קיימברידג′ קלייר קולג' קלייר קולג′ 7.8.2011

טירת וורוויק ועיר הולדתו של שייקספיר

ראשית אנחנו מתנצלים על העיכוב היו כאן יומיים נטולי אינטרנט Smileys והיינו בטיולים שתכף תקראו עליהם  אז לא יכולנו לטפל בעניין (= לשבת למי שאחראי על הראש Smileys... ) אבל אומרים שהסבלנות משתלמת! Smileys

שנית, תשמעו...
אמנם לא היינו בפארק שעשועים מטורףSmileys היום אבל איזה יום מקסים זה היה!  Smileys
השכמנו קום שוב, לקחנו את הארוחות הארוזות שלנו (הם לעיתים אוכלים אותם או בעיקר את החטיפים) ויצאנו לטירת וורוויק - זו טירה מקסימה שהכל בה נראה מימי מלכים, נסיכות ושרי מלחמה Smileys
נכנסנו לחדרים בארמון וצפינו בשיחות (של בובות שעווה ממאדאם טוסו) של אצילים, לורדים וליידיז.
הלכנו לצפות במופע נשרים שמסתובבים שם וגם צפינו בירי מהבסטיליה שהיה מדהים Smileys: הסבירו לנו איך זה עובד, מתחו את המוט הענקי והזה והעיפו סלע ענקי באוויר למרחק די גדול . מקום הישיבה לצפייה נמצא מעבר לאגם (על מנת לשמור על טווח בטוח) אבל פשוט ראינו סלע ענק עף באוויר כמו כדורסל ועוד מקפץ כמה פעמים על האדמה. היה מדהים!  Smileys  טיפסנו לצריח הארמון וירדנו ממנו  - יותר מ 500 מדרגות!!!  (קצת ספורט...Smileys) וצילמנו תמונות נוף מדהימות.

אחרי הטירה נסענו לבית של שייקספיר, כמובן שהיו קריאות של "בשביל מה אני צריך אותו?" ו"מיהו בכלל?" היו שנכנסו ונהנו והיו כאלו שעדיין החליטו שזה לא מעניין אותם (לא משנה כמה הסברנו על שייקספיר ומשמעותו לאנגליה ולתרבות התיאטרון)  ביציאה מביתו יש מופע של שחקנים שמציגים סצנות שונות ממחזותיו הרבים. מעיין ורוני ניסו לדבר עם אחת השחקניות ולא שמו לב שהיא נמצאת בחלון להציג קטע מרומיאו ויוליה – הם לא הבינו למה היא מקשקשת לעצמה ולא מתייחסת אליהם.

משם היה לנו קצת זמן חופשי בסטרטפורד – עיר הולדתו של שייקספיר, הזמן נוצל בעיקר לקניות (לא יקר שם יחסית) ורובם ביקרו ונהנו מהחנות של הכל בפאונד. Smileys

ירדנו מהאוטובוס ישר לארוחת ערב שדווקא הייתה די מוצלחת היום: סלטים, שיפודי עוף ותפוחי אדמה מוקרמים או פירה או ירקות מאודים, היו כמובן גם דג ומנה צמחונית - כל אלו, והם אפילו לא טרחו להסתכל על האוכל כי הם אכלו בסטרטפורדSmileys . בן וחן א. נכנסו לסניף של סאבווי, התלהבו מהאפשרות למלא קולה חופשי והפגינו יצירתיות בהכנת קשים ארוכים ועגולים לכוסות השתייה.

בנסיעה בחזור הם היו אנרגטיים במיוחד, כל הזמן ביקשנו שיישבו ויחגרו חגורות בטיחות, הם פשוט לא היו מסוגלים במיוחד בן, אלון, אליאס וחן א. שממש התקשה להישאר במקום אחד וכל פעם שסיבבנו ראש הוא היה במקום אחר Smileys וקצת כעס כשניסינו לשמור על בטיחותו אבל בסוף – הוא הבין!  סתיו והגר מפגינים כישורי ציור אמנותיים מרשימים במיוחד (באוטובוס ראינו ציורים של סתיוSmileys

חזרנו לקולג′ עייפים מדי בשביל פעילות לילה אז באופן טבעי נוצרו בחוץ 2 קבוצות: אחת שיחקה טניס שולחן (בעיקר בנים) ובשנייה, שיר תפסה גיטרה בידה (מאחד הרוסים) והחלה לנגןSmileys. ראשית היא נגנה שיר שהיא כתבה ואחר כך כל מיני שירים לועזיים וישראלייםSmileys ולידה כיכבו בשירה חגית ופז וקצת בר ר. ,שני, עומר בושושה, בר ב.א ועוד שהגיעו, הלכו, חזרו, או הצטרפו בהמשך כמו אליאס, אורי, ארז, ים, מעיין ועוד.