טלי

• מרכז: רויאל סקול

טלי שולמן  (טלי)

חוויה שלי ברויאל סקול הייתה ...

נטע ליבשיץ  (נטע ליבשיץ)

סאמר סקול 2014!!!!  אני ...

איילת רם  (איילת)

השנה יצאתי לסאמר סקול ברויאל ...

דניאל שבצ'וק

סאמר סקול,רויאל סקול,2014 ...

מעין מדר

מרכז רויאל סקול 2014 (=   זאת ...

שלי גליק

הקיץ שלי ברויאל סקול היה הקיץ ...

חוויה שלי ברויאל סקול הייתה מדהימה. Smileys

בהתחלה הגענו והיינו קבוצה לא מגובשת אבל מהר מאוד התחברנו.
עברנו המון ביחד, צחקנו, הצטלמנו וכמובן עשינו הרבה שופינג.

המקום אליו הגענו היה מדהים, בהתחלה עשינו מבחן לחלוקת הכיתות.

למזלי הייתי בכיתה עם החברה כהי טובה שלי שהגיעה איתי. ביום השני כבר הכרנו מלא אנשים חדשים והתחברנו אליהם. Smileys

הכרנו קבוצה אחת מדהימה של כמה צרפתים, צחקנו, נהננו ובילנו המון זמן ביחד. הפעילויות בבוקר הכניסו אותנו קצת לכושר אבל הכי נהנתי מהטיולים.

אחד  מהטיולים היה למחזר "wiked" ולמרות שהוא היה באנגלית רוב הילדים נהנו מאוד. בנוסף הלכנו לביקור במוזיאון "מדם טוסו" שם הצטלמנו המון.

הטיול שהכי אהבתי היה לקניון הכי גדול באירופה. הוא כל כך ענקי שאפילו שהיו לנו שם 5 וחצי שעות לא הספרנו לעבור שליש ממנו. למרות זאת עשינו שופינג מטורף וקנינו המון. ביום האחרון טיילנו בלונדון.

עלינו על הגלגל הענק והנוף היה ממש יפה. הצטלמנו גם לייד הביג בן ושטנו בנהר אבל בסוף היום כבר נסענו לשדה תעופה.

זה היה הקיץ הכי טוב שאפשר לתאר, למרות האוכל הלא טעים, השעון שמצלצל כל 15 דקות ושינויי מזג האויר כל 5 דקות נהנו מאוד.

את האנשים המדהימים שהכרנו שם אני בחיים לא ישכח, מזל שיש תמונות שתמיד יזכירו לי את הקיץ הכי טוב שהיה לי.