נורתהמפטון שבועיים 17.7.2011

יום חמישי- מכחישים את הסוף

אני חייבת לפתוח בסיפור שקרה הבוקר...

נפגשנו ב-7:30 בבוקר, כולנו, כדי שאודיע מספר הודעות על הימים הקרובים, ארגונים לקראת הסוף.

אז הודעתי שצריך להתחיל לסגור מזוודות, להכין יומן מסע, ולפתע קיבלתי את התגובה הבאה:"אין צורך, היום לא יום חמישי". Smileys

לאחר שניסיתי להסביר להם שהיום כן יום חמישי, הם חזרו ואמרו שהם מכחישים שזה הסוף, ושלא מדברים על הנושא...Smileys

המשכנו לארוחת הבוקר, שלאחריה עלינו לאוטובוס לעיירה של שייקספיר.

מסתבר שאחרי שלושה ימים מלאי שמש, חייב היה לבוא הגשם והיום הוא ירד כל היום.

אז עשינו סיור שטפטף מעט, סיור קצר, עברנו בכל המקומות בהם שייקספיר נולד, גדל ולמד. Smileys

נהננו מקצת זמן חופשי בעיירה, חלקנו אפילו קנה מחק בצורת שייקספיר ועוד מזכרות למיניהן...

חזרנו היישר לארוחת הצהריים ולשיעורים.Smileys

אחרי השיעורים ישבנו קצת במחשבים ואחרי ארוחת הערב, ממש עכשיו, חגגנו ללולי שלנו יומולדת 16.Smileys

אכלנו עוגה, ממתקים ועוד שטויות למיניהן, ועכשיו הילדים כבר נהנים במסיבה... Smileys

מחר זה היום האחרון החופשי בקמפוס וממש ההתארגנות האחרונה לקראת הסוף....

הילדים די מכחישים, כפי שכבר ציינתי למעלה, את העובדה שחוזרים, והעלאת נושא סגירת המזוודות לידם אסורה בהחלט!

אז כולנו נהנים, מתגעגעים ועוד רגע כבר בארץ.

לנו היה יום מעולה, מקווה שכך גם לכולם.