טל

• מרכז: שיפלייק
  • יצאתי בקיץ: 2023

טל מרום

שלום קוראים לי טל והשנה יצאתי ...

איילה גבריאלי

היי אז אני איילה ואני בת 13, ...

עדי סימן טוב

היוש אני עדי סימן טוב ואני ...

איתי-אלחנן קאיקוב

אני איתי בן 13 ובקיץ האחרון ...

ירין בוכובזא

שלום אני ירין והייתי בסאמר ...

רומי רודניצקי

בחרתי לספר על החוויה שלי בסאמר ...
שלום קוראים לי טל והשנה יצאתי לסאמר סקול במרכז שיפלייק.

התחלנו את המסע בשדה התעופה ובהתחלה מאוד חששתי שלא אצליח להתחבר לאף אחד אבל בכל זאת התחלתי לדבר עם הילדים ולהכיר אותם. עד שעלינו למטוס כבר התחברתי לכמה ילדים והרגשתי שייכת לקבוצה.

שהגענו ללונדון אני מאוד התרגשתי כי זאת היתה הפעם הראשונה שלי שאני טסה לבד.
לאחר האסיפת מזוודות עלינו על האוטובוס ונסענו למרכז, כשהגענו לאזור הקולג׳ אני מאוד התלהבתי מהסגנון של המקום כיוון שזה לא היה סגנון שאני רגילה אליו הכל היה נראה ממש כאלו זה סרט.

הגענו למרכז ומאוד שמחתי כי הוא נראה הרבה יותר יפה במציאות מאשר בתמונות. איך שירדנו מהאוטובוס ראינו ילדים ממקומות אחרים בעולם והתחלנו לדבר איתם.

אחרי שעשינו סיור במקום קיבלנו את החדרים שלנו והתחלנו לפרוק את המזוודות ולהתארגן לפעילות ערב.
בפיעילות ערב יצא לנו להכיר אחד את השני יותר וכבר הקבוצה התחילה להתגבש.

ככה עבר עלי היום הראשון במרכז שיפלייק ואחרי שבועיים במרכז אני יכולה להגיד שזו היתה חוויה מדהימה ומעצימה וביום האחרון היה לי מאוד מאוד קשה להיפרד מהמרכז.