גפן

• מרכז: שיפלייק
  • יצאתי בקיץ: 2023

גפן ליבנה

היי קוראים לי גפן ליבנה ואני ...

איילה גבריאלי

היי אז אני איילה ואני בת 13, ...

עדי סימן טוב

היוש אני עדי סימן טוב ואני ...

נועה ברונר

היי אני נועה ברונר והייתי ...

רומי רודניצקי

בחרתי לספר על החוויה שלי בסאמר ...

עידו נוסרי

היי, אני עידו נוסרי ורציתי ...

היי קוראים לי גפן ליבנה ואני הייתי בשיפלייק ב16.7 עד ה30.7 רציתי לספר לכם על חוויה שהייתה לי בסאמר סקול. לפני זה אני אומר שזה באמת חוויה כ"כ מטורפת שאני לא יכולה לכתוב על זה. עברתי שם דברים שאני תמיד אזכור וחברות שאני בטוחה שאני אשמור איתן על קשר עוד המון זמן.

אז החוויה שבחרתי לשתף היא: החוויה מהמחזמר הלא מוצלח!

היינו בדרך ללונדון כדי לראות את המחזמר וויקאד,

לפניי כן, היו לנו שעתיים של שופינג, הסתובבנו קצת בעיר ואכלנו ארוחת ערב במסעדה ולבסוף הלכנו לנקודת מפגש כדי ללכת יחד לחזמר לפגוש את כל הקבוצה.

עמדנו בתור בכניסה והסדרנים בכניסה לתיאטרון אמרו לנו שחל איסור על דיבור וצילום בזמן המחזמר. אם אנחנו נצלם ונדבר נצטרך לצאת מהמחזמר בזמן ההפסקה.

נכנסנו לאולם - וואו זה היה מקום כ"כ יפה , באמת, כמישהי שהחלום שלה היה להיות בעולם התיאטרון - זה היה לא יתואר.

באולם למעלה היה דרקון ענק שהוציא עשן ומסביב לכל הבמה היו ציורים ושעונים.

היה וילון אדום ענק שהסתיר את פנים הבמה והיו הרבה מקומות ישיבה.

התיישבתי במקום שלי, ילד מהקבוצה קנה משקפת וזה היה ממש מגניב ראיתי את כל הפרטים הקטנים בבמהואז… התחיל המחזמר.

למרות שלא הבנתי את רב המילים שנאמרו בהצגה, זה היה מטורף ! כל כך הרבה שחקנים כל כך הרבה שירים רעשים והדרקון הוציא עשן מידי פעם זה היה ממש מגניב .

הגיעה ההפסקה ,שחר, חברה שלי, ואני הלכנו לשירותים, שהתור בהם היה ענקי ועד שיצאנו משם הודיעו לנו שצריך ללכת. מה פתאום ללכת? יש עוד שעה שלמה של המשך ההצגה! אני הייתי בשוק! כל-כך רציתי להשאר ולראות את הסוף אבל, אחת הילדות מקבוצה אחרת, צילמה את המחזמר והסדרן ראה והוציא את כולנו .אוף! רציתי להישאר.

בגלל שנהג המיניבוס קבע איתנו בשעה מאוחרת יותר, היינו צריכים להישאר באיזשהו מקום ולנוח.

הלכנו יחד כל הקבוצה למקדונלד, והזמנתי לי צ׳יפס בגלל שאני לא יכולה להזמין משהו אחר (בשר זה רצח).

ישבנו ליד שולחן שבו ישב הומלס. דיברנו כל החברות על כמה זה לא הוגן שאנחנו הלכנו משם וכמה שזה מבאס עד שהנהג הגיע והיינו צריכות ללכת.

ניקינו את השולחן מהצ׳יפס והשאריות וכשזרקתי אותן לפח, עברתי ליד ההומלס, הוא ניגש אליי ואמר: ״good night beautiful lady ״. נבהלתי אבל מייד אמרת ״thank you “ בפרצוף מעוות, אמאל'ה הפחיד אותי הבחור הזקן.

ישר סיפרתי לכל הקבוצה והם צחקו יחד איתי. כשחזרנו לאוטובוס הלכתי ביחד עם ליה והולמס אחר הבהיל אותנו וברחנו לקדמת הקבוצה .

תודה שקראתם על החוויה שלי שבאמת זה אחד ממיליון סיפורים על הסאמר סקול זה מקום מטורף ואחת הבחירות הטובות ביותר בחיים שלי זה ללכת לשם.

בקיצור רוצו להרשם לקיץ 2024!!!