עומר :)

• מרכז: ליטל קנדה
  • יצאתי בקיץ: 2011

עומר גולן  (עומר :))

היי!קוראים לי עומר גולן אני  ...

עמית אלקבץ  (עמית אקבץ)

שלום קוראים לי עמית אלקבץ ...

אסתר מלק  (אסתרוש (:)

קוראים לי אסתר מלק ,בת 13 ...

דניאל ניניו  (דניאל)

היייי :)       ...

ריף שקורי  (ריפווש (:)

היי D":אני ריף ונסעתי השנה ...

רותם כשדי  (רותם כשדי)

היי קוראים רותם כשדי ואני ...
היי!
קוראים לי עומר גולן אני  עולה לכיתה ט′, מתל אביב, ונסעתי לליטל קנדה 2011.

לפני כמה חודשיים חברה שלי הציעה לי ליסוע לסאמר סקול, בהתחלה לא רציתי ואחרי שהיא כמה שיכנועים התחילו השיכנועים אצל ההורים, אצלי זה לא היה קשה במיוחד.
ואז היינו צריכות לבחור מרכז ליסוע אליו הסתכלנו בחברות שונות והרבה מרכזים, ואז הגענו לאתר של קמפוס וראינו את מרכז ליטל קנדה ויש אמרנו שאותו אנחנו רוצות.

התחלנו להסתכל על כל הסרטונים ועל כל הסיפורים משנים קודמות.

הגיע היום של הטיסה לא הצלחתי לישון. לקחתי את המזוודות אספתי את חברה שלי ותוך רבע שעה בערך הגענו לשדה התעופה. הגענו פגשנו את איילת המדריכה, והלכנו לבנות שהכרנו לפני בפייסבוק הצטלמנו קצת דיברנו קצת ואז היה צריך ללכת נפרדנו והלכנו. אחרי טיסה של כמה שעות נחתנו בלונדון. נסענו שעה ו 45 דקות ונסענו במעברות 20 דקות והגענו לאי, פגשנו את ג′ו, בריאן ועוד כמה מדריכים עשו לנו סיור והלכנו לעשות את המבחן רמה.

אחרי היום הראשון התחלנו ללמוד ולעשות את כל הפעילויות המדהימות (אומגה, מטריקס, טרקטורונים, all borad, קאיקיים, קאנו ועוד מלא דברים !!!)
ואז גם התחלנו ללמוד היה קצת משעמם בשיעורים אבל לא נורא....
ובערב יש פעילות ערב שיכול להיות דיסקו, סרט, קזינו, תחוריות ספורט ועוד דברים....

יש גם ימי טיול שלומדים ואז הולכים לטיול והפוך (היינו בטירה, ניו פורט, לונה פארק ועוד מקומות...).

ביום שישי נסענו ללונדון בערב ראינו מאמה מיה היה כל כך כיף !! ובבוקר ראינו את שאר הילדים ב סאמר סקול !!!! והיה ממש כיף !!!!!

היו לנו מדריכים ממש נחמדים במרכז: אלן, בריאן, ג′ו והמורות: מרי ומריה.

מי שנוסע לליטל קנדה כדאי שילמד צרפתית כי יש שם מלא צרפתים !!!!
היה גם מספרד, רוסיה, גרמניה, איטליה ושוויץ.

בפעילויות היה ממש כיף !!!! הלימודים היו בסדר, האוכל היה טוב, המדריכים נחמדים !
ואיילת שהייתה מדריכה מדהימה !!!!!!! למרות שהקבוצה שלנו הייתה קשה עדין ניסית לעזור לכולם ולהיות נחמדה !!!!!! אני מקווה שאם אני אסע בשנים הבאות תיהי המדריכה שלי !!!!!!!

אני ממליצה לכול מי שלא בטוח לנסוע תיסעו !!!!!! אתם תהנו !!!!!!!!!!!!!!!!

אני מקווה ליסוע גם שנה הבאה !!!!!!!!!!!