קורל

קורל רוזנטל  (קורל)

עוד בלילה לפני הטיסה ...

ענבל קלמן  (ענבל קלמן)

היי כולם :) חשבתי על מה לספר ...

אוראל כהן  (אוראלי)

WOW אני לא יודעת איך לרשום ...

חליל כרואן  (khalil)

היי רואים לי חליל ואני באמת ...

נועם בן בנימין  (נועם)

בהתחלה לא רציתי ללכת לסאמר ...

ירדן שטיינר  (ירדן שטיינר)

זה היה הפעם הראשונה שלי בסמאר ...

עוד בלילה לפני הטיסה התחלתי להרגיש פרפרים, הבנתי שאני כבר חייבת לפגוש את כולם ולהגיע לאנגליה. שמעתי המון סיפורים מחברים שטסו לסאמר סקול, אבל ידעתי שכל אחד עובר את החוויה הזו בצורה שונה, אז כבר ציפיתי לראות איך אני ארגיש, מה אעשה ואם יהיה לי כיף. Smileys

בכל דקה שהתקרבנו לשדה התעופה דפיקות הלב שלי התחזקו, לא הצלחתי להוריד את החיוך מהפנים, למרות העייפות.

כשהגענו פגשתי את הדס ולי, שנתנו לי סרט למזוודה וכרטיס חירום. פגשתי את עפרי (חברה שלי מהצפון, טסנו יחד) וחיכינו יחד.

אחרי הפרידה מההורים, שבצורה מפתיעה עברה לי חלק, התחלנו להתקדם אל בדיקות הביטחון. העבירו אותנו די מהר, וזה היה ממש טוב.

אחרי מלא קניות של שוקולדים בדיוטי פרי, עלינו למטוס. הטיסה עברה בסדר . Smileys

כשנחתנו באנגליה מיד הרגשנו את הקור והשוני במזג האוויר.
אני כמובן התרגשתי מאוד, אני ועפרי לקחנו את המזוודות והלכנו לחכות עם
שאר הקבוצה.

לאחר מכן נסענו לאיסטבורן. הנסיעה הייתה בעיקר השלמת שעות שינה והתלהבות מהנוף האנגלי. (בעיקר מכל שלט.)

כשהגענו לאיסטבורן ולקולג', הלכנו לאכול ארוחת צהריים. כל מי שאני מכירה והיה בסאמר סקול אמר לי שהאוכל ממש לא טעים, אבל להפתעתי הוא היה בסדר גמור, אז הייתי מרוצה.

אני ועפרי ליד הקפיטריה ואולם הספורט:

אחר כך קיבלנו את החדרים שלנו. כל שש בנות (או בנים) קיבלו דירה, שיש בה שישה חדרים ומטבח. החדרים היו ממש יפים !!  מיד פרקנו את המזוודות לארונות.

בימים הראשונים היה לי קצת קשה, התגעגעתי והרגשתי קצת חסרת ביטחון להתחבר לאנשים מהארץ ובעיקר מחו"ל. עם הזמן הבנתי שכולם פתוחים ונחמדים, שכולם מוכנים להכיר אנשים חדשים, וזה העלה לי את הביטחון, התחלתי להיות אני ושכחתי מכל הדברים שהפריעו לי בימים הראשונים.

הפעילויות (גם של המדריכות הישראליות וגם של המדריכים הבריטים) היו ממש כיפיות, למדנו להכיר אחד את השני בתוך הקבוצה וגם אנשים מארצות אחרות.

אני, עפרי ועוד כמה בנות אוטומטית התחברנו לספרדיות, שהיו ממש חמודות. התחברנו גם לאנשים מאוקראינה ורוסיה.

השיעורים בשבוע הראשון היו טיפה קשים, אבל לאט לאט התחלתי להבין הכל ולהצליח.

בטיול הראשון שלנו ללונדון היה מדהים !
ראינו את הביג בן ואת הארמון של המלכה, היה כלכך יפה! אני ממש אוהבת את לונדון, אז זה ריגש אותי אפילו יותר.

ראינו את הבמה שעליה יופיעו האומנים בטקס סגירת האולימפיאדה, זה היה ממש מגניב. Smileys

הביג בן:

ביג בן

בטיול שלנו לאיסטבורן (שדרך אגב נמצאת על הים, שזה ממש מגניב), ראינו את המצעד האולימפי ואת הלפיד האולימפי !! Smileys

במצעד:

אני ועפרי בחוף הים:

היו ימים שבהם היו פעילויות ספורט כמו טניס, כדורסל ועוד. זה גם היה ממש כיף !

טניס:

בטיול השני שלנו ללונדון נסענו ברכבת, זה היה ממש מגניב כי הרכבות באנגליה שונות מהרכבות כאן. בתוך לונדון נסענו באוטובוס קומותיים, תמיד רציתי לעשות את זה!

באותו היום ראינו מחזמר - We Will Rock You. הוא היה מדהים!! ממש אהבתי את הריקודים, התפאורה, השירים (שהיו של הלהקה קווין) ואת הסיפור. אם תגיעו לאנגליה ותצטרכו לבחור מחזמר, זה האחד !

כל הקבוצה בתחנת הרכבת בלונדון:

הטיול האחרון שלנו היה לבאטל, שהיה שם קרב של האנגלים. המקום היה מאוד יפה ונהניתי מאוד.

עפרי, ליאת, שיר ודיאן בבאטל:

בערב האחרון קיבלנו תעודות ונפרדנו מהמדריכים, הקבוצה וכל שאר הילדים מחו"ל. היה קצת קשה לעזוב מקום שהיה הבית שלי לשבועיים שלמים, אבל אני הבטחתי לעצמי שאזכור כל דבר שחוויתי במהלכם, וכמובן שאחזור בשנה הבאה!

התעודה שלי:

אז איך מסכמים חוויה כזאת ??

היה מדהים, באמת. כל ההתחלות קשות, ולמדתי את זה בסאמר סקול, אבל לאט לאט מבינים שהכל לא כלכך נורא, ושכיף ללמוד דברים חדשים ולהכיר אנשים חדשים. כל דבר בסאמר סקול הוא משהו שחובה לזכור, כי אלה החוויות שנשמור כל החיים.

אני נהניתי ברמות מטורפות, אני לא יכולה לחכות כבר לטוס לסאמר סקול עם קמפוס שנה הבאה ! Smileys