• הסוכריה של EF

• מרכז: קיימברידג′ קלייר קולג'
  • יצאתי בקיץ: 2014

ליאורה ברסוקוב

וואו.. מאיפה להתחיל?זו בהחלט ...

מיכל בראנץ

היי אנייי מיכל והלכתי למחזור ...

שירז בן חמו  (שירז)

היי   אני שירז וטסתי ...

גיל גוטליב  (גילגוטליב)

לפני כמה ימים חזרתי מהסאמר ...

אופק סורני

שלוום אני אופק בת 15 והייתי ...

עמית גלבוע

היי.. אני עמית והייתי במחזור ...

וואו.. מאיפה להתחיל?
זו בהחלט הייתה חוויה שלא אשכח בחיים.

קוראים לי ליאורה, אני בת 14 ויצאתי למחזור הראשון של קיימברידג' קלייר קולג' בשנת 2014.

הכל התחיל כמה חודשים לפני הקיץ, כשהחלטתי שאני רוצה לטוס לסאמרסקול...
הייתי אמורה לטוס עם חברה אך אחרי שנרשמתי גיליתי שהיא לא יכולה..
האופציה שלי הייתה או לטוס לבד לאנגליה או לבטל את התוכנית של הסאמרסקול ולא לטוס בכלל
חשבתי על זה הרבה זמן ולסוף הגעתי להחלטה לטוס לבד (החלטה שבחיים לא אוכל להגיד שאני מתחרטת עלייה!)
הייתי ממש לחוצה ופחדתי שאני לא אתחבר לשאר הילדים מישראל.. או משאר המדינות.

ואז.. הגיע יום המפגש.
הכרנו אחד את השני, הרוב כבר הכירו מקבוצה בוואטסאפ שהם פתחו עוד בינואר
(כשאני עוד לא חשבתי בכלל על לטוס לסאמרסקול)
ושם מצאתי את שותפתי היקרה לחדרSmileys  (שבהמשך גיליתי שהיא קצת משוגעת, אבל זה בסדר כי גם אני)

אני עוד זוכרת איך ישבנו כולנו על הדשא ואמרנו איזו גלידה אנחנו אוהבים.. אני אמרתי דרדסים Smileys

ואז הגיע ליל הטיסה, נפגשנו בשדה התעופה והכל עבר טוב.. תקתקנו הכל ואחרי קצת קניות בדיוטי פרי היינו כבר

על המטוס.
ישבתי ליד שתי הבנות שבמשך השבועיים הללו הכי התחברתי אליהן :*
הטיסה עברה חלק - צחקנו, ישנו ואכלנו (הכי כיף)
כשיצאנו מהמטוס היה ממש קרר! (ואתם הייתם בארץ ונזלתם כמו שלגון)
פגשנו את אחד המדריכים בשדה התעופה והמשנו איתו לאוטובוס (ושם כל הישראלים התחילו להציק לו ולחפור לו

-בקיצור, היה מצחיק!)
הגענו לקיימברידג' וירד גשם..
אבל אני אוהבת גשם וקור, אז נהנתי מכל רגע Smileys
עשינו פעולות גיבוש עם אנשים ממדינות שונות (אורגוואי, ברזיל וכו') והתחלנו להפנים שאנחנו הולכים
לראות אותם עכשיו כל יום במשך שבועיים...Smileys

סתםם הם היו ממש חמודים ורובם אפילו ביישניםSmileys
הלכנו לארוחת הערב הראשונה (דרך אגב, האוכל היה 'מגעיל' בעיניי מרבית הילדים אבל נקווה שישפרו את זה עד הפעם הבאה)
לאחר ארוחת הערב חזרנו למגורים (שהיו ממש יפים עם כרטיסים מגנטיים כאלה ממש כמו בבתי מלון!!)
הלכנו לישון סוף סוף אחרי יום ארוך ומתיש אבל מהנה.. מצפים למבחן הגדול שהיה למחרת..

ביום השני, היה את המבחן Smileys
והוא ממש לא היה מסובך וקשה כמו שחשבנו שהוא יהיה! חלק אחד במבחן היה בע"פ (האזנה) והחלק השני היה בכתב.
אחרי המבחן וארוחת הצהריים, יצאנו לסיור בעיר עם המדריכים החמודים! קיימברידג' היא עיר מדהימה ולא חסר פה מה לצלם ואיפה לקנות ;)
אה, וכבר אמרתי שכשהגענו למגורים חילקנו לכל אחד סיסמת ווי-פיי אישית? ;) (קיימברידג' הוא בהחלט המרכז הטוב ביותר!!!)
לאחר מכן, הייתה מסיבת פתיחה! כן כן, התגנדרנו ויצאנו ל'הקפיץ את הרחבה' כמו שרק ישראלים יודעים לעשות!
אז כשכבר היינו שוב במגורים, קיבלנו את השיבוצים לכיתות.. כולם היו לחוצים ולא ידעו איפה זה מה ומי זה מי..
וככה, מבולבלים הלכנו לנו לישון :)

ביום השלישי, היו לנו סוף סוף שיעורים.. כל אחד הכיר את מי שבכיתתו ואת המורה הבריטי שלו

(המורים הבריטים היו ממש מדהימים!).
הייתה גם מסיבת קריוקי.. אבל השירים שם היו ממש שקטים ועצובים אז הלכנו סתם להכיר ילדים חדשים!

ביום הרביעי, היו לנו פעילויות ושיעורים, וגם זמן פנוי בעיר! (הדבר האהוב עלינו, מן הסתם Smileys)

ובערב כל הבנות פתחו שולחן לקים וברור שהיה כיף Smileys

ביום החמישי, פעילויות ושיעורים - ממש נהיה כבר שגרה אבל לא מאלה המשעממות :)
כמו כן, הלכנו לג'יזס גרין פארק שהוא פארק ענקי וירוק ושיחקנו משחקי כדור וכו'.
שוב הייתה מסיבה, אבל הפעם האנשים ממדינות אחרות זרמו קצת יותר!

ביום השישי, היו פעיולויות ושיעורים כרגיל - אבל.. בערב לבשנו בגדי שבת לבנים ויצאנו לבית חב"ד

(שהוא ממש קרוב לאיפה ששהינו).
עשינו שם קידוש ואכלנו חלה.. זה גרם לנו להתגעגע לבית עוד יותר :(

ביום השביעי והקדוש, יצאו ללונה פארק!! היה ממש כיף! ובערב עשינו כביסה.. או לפחות ניסינו D:

ביום השמיני, יצאנו ללונדון! היינו בעין של לונדון והנוף היה מרהיב! אחרי זה גם נשנשנו קצת בסטארבאקס ויצאנו למוזיאון
מדאם טוסו - בובות השעווה היו כל כך אמיתיות שלרגע חשבתי שאדם שעמד שם ללא נוע הוא ג'סטין טימברלייק (בושות)
חזרנו לקיימברידג' וראינו שבאו מלא ילדים חדשים! ככה המשכנו ליום הבא..

ביום התשיעי, חזרנו שגרה ואפילו הפתיעו אותנו עם צמר גפן מתוק!

ביום העשירי, יצאנו לקניות בפרימרק - רשת חנויות ענק של בגדים ואביזרי אופנה במחירים ממש זולים ומגוון ענקי.
למדנו בקבוצות חדשות (חלק עם מורים שונים) וחגגנו יום הולדת לאחד הילדים מהקבוצה עם עוגה והכל!

ביום האחד עשר, נסענו למחזמר ממש יפה! קשה להאמין שהוא היה בלייב!Smileys
בערב יצאנו לעיר כדי לנשנש משהו כי פספנו את ארוחת הערב.

ביום השניים עשר, היה את המבחן המסכם שקבע את הרמה הסופית שרשמו בתעודה שלנו!Smileys

ביום השלושה עשר, נפרדנו מכל המורים כי זה היה יום הלימודים האחרון Smileys
עשינו קצת שופינג, והלכנו בערב לבית חב"ד - רק שהפעם, הצטרפנו גם לארוחת הערב! היה שניצל וזה בכלל הציף אותנו בגעגועים!

ביום האחרון, עשינו סיור ברחבת ביג בן, ברחבת בקינגהאם, כיכר טרפלגר וגם שכונת קובנט גארדן

שבה עשינו קניות Smileys
חזרנו לחדרים כדי לארוז את המזוודות - והדברים פשוט לא נכנסנו! כנראה שקנינו קצת יותר מדי Smileys
נפרדנו מכולם אפילו שלא רצינו ויצאנו לשדה התעופה - שבו בזבזנו את כל הפאונדים שלנו ;)

זה היה אחד הטיולים הטובים ביותר שיצא לי להיות בהם ואני אשמח לצאת עוד פעם לסאמרסקול!

ממליצה בחום לב במיוחד על קיימברידג' קלייר קולג'.. וחשוב לציין שEF פשוט מדהימים! (המדריכים)
ואני רוצה להודות לנועה המדריכה שליוותה אותנו לאורך כל הדרך גם ברגעים הקשים - תודה לך על הכל! ויפה שהצלחת לשרוד איתנו שבועיים שלמים 3> ;)