איתי

• מרכז: רויאל סקול
  • יצאתי בקיץ: 2023

איתי עסיס

הלאו הימים שאני הכי זוכר: ...

רונה דרור

אני רונה דרור והייתי בסאמר ...

ליר רוזליס

קצת קשה לסכם שבועיים שכאלו ...

מרטין למברג

זה היה חוויה שלא אשכח. הכרתי ...

נטע גרנט שהם

באמת קשה לסכם שבועיים כאלה ...

נגה ברגר

החוויה הכי מטורפת שעברתי! בשבועיים ...

הלאו הימים שאני הכי זוכר:

היום הראשון
בלונדון היה מאוד מעייף בגלל שלא ישנתי כל הלילה ועמדנו בתורים אבל היום הראשון עדיין היה מאוד מרגש כי זה הפעם הראשונה שהייתי בלי ההורים במדינה האחרת. שגענו לR.H.S אני מאוד התרגשתי כי זה היה מקום חדש ומבנה עם כל כך הרבה הסטוריה ומבנה היסטורי בכללי. אחרי שהגענו עשו לנו סיור ובסיור הראו לנו את חדר האוכל את החדרים ועוד.

היום השני בלונדון היה כל כך מצחיק וכל כך כיף בגלל שהלכנו קיאקים. המרחק היה בערך עשרים דקות הליכה. שהגענו לקיאקים אני התרגשתי מאוד כי כמה שבועות לפני אני ואבא שלי בקיאקי והוא לימד אותי איך לשוט בקיאקים אז אני למדתי את מרטין (חבר שלי) וזה יה ל כך מצחיק כי הוא כל הזמן התבלבל וגם אני הפכתי לטרוריסט והתנגשתי [בסוף לא הצלחתי:( בסוף היה קיאק עם שלושה אנשים שלא ידעו לשוט בקיאק אז קשרנו אותם עלינו ואז גם הרם היה נגדנו וגם הרוח הייתה נגדנו אז היה מאוד קשה להגיע לחוף אבל בסוף הצלחנו. אחרי שחזרנו קיבלנו את ההקבצות שלנו בכיתה.

ביום השלישי נסענו לCambridge ואני נורא התרגשתי כי זה היה העיר הראשונה שנסענו עליה בלונדון וגם המקום הראשון שעשינו בוא שופינג שעשינו שופינג קניתי סוודר יפה ומקדונלס. שקניתי את המקדונלס חיבו אותי על מנה יותר זולה ובסוף שקבלתי את ההזמנה הלא נכונה אמרתי להם וקבלתי את המנה שלי בהנחה של פאנוד.

ביום הראשון של השבוע השני הלכנו ללונה פארק ואני בהתחלה פחדתי אבל בסוף עליתי על כמעט  כל המתקנים וזה היה ממש כיף. וגם גיליתי שיש ברד פנטה משהו מוזר אבל טעים.

ביום השלישי של השבוע הראשון זה היה היום האהוב עלי בכל הסאמר סקול והיום שהכי ציפיתי לו שהלכנו למוזיאון של הארי פוטר שנסענו להארי פוטר אני ככ התרגשתי כי אני מת על הארי פוטר ראיתי את כל הכסרטים וקראתי את כל הספרים. שהגענו להארי פוטר יש צלמתי הכל (צילמתי בטעות 90 תמונות) כי זה היה כל כך מדויק (אאני לא יודע איך להסביר את זה) ואז היה לנו את הסיור וברגע שנגמר הסיור איני ישר רצתי והתחלתי להסתכל על הכל ולקרוא וקניתי מלא דברים ולצערי זה נגמר:(.

אולי זה לא נשמע מצחיק אבל זה היה מצחיק בטרוף מקווה שאתם לא אנשים בחליפה ואשכרה תבינו עד כמה שזה היה מצחיק. ולפני זה היינו במוזאיון השאווה וזהו זאות הייתה החוויה שלי בסאמר סקול השבועיים הכי טובים/מצחיקים בחים שלי אני עומד לחזור עוד פעם ומקווה שאני וכל הקבוצה שלי תשמור על קשר יצאתי עם קבוצה מצחיקה בטרוף ומקווה שאהיה לנו מפגש גיבוש.