכו′

את הערב הראשון בילינו באגם. הבנים ישנו באוהבלים והבנות בבקתות.
קמנו בבוקר ועשינו רפטינג בנהר שנקרא "ניו ריבר"- מדהים ביופיו !!

במהלך הרפטינג עצרנו וטיפסנו על סלע בכובה של 18-20 פיט וכ-ו-ל-ם קפצו ממנו ההישר למים ! היה מפחיד ביותר אבל ככ כיף !!! אני יצאתי הכי פחדנית, כל הילדים עודדו אותי ולבסוף קפצתי ! הם היו גאים בעצמם מאד שעשו זאת!

את הערב בילינו סביב מדורה ואכלנו סאם-מור- הגבר הכי טעים בעולם !! סנדוויץ של ביסקוויט שבתוכו מרשמלו שצולים באש ! פשוט מעדן !!!

היום האחרון (היום) היה רובו נסיעה למחנה אבל בבוקר קמנו מאד מוקדם, 6 בבוקר והיה לנו סדנת חבלים ושוב קפצנו מגבהים גבוהים מאד והיה ככ כיף !

אין ספק- ה′ בירך את  אמריקה ! איזו ארץ יפה !!!!

בינתיים בנוער:
הבנים חזרו מהטיול שלהם ונהנו מאד. את הבנות עוד לא יצא לי לפגוש כי כשהגענו היום כל המחנה היה בלונה פארק ענקי שנקרא- סידר פוינט !

כולם מרגישים טוב, אף אחד ברוך השם לא חולה וכולם נהנים מאד!!!! עושים פה הרבה כיף ואוכלים כל הזמן...

מחר כבר השבת השנייה והזמן עובר פה ככ מהר!