פולמר גריינג′ 11.7.2010

יומיים של טיולים..

שלום לכולם ! Smileys

דבר ראשון - אתמול לא כתבתי עדכון באתר בגלל בעיות באינטרנט. אז אספר לכם כאן את כל החוויות שעברנו ביומיים האחרונים...

אתמול אחרי נסיעה של שעה באוטובוס מאורגן הגענו לאוקספורד - עיר האוניברסיטה !
היה לנו סיור רגלי מודרך ברחבי העיר עם המדריכה איזבל.

היא סיפרה לילדים על ההיסטוריה של המקום דרך סיפורים מרתקים , גילינו המון דברים חדשים וכל סיפור העומד מאחורי כל מבנה עוצר נשימה !

נכנסנו לקולג המפורסם "כנסיית קריסט" ששימש כאתר הצילומים של הסרטים של הארי פוטר !! סיירנו בתוך מבנה הקולג העצום והילדים התלהבו לזהות את המקום וצילמו בלי סוף !

אחרי הארי פוטר המשכנו בסיור הרגלי עד שהגענו לרחוב הראשי של הקניות! הילדים קיבלו מלא זמן חופשי וצפינו במופעי רחוב ביניהם מופע אש מרהיב !

חזרנו למחנה ישר למסיבת דיסקו עם מוסיקת עולם...

היום נסענו לתורפ פארק - לונה פארק ענק מלא ברכבות הרים, מתקנים מתנפחים ודוכנים..
הילדים נהנו מיום שלם של אטרקציות וזכו במלא פרסים !

חזרנו למחנה לארוחת ערב ואח"כ כל אחד בחר בפעילות שמתאימה לו - כדורגל או סרט !

מחר חוזרים ללמוד אחרי יומיים של טיולים וכיף..