קיימברידג′ קלייר קולג' קלייר קולג′ 24.7.2011

לונדון - העיר והאגדה !!!

שלום לכולם !

היום המעולה שלנו התחיל בארוחת בוקר מוקדמת מהרגיל-7 ורבע (!) וישר משם לאוטובוס,
כמובן אחרי שאספנו את הארוחות הארוזות שלנו. את שעות השינה שלנו השלמנו בשעתיים נסיעה וכשפתחנו עיניים נדהמנו לגלות את העיר גדולה, והיא באמת כזאת. לא דומה לשום דבר שראינו פה באנגליה,

לונדון היתה עמוסה באנשים תיירם ומקומיים כאחד, באחד הימים היפים ביותר השנה, לפחות כך אומרים המקומיים.

התחלנו את היום במאדם טוסו, מוזיאון בובות השעווה המגניב, שמה הצטלמנו עם כל הכוכבים הכי שווים-ג′סטין, ביונסה, מייקל ג′קסון, בראד פיט ואפילו אובאמה ! בהמשך היה את חדר האימה, שמה הפתיעו אותנו אנשים שהיו נראים בדיוק כמו הבובות ואז קפצו עלינו-איזה פחד... Smileys

את ארוחת הצהריים הארוזה שלנו, אכלנו באוטובוסים כדי לא לבזבז זמן ולהגיע ישרות לקוברן גארדן ! הקוברן גארדן הוא מרכז קניות אדיר ליד המוזיאון.
הוא מלא בחנויות הכי שוות שיש וגם בכמה שווקים מקורים מיוחדים, עם דברים תוצרת יד, ומזכרות אנגליות מיוחדות. וכמובן הדבר הכי שווה-ההופעות רחוב: קוסמים ולהטוטנים, פסלי אנושיים וגם כמה נגנים - היה אדם סיני זקן שניגן על כלי מיתר עתיק, והייתה חמישייה של כלי מיתר שהלכו עם הכלים תוך כדי נגינה והסתובבו בקהל!! הכי אדיר היה להטוטן הסכינים שלא פספס פעם אחת -מזל..

אחרי שחזרנו לאטובוס, עמוסים בשקיות, המשכנו לbus tour  המגניב שלנו. מהאוטובוס ראינו את הגלגל הענק, נהר התמזה, בית הפרלמנט, כיכר טרפלגר ואיך לא - הביג בן.
בקיצור הכל!

היה מדהים וצילמנו מלא.

חזרנו עייפים ומרוצים מאוד ישר אל ארוחת הערב, ובסיומה עברנו פעילות אדירה ומפתיעה שתגלו עליה מחר ! מבטיחים  Smileys

שיהיה לכולנו שבוע טוב !!!