גילי

• מרכז: הרדפורדשיר - HERTZ
  • יצאתי בקיץ: 2022

גילי גבע  (גילי)

הי , מה קורה ? קוראים לי גילי ...

ויקטוריה איינמר

היי, אני ויקטטוריה ויצאתי ...

מיכל דרעי

קוראים לי מיכל דרעי ונסעתי ...

שולמית וסלוב  (שולה )

היייי קוראים לי שולמית ואני ...

שני שרה כהן  (Shani)

היייי קוראים לי שני אני בת ...

סופי ברגאוז

אי אפשר לדמיין חוויה יותר ...
הי , מה קורה ? קוראים לי גילי ובקיץ הזה יצאתי לאחת החוויות הכי מדהימות שחוויתי !
המסע התחיל במפגש של הקבוצה כמה שבעות לפני שהכל התחיל, הכרנו את
המדריכות והכרנו אחד את השני ופתאום כל ההתרגשות התחילה לצוף . Smileys

נפגשנו בשדה התופעה ולאט לאט הכרנו אחד את השני , מרוב התרגשות כל התורים עברו יחסיית מהר והגענו לדיוטי פרי . כל הטיסה עברה נממש מהר כי עכשיו כבר באמת דיברנו עם כמעט כולם והחלפנו חוויות.

שנחתנו נסענו באוטבוס לאונברסיטת הרדפורשייר, התמקמנו והתרגלנו למקום ומיד לאחר מכן חיפשנו סטארבקס בכל מקום, פה כבר הייתה אחווה קבוצתית אחרי לילה בלי שינה. Smileys
היום שאחרי היה ממש מטורף התחלנו להכיר קבוצה של ברזילאים ופתאום דיברנו הרבה אנגלית, עשינו פולאו לכולם באינסטגרם והכרתי תרבות חדשה שאם לא הייתי פה סביר להניח שבחיים לא הייתי מכירה.

ואז שאר השבוע עבר בטיל למדנו קצת אנגלית והתגברנו למרות הקשיים ואיך לא יצאנו לקרוע את העיר ומה לא עשינו בשבוע הזה , הארי פוטר , עיירת קיימבריד, עיירת אוקספורד ומה שהיה הכי כיף זה הפעילויות בערב שכולם לבושים יפים, ברזילאים , איטלקים ואפילו קזאחסטנים כולם ביחד שמחים ורוקדים . וכיאה לנו היישראלים הראנו להם איך חוגגים , שמנו להם מלא שירים בעברית והכרנו להם את הארץ.   Smileys

שהגיע יום שישי בערב , כולנו באנו לארוחת הערב בלבן וצירפנו את כולם , אפילו את המורים לאנגלית. היה מרגש להיות קבוצה של ילדים כל כך שונים ממדינות אחרות ועמים שונים שבסופו של דבר אנחנו גם דומים.                    לימדנו את כולם על המסורת ואפילו השף הכין לנו חלות !!!
השבוע הראשון נגמר אבל השבוע שאחרי היה בכלל מטורף   Smileys
בשבוע שאחרי כבר הפכנו להיות באמת חברים של ילדים משאר המדינות ופתאום בארוחות ישבנו יחד עם האיטלקים שקצת פחות נהנו מהפסטה שהייתה באותו יום ...Smileys

בשיעורי האנגלית עבדו על פרוייקטים ובתור אחת שחובבת קולנוע היה מזה מגניב לצלם סרט באנגלית.

אחד הימים שאני לא אשכח זה היום בו הלכנו ללונה פארק ובו הבנות שיכנוע אותי לעלות על רכבת הרים למרות שאף פעם לא עליתי גם אנשים ממדינות אחרות שפגשנו שם ניסו לשכנע אותי ובסוף שעליתי היה ממש כיף !Smileys
השבוע עבר ממש מהר והיינו בכל המקמות הכי שווים שיש , במוזאיון הבריטי , בלונדון אי , במחזמר של ליאון קינג! וכמובן שעשינו שופינג !

השבועיים האלו היו כל כך מטורפים, מקווה לשמור עם כולם על קשר
ותודה ענקית לליאור ומיטל המדריכות שהפכנו את החוויה הזו לעוד יותר מושלמתSmileysSmileysSmileys