קיימברידג′ קלייר קולג' קלייר קולג′ 7.8.2011

ניצוצות של סיום...

שלום לכולם

את יום הלימודים האחרון פתחנו לקריאות ההשכמה של סמיח, עלא וראני, שמאחר ואיחרו יום קודם, נבחרו לבצע את ההשכמה היום בבוקר, ובן כהן וחן אולפן בדקו (גם) היום שכולם הגיעו לארוחת בוקר, ושכולם בסדר.

לחבר′ה היה היום הזה כיום האחרון של לימודים ושל פעילויות שעוברים על ידי מדריכים מקומיים. (חלק מרוצים וחלק פחות...). לדוגמא דנה, שהתייאשה במהלך "חפש את המטמון" פה בעיר, ואז אדווה הלכה איתה ודירבנה אותה להמשיך  Smileys, תוך כדי שהן קונות מצרכים לקבלת שבת שהייתה בערב – חלה ומיץ ענבים.   Smileys

לאחר הפעילויות והשיעורים, יצאנו מהר וקנינו דברים אחרונים לפני הטיסה חזרה ארץ. יש כאלה שהעדיפו לקחת חלק בטורניר כדורגל שנערך בפארק שנמצא ליד. האווירה הייתה מצוינת, הדשא היה ירוק מתמיד, השערים הורכבו, והתחלנו בטורניר.Smileys   בטורניר לקחו חלק שתי קבוצות שרובן ישראלים (+ חיזוק בינלאומי), קבוצה טורקית, וקבוצת הסגל של EF (הארגון שאחראי לסאמר סקול). במשחק הראשון שתי הקבוצות הישראליות שיחקו. הקבוצה שבה היו סמיח, עלא, ראני ובאסל ניצחה את הקבוצה שכללה את חן אולפן, אלון, ירדן ואנוכי (אסף המדריך), וכל זאת "הודות" לטעות של אחד משחקני הקבוצה המפסידה, אבל לא נזכיר שמות...  Smileys    בקיצור, אחרי שהפסקנו להסתלבט על אלון, (אופס...Smileys  ) תמכנו בשחקני הקבוצה השנייה שייצגו אותנו בכבוד בגמר (אחרי שהבקיעו לנו עוד גול...) מול קבוצת צוות EF שניצחו את הטורקים (מישהו אמר "חצי נחמה"?!). המשחק היה צמוד, וכלל המון מצבי הבקעה, אך לבסוף ניצחה קבוצת הסגל, והסתפקנו במקום השני המכובד.    Smileys

בינתיים בקמפוס, נהנו שאר החבר′ה מזמן פנוי, כאשר במהלכו גם חולקו להם התעודות, ע"י האחראי האקדמי על הלימודים בסאמר סקול, וכמו כן גם המורים שלימדו את החבר′ה במהלך השבועיים. לאחר מכן, התאספנו כולם לקבלת השבת בחצר הקמפוס, עם שולחן שכלל מיץ ענבים וחלה, וברכה שנשאתי (כזכר לימים שבהם אני קידשתי בבית שלי). מעט שירי שבת, הסבר לגויים שסבבו אותנו אודות מנהגינו ושירינו (וגם כמה שירים פחות "רשמיים" שהחבר′ה אימצו), ואז עלינו על מוניות (בשונה מבדרך כלל כשאנחנו נוסעים באוטובוס אחד) ונסענו למרכז בעיר שבו יש באולינג.

הגענו לבאולינג, ולאחר סידור הארוחות (המבורגר וצ′יפס), קביעת מסלולי התחרות ומעט התגרויות ספורטיביות מצידי, התחלנו לשחק. רז, שקראה עלי תיגר בביטחון מלא, חוותה משחק פחות מוצלח משציפתה.Smileys   אלון, שהתאכזב מעצמו מוקדם יותר בספורט אחר, המשיך במגמה. גיא ויונתן כמעט שברו את המסלול כאשר הטיחו עליו את כדורי הבאולינג הכבדים. נדב לא הפסיק לפנטז על משחק וידאו עם יריות שהיה ליד. חן אולפן עבר בין המסלולים וזרק בשביל אנשים (די בהצלחה, כך הוא טוען). היו כאלה שניסו והתייאשו די מהר (חן יזדי)  ,Smileys והיו כאלה שלא ויתרו והשתפרו במהלך שני המשחקים (סתיו וירדן). אבל המפתיעה מכולם הייתה שי, שמסתבר מתחילה ללמוד באולינג באופן מקצועי, כממשיכת דרכו של אביה המקצוען בבאולינג. היא השיגה 112 נקודות בלי עזרת הבמפרים – רספקט!      הגענו לקמפוס, שם החבר′ה נפרדו מחבריהם שחוזרים למדינותיהם. מסתבר שיש חבר′ה שלנו שממש נקשרו לחברים ממדינות אחרות (או סתם נדלקו על ילד חתיך...), אז קצת מילות פרידה, חיבוקים והחלפת פרטי פייסבוק והגיע זמננו לישון, כי מחר קמים מוקדם מהרגיל ונוסעים ללונדון J