נועה

• מרכז: Brunel בוגרים
  • יצאתי בקיץ: 2023

נועה פלד

לפני שאני מתחילה באמת את הסיפור ...

אביב אזאצי

היי אני אביב והשנה הלכתי לברונל ...

אורי עוז כהן

הייתה חוויה מטורפת וכיפית ...

רוני פלדמן

כשהגענו ביום הראשון היה קשה ...

תמרי בן הרוש

סאמר סקול ברונל אמרו שבימים ...

דניאל משה

היה לי באמת ממש ממש כיף התחברתי ...

לפני שאני מתחילה באמת את הסיפור שלי אני יודעת שיש כאלו שלא יקראו עד הסוף ובגלל זה חשוב לי להגיד את זה כבר בהתחלה - השבועיים האלו היו השבועיים הכי מדהימים שהיו יכולים להיות לי בחיים, השתפרתי באנגלית, צברתי חוויות שיכולות למלא חדר שלם, הכרתי כלכך הרבה חברים חדשים שאני מקווה שיהיו איתי לכל החיים ובאמת פשוט לא הפסקתי להנות לרגע, באמת לא להתלבט לשנייה ולצאת לסאמר סקול זו ההחלטה הכי טובה שעשיתי בחיים שלי.

טוב אז אחרי שסגרנו את זה אפשר להתחיל בסיפור היי קוראים לי נועה והשנה יצאתי לברונל בוגרים הסיפור שלי בסאמר סקול התחיל לפני שנה ביולי 2022, רציתי מאוד לצאת שנה שעברה ובסוף לא הסתדר והחלטתי לצאת שנה לאחר מכן.

באוקטובר סוף סוף נרשמתי ומאז החלה הספירה לאחור. 9 חודשים שאני מצפה לזה, חושבת רק על זה ומנסה לחפש אנשים שיוצאים איתי לאותו המרכז. בסביבות אפריל מצאתי כמה בנות שיוצאות איתי וקבענו להיפגש ולהכיר לפני שאנחנו יוצאות ביחד בקיץ. בלי ששמנו לב הזמן טס והגענו ל-20 ביוני למפגש קבוצה. כולנו הגענו ופגשנו אחד את השני בפעם הראשונה, התחלנו להכיר אחד את השני ולהתחבר. הזמן עבר והגענו ל-17.7 ליום הטיסה!!!

הגענו בבוקר לשדה התעופה פגשנו את דרור ותאי המדריכים שלנו ואת כל הקבוצה. עברנו את הבידוק שלחנו את המזוודות והגענו לדיוטי פרי, הסתובבנו, אכלנו, קנינו דברים ועלינו למטוס, הטיסה הייתה ממש כיפית וניצלנו את הזמן להכיר אחד את השני ולהתחבר. הגיע הרגע, נחתנו בלונדון והתחלנו לנסוע לאוניברסיטת ברונל-הבית שלנו למשך השבועיים הקרובים.

הגענו למרכז,הלכנו לארוחת הערב הראשונה וקיבלנו חדרים. ככה נגמר היום הראשון, קמנו ליום השני והלכנו למרכז קניות - היה שם סטארבקס, פריימארק, בוטס ועוד. כשחזרנו למרכז עשו לנו הכרות עם החוקים של המרכז,הצוות של המרכז, שעות הארוחות ועוד.

הלכנו לישון וקמנו ליום השלישי, יצאנו בבוקר לסיור באוניברסיטת אוקספורד ובסוף היה לנו זמן חופשי במרכז קניות - קנינו איפור, בגדים וסטארבאקס. חזרנו למרכז, הייתה פעילות ערב ובסוף הלכנו לישון.

קמנו ליום הרביעי שלנו ונסענו לאולפנים של הארי פוטר - היה סיור מטורף וממש יפה!

ביום החמישי נסענו לקמדן מרקט והיה לנו זמן להסתובב בשוק,לאכול ולקנות
דברים.

ביום השישי נסענו ל-Thorpe park כמובן עלינו על כל הדברים המפחידים, אכלנו, ניסינו לזכות בבובות והכי חשוב נהננו ברמות, התגבשנו מאוד ביום הזה וכולנו חזרנו מאושרים ומותשים למרכז.

לא שמנו לב וכבר הגענו לחצי(ליום השביעי!) ביום הזה היה לנו שיעורים כל היום-עשינו פרויקטים והיה מצחיק ברמות בשיעורים.
ביום השמיני נסענו למדאם טוסו ולאחר מכן הלכנו לוויקד למחזמר שהיה מדהים וההפקה הייתה מושקעת ברמות!

ביום התשיעי היה לנו שיעורים במרכז ועשינו פרויקט על חופשת החלומות שלנו.

ביום העשירי נסענו לשיט בנהר התמזה, בלונדון איי ואז היינו בסיור בלונדון בו עברנו ליד בקינגהאם פאלאס.

ביום האחד עשר עשינו את מבחן היציאה שמראה לנו את השיפור שעשינו מההתחלה,לאחר מכן הייתה לנו פעילות של מתנפחים. אחר כך עשינו שיעור יוגה הקבוצה עם תאי המדריכה שלנו ובסוף הייתה קבלת שבת שפתחה לנו את
הסופש באופן מושלם.

ביום השנים עשר נסענו לטירת וינדזור לסיור ובערב הייתה מסיבה בקמפוס.

ביום השלושה עשר עשינו בבוקר עוד פעם יוגה עם המדריכה שלנו ולאחר מכן נסענו לקניון ווסטפילד והיו שם מלא מלא חנויות ועשינו המון שופינג.

קמנו ליום האחרון שלנו בסאמר סקול, היום הארבעה עשר עצובים מאוד שצריך לעזוב ולא מאמינים שעבר כבר שבועיים בלי ששמנו לב.

הגענו כבר לארץ לאחר איסוף המזוודות שנייה לפני שאנחנו נפרדים כולם וכל אחד הולך להורים שלו ולבית שלו ורק שם נפל לי האסימון שכל אחד נוסע מפה לבית שלו בין אם זה בקריות בחיפה בראשון לציון,כל אחד הולך לישון ואנחנו לא נתראה בוקר למחרת בארוחת בוקר, בשיעורים, או בטיולים.

אלא זה נגמר. לתמיד. אני רוצה להגיד שפשוט הייתה לי את החוויה הכי מדהימה שאפשר להיות, באמת חוויה של פעם בחיים.

כלכך נהנתי והכרתי חברים לחיים וכל מי שקורא את זה אני כלכך ממליצה לכם לצאת לסאמר סקול זו חוויה שאני לא אשכח לעולם.

אז בקיצור,הכסף יחזור אבל להיות בת 16 ולטוס עם 25 ילדים בגילי שיהפכו להיות המשפחה השנייה שלי ולחוות איתם כלכך הרבה חוויות זה פעם בחיים,זכיתי שתהיה לי את הקבוצה הכי טובה בכל הסאמר סקול עם המדריכים הכי מדהימים שתדעו שאני אוהבת כל אחד ואחד מכם וחמסה עליכם:)