איתן

• מרכז: שיפלייק
  • יצאתי בקיץ: 2023

איתן סעד

היי אני איתן סעד אני בן 14 ...

דניאל פוליסשוק

היי לכולם, אני דניאל ואני ...

מוריה אדלר

הייאני מוריה אדלר בת 13 וחצי ...

ג'סיקה גילמן

היי אני ג׳סיקה גילמן אני בת ...

עדי ברנס

היי קוראים לי עדי ברנס אני בת 13  בשני ליולי יצאתי עם חברה שלי לסאמר סקול (יהלי) שאגב נכנסו בפוקס כי נזכרנו מאוחר מידי, היה לי מלא חששות לגבי הנסיעה לסאמר סקול כמו מה אם אני לא אכיר חברים, או שלא אסתדר שם. חשוב לציין שזה היה הפעם הראשונה שלי שאני יוצאת לאנשהו להרבה זמן בלי ההורים שלי או מישהו מהמשפחה ועוד ללונדון!!. נחתנו בלונדון ככ התרגשתי כי זה היה הפעם הראשונה שלי בלונדון אי פעם. שהגענו למרכז היה שם ככ יפה!!! זה היה ניראה  כמו הארי פוטר. המזג האוויר היה כלכך והיה יורד גשם הרבה פעימים. אין מזגנים בחדרים, אבל היינו כל היום עם סווצארטים. סליחה אבל האוכל היה מזעזע אם אתם יוצאים לסאמר סקול וכדי לכם לצאת תביאו אוכל מהבית (חטיפים).  היה לנו מדריכים כלכך מושלמים!!!!! תאיר ותומר הפייב. הכרתי חברים חדשים שמאוד פחדתי שלא אכיר. היה שם חוויות שבאמת שאי אפשר לשחזר בלכתוב. גם את הריבים עם הצרפתים בשיעורים,וגם את הפיעליות הספורטיביות כל שלוש שעות עם המדריכים הבריטים. ושלא ...

הלל מינפק

היוש אז הייתי השנה בסאמר סקול ...

היי אני איתן סעד אני בן 14 והקיץ הלכתי לסאמר סקול בקולג׳ שיפלייק.
כשנרשמתי לסאמר סקול היו לי כמה מטרות - לשפר את האנגלית שלי, להכיר חברים חדשים ולפגוש אנשים מכל העולם.
אבל אחרי כמה ימים הבנתי שיש לי עוד מטרה, והיא למצוא את ההמבורגר הכי טעים שאני יכול.
אז במהלך השבועיים חיפשתי ואכלתי כמה המבורגרים והנה הדירוג שלהם:

ההמבורגר הראשון היה: The Original Gourmet Burger Co.
ההמבורגר היה גדול כך כשסיימתי אותו שבעתי אבל ההמבורגר היה יבש והיה חסר לו משהו. והוא הוא היה מאוד יקר, אז... 5.5/10

ההמבורגר השני היה: Burger king.
ההמבורגר שלקחתי לא עלה הרבה, הוא היה קטן ונחמד אבל לא משהו מיוחד 6/10

ההמבורגר השלישי היה: Five Guys.
זאת הייתה הפעם הראשונה שאכלתי שם וחיכיתי הרבה זמן לאכול ב״חמישה בחורים״ אבל ההמבורגר איכזב אותי ולא היה מה שציפיתי. אומנם האוכל הגיע מהר והיה יחסית זול אבל הם שמו יותר מידי מלפפונים חמוצים ולהמבורגר היה טעם חזק של חומץ ולכן הוא מקבל 5.2/10

ההמבורגר הרביעי היה: Mario's Burgers.
מחוץ למאדאם טוסו חיכה לי דוכן המבורגר. בהתחלה הסתכלתי על התמונות שהיו כדי לבחור את ההמבורגר שאוכל ואחר כך ניגשתי להזמין. למזלי, המוכר היה נחמד ומצחיק. ההמבורגר שהזמנתי הגיע מהר והיה מאוד זול. אבל מה שהפתיע אותי היה שההמבורגר נראה בדיוק כמו בתמונה. אחר כך טעמתי את ההמבורגר והלחמניות היו מאוד רכות והתוספות איזנו את הביס של הבשר והירקות בצורה מושלמת. בקיצור ההמבורגר היה טעים! 7.5/10

ההמבורגר החמישי היה: Tommi's Burger Joint Oxford.
ההמבורגר הזה היה במתחם המזון המהיר בקניון שבילינו בו באוקספורד. כבר שהגעתי ראיתי את כל התמונות, משפטים לחיים ופוסטרים וחשבתי לעצמי שזה יהיה מקום מגניב. חיכיתי קצת זמן בתור אבל זה היה שווה כי הצוות שם היה נחמד, המחיר היה נורמלי וההמבורגר הגיע תוך 12 דקות וזה היה ההמבורגר הכי טוב שאכלתי בשבועיים האלה הכל היה טוב! ובפעם הבאה שאהיה באנגליה אני בטוח אחזור לשם 9.5/10 Smileys

ההמבורגר השישי היה: Dirty Bone.
את ההמבורגר הזה גם אכלתי בקניון באוקספורד.
ציפתי להמבורגר איכותי וטעים שיהיה יותר טוב (כי הוא גם היה קצת יקר) אבל כשאכלתי את ההמבורגר הרגשתי שחסר לו משהו...
אחרי ההמבורגר הקודם שאכלתי כמובן שאי אפשר להשוות בינהם 7/10

ההמבורגר השביעי היה: The Comission.
זה היה ההמבורגר האחרון שאכלתי בטיול והוא היה בנמל התעופה.
כשהגעתי למסעדה מצאתי את עצמי במקום שנראה יוקרתי.
הצוות שם היה מאוד נחמד ועזר לי להזמין את ההמבורגר האחרון לטיול.
מחיר ההמבורגר היה טיפה יקר אבל לא משהו מוגזם.
ההמבורגר היה גדול ומשביע אבל היה לו טעם מאוד חזק של משהו שאני לא זוכר ולכן קיבל 7/10

לסיכום מאוד נהנתי בסאמר סקול ואני שמח שהייתה לי ההזדמנות להתגורר בקולג׳ אמיתי (גם אם זה היה רק לשבועיים).
אני גם שמח שיצא להשלים את המטרות שלי; הכרתי חברים חדשים בארץ ומכל העולם, אני מרגיש יותר ביטחון לדבר באנגלית והכי חשוב הספקתי לעשות מסע המבורגר.