אמה

• מרכז: רויאל סקול
  • יצאתי בקיץ: 2023

אמה אפל יובל

היי קוראים לי אמה ואני בת ...

אופק דיין

אני אופק בן 13בקיץ הקודם נסעתי ...

יובל הימן

אני השנה הלכתי לסאמר סקול ...

אריאל לוי שיל"ת

הי אני אריאל בן 14, ויצאתי ...

ליאל כהן קדוש

וואו במילה אחת וואו החוויה ...

איתי חזן

פגשתי המון ילדים מכל העולם ...
היי

קוראים לי אמה ואני בת 13.5 מחיפה השנה טסתי עם החברה הכי טובה שלי נגה לסאמר סקול באנגליה במרכז רויאל סקול בתאריכים 3.7-17.7 ואין בכלל ספק שאלה היו השבועיים הכי טובים בחיים שלי. אני ממליצה לכל מי שיכול לטוס אל תפספסו את ההזמדנות הזאת זה חוויה של פעם בחיים ואתם פשוט לא יכולים להבין איזה מטורף זה עד שאתם לא שם אז תעשו לעצמכם טובה ותטוסו. גם אם אתם מפחדים ובלחץ בסוף מבינים שהכל שטויות וכל הלחץ יורד מהר מאוד וכולם בסופו של דבר מכירים שם חברים ונהנים. תודה לקבוצה הכי מושלמת שיכולתי לבקש שהתחברנו ברמות שלא ידעתי בכלל שאפשר להתחבר בשבועיים וכמובן גם פלג המדריכה הכי הכי מושלמת וזורמת שיש.

2.7 - יום לפני הטיסהההה, כל היום הזה הייתי בלחץ שאני לא יתחבר לילדים מהקבוצה ולמדריכה , שאני לא אצליח לדבר אנגלית ושאני ממש יתגעגע הביתה וכל מיני דברים כאלה.

3.7 - היום הראשוןןן - יום הטיסה , התרגשות שיא אמאלה ולחץ מטורף. נפגשנו כל הקבוצה בנתבג ב6:00 בבוקר. והתחלנו לעשות צ'ק אין ואת כל הדברים האלה. שהגענו לדיוטי הלחץ כבר לגמרי ירד וכבר התחלתי להתחבר עם כל הילדים בקבוצה. בשעה 10:00 בבוקר המרנו. איך שנחתנו חיכה לנו אוטובוס ונסענו למרכז (בערך שעתיים נסיעה). כשהגענו למרכז עשו לנו סיור , התחלקנו לחדרים , אכלנו ארוחת ערב וכולם היו גמורים הטיסה אז הלכנו לישון מוקדם.

4.7 - היום השנייייי , נשארנו כל היום במרכז שזה דווקא היה ממש כיף כבר על היום הראשון התחברנו עם ילדים מכל העולם והיה כל מיני פעיליות במרכז. בצהריים חילקו אותנו לרמות באנגלית (עשינו מבחן במחשב לפני שהגענו) והשיעורים באמת ממש כיפים זה לא בדיוק למידה זה יותר פעילויות כאלה באנגלית על ילדים מכל העולם שזה ממש נחמד. ואז בערב. הייתה מסיבת קריוקי באולם מסיבות במרכז ושם התחברנו ממש עם מלא ילדים מכל העולם ובסוף הערב כבר היינו ממש מגובשים והרגשתי הכי בנוח עם הקבוצה.

5.7 - היום השלישייי , קמנו אכלנו ארוחת בוקר וישר נסענו לאולפני הארי פוטר שבלונדון (זה היה בערך שעה וחצי נסיעה). האולפניים מושקעים ויפים ברמות ואתה ממש מרגיש בתוך הסרט. באזור ארבע בצהריים נסענו בחזרה למרכז ובערב היה לנו שוב פעם פעילות ערב באולם מסיבות והיה ממש ממש כיף.

6.7 - היום הרביעיי , נסענו לטיול לקולצסטר ועשינו שם כמויות של שופינג שווה ברמות ואח״כ עשינו גם סיור בעיירה. חזרנו בצהריים ישר לשיעור אנגלית. ובערב כרגיל הייתה פעילות באולם מסיבות. אחכ עשינו מסיבת הפתעה לחברה שלנו מהקבוצה כי היה לה יום הולדת והצוות של הסאמר סקול היה הכי מושלם ודאג לנו לבלונים , עוגות וחטיפים.

7.7 - היום החמישיייי , עוד יום במרכז שזה ממש שווה כי יש מלא זמן עם הילדים מכל העולם. בבוקר היה פעילויות ספורט (טניס , כדורעף ודבריפ בסגנון) ובצהריים כרגיל שיעור אנגלית זה היה שיעור אחד המטורפים באמת היה צחוקים רצח. אחרי השיעור ישר הלכנו להתארגן לקידושש , כולם באו בלבן וחגיגיים והיה אווירה שמזכירה את הבית. בערב הייתה מסיבת דיסקו שהיא הייתה המסיבה הכי מטורפת שהייתה בכל השבועיים האלה אמאלה איזה מסעבה פסיכיתתתת.

8.7 - היום השישיייי , בבוקר נסענו לקיימבריג׳ והתחלנו בשופינג מטורף ברמותת ואח״כ היה סיור רגלי בעיירה. ואז לקחו אותנו לשייט בנהר שהיה מטורף הרגשתי בתוך סרט זה פשוט היה כל כך יפה. הלכנו לאכול צהריים במסעדה ממש שווה ואז חזרנו למרכז והגענו ישר לפעילות ערב נדירה.
9.7 - היום השביעייי , אמאלה איזה יום משוגע , בבוקר נסענו ללונה פארק thorp park , היה פשוט מטורף ומפחיד ברמות שם פגשנו עוד קבוצות של ישראלים וזה היה אחד הימים ביותר טובים בסאמר סקול. וכרגיללל פעילות ערב.

10-11.7 - היום השמיני והתשעיי , יומים במרכזז , בבוקר היו פעילויות עם הילדים מכל העולם והיה מצחיק ברמות. אחכ בצהריים היה לנו שיעור אנגלית. ובערב שוב פעם כרגיל פעילות ערב , היו מסיבות קריוקי והיה קטלנייייי.

12.7 - היום התשיעייי , הפעם היה לנו שיעור בבוקר. ובצהריים נסענו לBury st.edmunds ועשינו מלאא שופינג וטיילנו קצת בעיירה וכמובן שתינו סטארבקס. חזרנו לפעילות ערב.

13.7 - היום העשירייי , וואו איפה בכלל מתחילים לספר על היום המטורף הזה. טוב אז קמנו בבוקר והלכנו לשיעור אנגלית. ישר אחרי השיעור נסענו למאדם טוסו שזה אחד החוויות באמת היה צחוקים רצח ונהנו ברמות. אחרי מאדם טוסו נסענו לעשות עוד מלאא שופינג והלכנו לאכול צהריים במסעדה ישר אחכ הלכנו ברגל (מרחק של חמש דקות הליכה) למחזמר של מלך האריות התפוראה הייתה מהממת וזה היה מושקע ברמות. אחכ נסענו למרכז וחזרנו באזןר שתיים עשרה שזה הרבה יותר מאחור בדרך כלל.
14.7 - היום האחת עשרההה , יום במרכז ואני חייבת לציין שימים במרכז זה פשוט כיף ברמות והיו הרבה ימים שאפילו יותר נהנתי במרכז מאשר בימים שטיילנו ונסענו. כרגיל בבוקר שיעור אנגלית. בצהריים פעילויות עם ילדים מכל העולם. ובערב הייתה פעילות ערב כמו תמיד.

15.7 - היום השתיים עשרהה , יום בלונדוןןןןן , היה יום עמוס וכיפי ברמות עשינו מלא שופינג , טיילנו בלונדון , עלינו על בלונדון איי , היה לנו סיור בארמון המלכה ושייט בנהר התמזה לצד הביג בן. חזרנו ישר לפעילות ערב.

16.7 - היום השלוש עשרההה , יום לפני העזיבה וכבר מתחילים להרגיש את הסוף וכולם בוכים על זה. בבוקר היה שיעור אנגלית. בצהריום נסענו לטיול באיפסוויץ׳ (נסיעה של 10-15 דקות) היה ממש כיף עדיין שופינג והלכנו כל הקבוצה לבאולינג ובערב כרגיל פעילות ערב.

17.7 - יום של הטיסה חזרההה. קמנו בבוקר והיה לנו זמן חופשי עד הצהריים. בצהריים יצאנו לשדה בזמן שכולם בוכים ועצובים ברמות. בשעה 23:00 בלילה המרנו ונחתנו בישראל באזור 04:00 לפנות בוקר והיה ממש עצוב לחזור אבל היה גם כיף סוף סוך לראות את ההורים.

תטוסו לסאמר סקול זה חוויה לכל החיים!!