אלון

• מרכז: איסטבורן
  • יצאתי בקיץ: 2023

אלון אלמוג

"תשב, תשאף אויר, עצום ת'עיניים ...

הילה חדאד

טוב יאללה קודם כל אני אהיה ...

"תשב, תשאף אויר, עצום ת'עיניים הזמן חולף, ושום דבר לא יחזיר תקופות יפות פעמיים" (הראפר נומי)

עברו שלושה ימים מאז שחזרתי ואני עדיין קם בבוקר וחושב שאני שם.Smileys

אזזז איך זה התחיל: דיברתי עם ההורים שלי כמה חודשים לפני החופש הגדול ואמרתי להם שאני רוצה משהו מיוחד לפני י"ב ובדקתי מלא מקומות ובסוף בחרתי את קמפוס.

היום הגדוללל הגיע ואני מגיע לשדה תעופה ב5 בבוקר עם ההורים, ואז אני רואה את הקבוצה ונפרד מהם מהר. אומר שלום לכל הקבוצה וקולט שאני אהיה איתם שבועיים שלמים, יהל (המדריכה) מדברת איתי ואומרת שאני יהיה היום האחראי יום או בקיצור עוזר שלה שמחתי!

בטיסה ישבתי ליד החלון ולידי אברהם הגבר, בסה"כ הטיסה עברה ממש מהר.

הגענו למרכז, בדיוק בזמן לארוחת הערב ,מנהל המרכז קיבל את פנינו והסביר לנו על כל מיני דברים, יחד עם עוד אנשי צוות שעזרו לנו.

אני נותן לכם טעימה קטנה כי החוויה יותר חשובה אז אני לא אגלה לכם הכל.Smileys

בבוקר הראשון לא קמתי כמו שצריך , אפילו הבנים האחרים וזה היה מצחיק.

היה מבחן הקבצות ואחרי טיילנו לכיוון החוף של איסטבורן והיה מטורף.

בבוקר השני נפתח בארוחת בוקר טעימה שבסופה עלינו על האוטובוס והתחלנו את הנסיעה לברייטון!

הגענו לבאולינג והצלחתי אפילו לעשות סטרייק!!!

אחרי זה רצנו לאוטובוס כדי להספיק להגיע לליזר תג ושם היה פשוט מטורף פעם ראשונה שלי וזה היה מדהים.

בערב היה פעילות הכרות ושם הסתיים לו היום.

בהמשך השבוע נסענו להרים של איסטבורן, מאדאם טוסו ומחזמר. היינו שוב בברייטון הלכנו למקום של 360 מעלות ,היה מטורף לראות נוף מיוחד.

אז הסאמר סקול הזה לא היה כמו שתוכנן ביום השלישי גילינו שבמרכז נמצאים רק ילדים סינים בגילאי 10-12 וזה לא כמו שציפינו. אז ביום שבת עברנו למרכז חדש ,ומאותו יום קראו לנו איסטבורן הרדפורדשיר.

זה היה מאוד מבאס לעבור ,אבל כיף כי סוף סוף אנחנו נראה חבר'ה בגילאים שלנו 16-18.

בשבוע השני:

היה לונה פארק, אני ואברהם ועוד שני בנות עשינו 9 מתקנים והיה אחד המטורפים כיףףףף אמיתי !Smileys

היה גם לימודים היה כיף לעשות שיעורים שונים מהארץ.

היינו בהאריייייי פוטררררר היה מטורף כיףףף ממש.

נסענו ללונדון והיה כיף מאוד בכל האטרקציות.

יום אחרון היה עצוב כי קלטתי שעברתי מסע שאותו לא אעבור שוב .

וכל זה בגדול ממה שקרה.

ובקטן זה כל אחד צריך לחוות =)

הנהנתי מאוד, הכרתי חברים חדשים מהארץ ומהעולם. למדתי אנגלית בכיף, למדתי להסתדר עם תקציב שהיה לי.

בקיצור הסאמר סקול הזה לימד אותי המון והחוויות משם ואוווו לעולם אני לא אשכח.

תודה לקבוצה שהפכה כבר למשפחה.

תודה ענקית ליהל המדריכה המדהימה שעזרה לי במה שהייתי צריך.

"לפעמים אין הזדמנות נוספת או פעם הבאה. לפעמים זה עכשיו או לעולם לא." (לא ידוע)