רואי

• מרכז: מדריד - ספרד
  • יצאתי בקיץ: 2023

רואי רמלר

וואו אני לא יודע מאיפה להתחיל ...

נועם אברבנאל

היי אני נועם אברבנאל ויצאתי ...

גבריאלה שי

היי, אני גבי ויצאתי השנה לסאמר ...

עלמה רסקין

היי שלום קוראים לי עלמה ואני ...

לין אגבאריה

היי לכולם קוראים לי לין אגבאריה אני ...
וואו אני לא יודע מאיפה להתחיל בכלל לספר את מה שקרה לי בחוויה המטורפת הזו!

אני רואי רמלר בן 17 והשנה השלמתי את אחת החוויות הכי טובות שעשיתי בחיים!!!!

לאחר שיצאתי שנה שעברה לסאמר סקול באנגליה אמרתי לעצמי שבאלי שוב לחוות את הכיף הזה של חול עם ילדים מהארץ וכל העולם, ושאלתי את עצמי מה היעד שאני רוצה להגיע אליו הפעם וישר הבנתי שאני רוצה לנסוע למדריד.

אתחיל מזה שסאמר סקול בספרד שונה לגמרי מסאמר סקול באנגליה ובארצות הברית!

אז ככה הטיול שלי מתחיל בשדה תעופה כל הקבוצה הגיעה בשתיים עשרה וחצי בלילה ורק אני הגעתי חצי שעה קודם
ככל שהילדים מגיעים אני בקצת חששות כי אני הכי גדול ואולי אני לא אתחבר לכולם ואיך שהגענו למדריד הבנתי שטעיתי ובגדול!

הגענו למדריד הכרנו את המדריכים הספרדיים שלנו ויום למחרת כבר חילקו את כל החניכים לקבוצות לפי גילאים ולכל קבוצה הייתה מדריך ספרדי ואני זכיתי בשתיים,נאצו ואדריאן.
 ישר התחברתי אליהם ובגלל שאני גדול בגיל אז היה לנו גם נושאי שיחה משותפים כי אנחנו באותו טווח גילאים
הכרתי את כל הילדים מכל העולם והתחברתי אליהם כל כך חזק כי רוב הטיולים שלנו היו איתם ביחד כמו למשל הפארק מים והשופינגים וטולדו וסלמנקה.

זכיתי בקבוצה ישראלית נהדרת שהיינו כולנו מגובשים ואני שמח שיצאתי למסע המטורף הזה כי זאת באמת אחת החוויות הכי טובות שהיו לי בחיים וזהו תודה רבה לכולם לסולי וקתרין המדריכות הנהדרות שליוו אותנו לכל אורך הדרך ותודה לקבוצה שלי שלא יכלתי לבקש קבוצה יותר טובה מהם!