Rozi

• מרכז: איסטבורן
  • יצאתי בקיץ: 2011

טל רוזן  (Rozi)

-פרולוג:*שעון מעורר מצלצל*- ...

למיס אבלאסי  (בובה = ))

אז ככה... זה התחיל מנקודת ...

ליבר בלילתי  (ליבי :))

′ ליברי..בוקר טוב, קומי. ...

בר דהאן  (טבריה :P)

לפני שאני מתחיל אני רוצה לסגור ...

שיר אבימור  (shiravimor)

איך בכלל מתחילים לתאר חוויה ...

מאי וייס  (בלונדה)

אוקיי אז ככה, קוראים לי מאי ...
-פרולוג:
*שעון מעורר מצלצל*- השעה היא 5:30 בבוקר. "אמא! קומי..צריך לזוז לשדה תעופה!"

רצה לחדר, מארגנת את כל הדברים הבסיסיים שנותר לארוז, מנתקת את מחליק השיער מהחשמל ורצה לעבר דלת הבית...
"אני טסה לאנגליה. למקום שבו חלמתי לטוס מאז כיתה ז′". המחשבה הזו הרהרה לי בראש חודשיים ימים!

אמא שלי ואני יצאנו לדרך. הגענו לשדה תעופה ושם חיכתה הקבוצה הכי מדהימה בעולם ביחד עם שני המדריכים הכי מקסימים שיש-עמית וגל! אחרי שעברנו את כל הבדיקות הביטחוניות (המזוודה שלי שקלה כולה 17 קילו!) וסיבוב קטלני בדיוטי פרי עלינו למטוס לטיסה של 5 שעות!

-המסע מתחיל
הגענו לאנגליה! האנדרנלין התחרפן בטירוף והתרגשנו כולנו..מזג האוויר היה קריר וזה הקל על כולנו! נסענו באוטובוס 3 שעות והגענו לאיסטבורן המדהימה שפוכים ורעבים.

אחרי הארוחה הראשונה ביותר באנגליה התחלקנו לחדרים!!! FLAT מספר 16 שליטה!

הימים עברו בכיף גדול, הפעילויות נעשו יותר ויותר כיפיות והאווירה האירופאית-בריטית הייתה מושלמת! בין החוויות הכי גדולות היו הטיולים הכוללים את הנופים, ההליכות עם החברים ברחובות איסטבורן, הבריזות מכיוון החוף המדהים עם האבנים החלקות במקום החול עם המים הקפואים של האוקיינוס האטלנטי ובין החוויות הכי גדולות זו ההיכרות עם אנשים חדשים-מהקבוצה ומחו"ל- האיטלקים, האוקראיינים, הרוסיים וכו′-כולנו באנו למקום הזה כדי להנות, ללמוד ולהיפתח בפני כולם.

(שכחתי להזכיר את העובדה שביום הטיסה מלאו לי 18 קיצים! החברים הכינו לי כתר ושרו לי היומיומולדת בפומבי והיה פשוט מדהים-היומולדת הכי טוב שהיה לי בחיים עם החברים הכי טובים שביניהם ליאור ברס, נדב פרלמן, ענבר פלאור, ליבר בלילתי וחן יפת! אוהבת אתכם! 3>)

בחזרה לנושא-
-השיעורים: היו מלאי תוכן, יצירתיים, מפעילים וכיפיים כך שלא שיעמם ולא היה חסר אנגלית כלל- אמרו אפילו שאם נוציא מילה שהיא לא בשפה האנגלית ישר יורידו אותנו לרמה נמוכה יותר(מאחר והייתי בכיתה עם הרמה הגבוהה ביותר *מנסה לשמור על צניעות ^^"*).
-האוכל: היה סבבה לגמרי! מתרגלים אליו מהר מאוד ואף משתוקקים לארוחות!! אוקיי, הגזמתי, אבל אכן אני מתגעגעת לסדר הזה של השעות הקבועות של האוכל כי כשחזרתי לארץ אכלתי כל שעה וחצי. וזה לא טוב XD
-המרכז: היה מדהים ביופיו! היתרונות הבולטים ביותר היו הביטחון, האווירה, הסדר והנוחות! החדרים אולם קטנים יחסית אך נוחים ושקטים מאוד! בהחלט אפשר להרגיש בבית במקום הזה! מניסיון! ;)
-המדריכים: מדהימים מדהימים מדהימים אחד אחד! ג′ייק, רייבן, פיל, טים, אואן, לי ועוד אחרים-מצחיקים, זורמים, יודעים לעשות כיף ויודעים לעשות את העבודה שלהם כמו שצריך!
-הפעילויות: מלאות גיבוש וכיף, בעיקר פעילויות הערב והמסיבות! ההרקדות, תחרות הכישרונות, ההפעלות מלאות האנרגיה ביחד עם השעות ספורט פשוט מלאי כיף!!!
-העיר עצמה: מדהימה ובעלת אישיות משלה! הרחובות השקטים, האנשים הטובים, האווירה ה"קצת זקנה" אבל מגניבה! וההרגלים המוזרים של האנשים ללכת לישון ולכבות את כל העיר ב-10 בלילה..XD

-חוויות נוספות:
נהגנו לצאת למגרש הגולף הסמוך למרכז, מגרש גולף ענקיייי עם דשא נעים לרגליים(וקפוא לרגליים!), שם שיחקנו את המשחק שגל המדריכה לימדה אותנו על הצוק של איסטבורן, המשחק שבו אין מצב שלא נתפס לי שריר התאומים(לפרטים על המשחק שלחו לי מייל XD) כשלושה אנשים מהקבוצה כולל אני חגגנו יומולדת מחוץ לארץ, על שלי סיפרתי..2 אנשים שחגגו היו נחום וליאור..לשניהם עשינו מסיבת הפתעה וזה תרם מאוד לגיבוש של כולנו! אפילו ליאור ואני ברחנו מהמרכז כדי ללכת לאחד מבתי הקפה של איסטבורן לחוות את האווירה הבריטית לעומק והיה פשוט כיף!

-מסקנות וסיכום:
את הטיול הזה אני בחיים לא אשכח. למדתי כל כך הרבה דברים: להיפתח, לדבר, להיות יותר עצמאית, להגביר את הביטחון העצמי שלי, להתחבר, להתרגש ולצחוק, להכיר אנשים חדשים מכל העולם ובראש ובראשונה-להנות מהחיים!
את הקבוצה שלי אני לא אשכח-אנשים מקסימים שאיתם גרתי שבועיים שלמים באנגליה המדהימה, התגבשנו ואהבנו ואוהבים עדיין אחד את השני.Smileys

-וסתם עוד רגע של חפירה:Smileys
הלוואי שהייתי צעירה יותר ושהייתי יכולה להגיד ששנה הבאה אצא שוב אבל זה לא הולך לקרות כי שנה הבאה צבא..אבל דבר אחד אני אזכור-וזהו הטיול הזה- בחיים לא אשכח אותו! חוויה של פעם בחיים(אולי כמה פעמים אם אתה מחליט לנסוע כעבור שנה שוב ^^).

SUMMERSCHOOL, EASTBOURNE 2011 FTW!