נורתהמפטון שבועיים 17.7.2011

יום שבת- עוד שנייה זה נגמר

אני מתרגשת לכתוב לכם, וגם קצת עצובה למען האמת....

אנחנו בסוף, וכולנו מכחישים את הנושא. Smileys

אז להלן תיאור האירועים בימינו האחרון באנגליה:

התחלנו את הבוקר ב-8:00 בבוקר, אכלנו ארוחת בוקר ונפגשנו לקראת היציאה לאוקפורד (העיר... לא אוקספורד סטריט בלונדון...).

ירדנו מהאטובוס ועשינו סיור בין הקולג′ים באוקספוד. ביקרנו בקולגים הישנים ביותר בעולם, אחד אשר אפילו נבנה בשנת 1263!

סיירנו יחד עם ויגדיס, מנהלת המרכז, והיא הסבירה לנו שלמדה באחד הקולג′ים שם. למרות שלא נכנסו אליו, כיוון שהייתה חתונה בפנים, הצטלמנו ברחבה שלו.Smileys

משם המשכנו למוזיאון המדע והטבע, ראינו חיות מפוחלצות, אבנים יוצאות דופן, חיות נדירות ואפילו חרקים חיים! Smileys

חיכינו שיחלוף הגשם, שהחל לרדת לפתע, והמשכנו לספרייה ולחדר האוכל של הארי פוטר.

אמנם לא נכנסנו לחדר האוכל בגלל התור הארוך, אבל ראינו את המבנים המפוארים מבחוץ... Smileys

לאחר מכן המשכנו לזמן החשוב ביותר, המתנות והקניות!

הסתובבנו 3 שעות בין חנויות, חלק ישבו ואכלו, חלק חיפשו על מה לבזבז, וחלק חזרו עם מתנות לכל המשפחה...

אחרי שהגענו למרכז בחזרה, לפני ארוחת הערב, חזרנו לסדר את המזוודות, להכניס הכל, או לפחות לנסות לדחוס כמה שיותר Smileys

והנה, עכשיו אנחנו כבר יושבים ביחד, נהנים האחד מחברתו של השני בלילה האחרון שלנו באנגליה.

אז אני רוצה להגיד כמה מילות סיכום, למרות שאכתוב ואתמצת גם מחר.

הורים יקרים, יש לכם ילדים מדהימים, והיה לי תענוג להיות איתם במשך שלושת השבועות האחרונים....

אמנם הם הציקו לי לא מעט, וחלקם אפילו עשו את זה בכוונה, כי הם נהנו לראות אותי מתעצבנת, אבל הם יחסרו לי....

אז רק על קצה המזלג, להסביר לכם שכולם בלחץ, מתרגשים ומחכים לישון בבית, אבל לא באמת רוצים לחזור.Smileys

אז מחר, בשעה 19:15 שעון הארץ, אנחנו ומטוס האל על שלנו ננחת בארץ ישראל, נחכה לראות אתכם שם, מחכים עם השניצלים והמפרומים! Smileys

שיהיה לכולם לילה מעולה, עוד 20 שעות ואנחנו אצלכם!