קיימברידג′ קלייר קולג' קלייר קולג′ 10.7.2011

Streets Of London

לונדון לונדון לונדון :)

היום קמנו בבוקר, מוקדם מן הרגיל, כדי לאכול מוקדם ולנסוע ללונדון.
הבוקר היה סגרירי, וחששנו ממזג אוויר לא ידידותי לטיול בעיר הגדולה, ואכן כך היה. כמעט כל היום ירד גשם, והיה קר, אבל לא נתנו לזה להרוס, ובכל זאת דבקנו בלו"ז ונסינו להספיק כמה שיותר.

לאחר נסיעה של שעה וחצי לערך, הגענו היישר למוזיאון מדאם טוסו המפורסם והמוצלח, ולהפתעתנו כמעט לא חכינו בתור. ממש דקות ספורות, ונכנסנו לראות יצירות מדויקות של המפורסמים השונים. זה כמובן היה מאוד מאוד מרשים ומיוחד, והכי כיף היה להצטלם איתם, ולחשוב שזה גוש שעווה ענקי, שנראה כל כך אמיתי !

סיימנו את הסיור, ומשם צעדנו לעבר חרוב אוקספורד, שהוא הרחוב ההומה ביותר כנראה, מלא חנויות, מסעדות ותיירים, ושם לקחנו זמן חופשי של שעתיים וחצי. כן, ירד גשם אבל אחר כך קצת התבהר ואפילו יצאה השמש. אבל ממש קצת. היא רק הציצה :)

ואיך אפשר בלי לקנח בסיור רכוב באוטובוס ברחבי העיר כדי לראות כמובן את המקומות המפורסמים והחשובים כמו הביג בן, נהר התמזה, גשר לונדון, בית המגורים של המלכה, את משרדי הממשלה הבריטיים, שעופר ידע לפרט עליהם כמו מרגל קטן, ועוד ועוד..

בסך הכל כולם הסתדרו יפה מאוד והיו אחראים מאוד והגיעו בזמן, אז כל הכבוד לכולם !

חזרנו מרוצים מהטיול בלונדון, הלכנו לאכול ארוחת ערב, ונפגשנו שוב בשעה 21:30 ליומולדת של קוראאאאאאל !!!!!!! יומולדת שמח !!!!!

אז זהו להיום בינתיים, מחר טיול נוסף :)