עדיה :)

• יצאתי בקיץ: 2010

עדיה רוסנסקי  (עדיה :))

שלום :)   קוראים לי ...

נופר בוזגלו  (נופר בוזגלו)

אז ככה . . . . .   זה ...

יעל טל  (יעלי:))

איך אפשר להתחיל ?קודם ...

בר גבסו  (בר גבסו)

היי כולם :]   כמו ...

רויטל דנין  (רויטל D:)

טוב אז זאת הייתה הפעם הראשונה ...

אלה פורטנוב  (אלה (:)

השבועיים האלה היו השבועיים ...

שלום :)

קוראים לי עדיה ואני יצאתי לקימבריג מחזור 1..

יום לפני שיצאנו לסאמרסקול הרגשתי שאני לא רוצה לצאת, כי לא בא לי לעזוב את כל החברים והמשפחה לשבועיים שלמים  ובלית ברירה יצאתי לסאמר סקול אבל באתי בגישה טובה שאני יהנה ולא לבוא מבואסת...כי כבר נרשמתי ואין מה לעשות.

הייתי צריכה לחשוב על זה קודם.. ביום הראשון אחרי שנחתנו באנגליה וקיבלנו את החדרים המצב רוח שלי השתפר מאוד !

בלילה לפני שהלכתי לישון חשבתי לעצמי איזה יום כיפי היה לי היום,

למרות שלא עשינו כלום כי רק הגענו לקלייר קולג..אבל כבר אז הבנתי כמה אני הולכת להנות,

ביום השני עשו לנו מבחן התאמה כל אחד שובץ בהקבצה שהוא מתאים לה לפי הרמת ידע שלו באנגלית, וביום השלישי כבר התחלנו ללמוד ולהיות בפעילויות :) בלי ששמתי לב עבר כבר שבוע...

הימים עברו כל כך מהר, הרגשתי שרק לפני שניה התעוררתי ואכלתי ארוחת בוקר וכבר הגיע הזמן לעשות מורל ישראלי כמו שרק אנחנו יודעים ולישון.

בין כל הפעילויות והלימודים גם היה לנו זמן חופשי וזה היה כל כך כיף !!

כל יום בין 4-8 הולכים למרכז המסחרי שנמצא כמה דקות הליכה מהקלייר קולג לבד בלי המדריכים לעשות קניות ולאכול או מה שבא לנו !!!

וגם איכשהו בין כל הלימודים והפעילויות והזמן קניות היה לנו כמה ימים של טיולים היינו במאדם טוסו, במחזמר גריז, באוקספורד, בעילי ובעוד טיולים...

החוויה הזאת פשוט עברה בשניה...

ביום האחרון אף אחד לא רצה ללכת הביתה, אף אחד לא הרגיש שזהו מיצינו כבר את החוויה הזאת והגיע הזמן ללכת הביתה כולם רצו להישאר !!

ובצדק היה כל כך כיף שפשוט אין מספיק מילים שיתארו את גודל החוויה הזאת !!!